X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עם כוכב אורנוס העובר על מפת הרשות עד ינואר 2007 זה קשה ובלתי אפשרי לבנות תהליך מסודר. אבל, גם אי אפשר יהיה לשנות את המציאות החדשה שנוצרה בינואר האחרון, אנחנו נהיה עדים לכך שכוחו של החמאס ילך ויתחזק בהווה ובעתיד
▪  ▪  ▪

ההתייחסות האסטרולוגית לרשות היא לפי הצהרתו של ערפאת (ימח שמו)על הקמת הישות הפלשתינית, ב- 15 בנובמבר 1988, באלג'יר, ההורסקופ הוכיח את עצמו לאורך הדרך בכל ההתרחשויות שהיו, ולכן אני ממשיכה לעבוד לפיו.
בינואר האחרון (2006) כוכב אורנוס עבר על נקודה משמעותית בהורוסקופ הנ"ל, והמשמעות התבטאה בתוצאה המפתיעה של הבחירות ברשות: החמאס ניצח ובגדול. למעשה מאותו יום, נקבעה המציאות היומיומית החדשה של הפלשתינים.
כוכב אורנוס במיקום הנוכחי, מעיד על הצורך בשינויים, לנקות את השטח ממה שהיה, ליצור מציאות חדשה, אבל זו מציאות שאין בה יציבות, ותישאר כך עד שיגיע כוכב אחר לתקן את המצב, מה שלא נראה קרוב כל כך.
החמאס עלה לכותרות באוגוסט 1988, עם הצהרותיו על מחיקת מדינת ישראל מהמפה. ההורוסקופ שלהם מעיד על השילוב הדתי של האירגון (כוכב יופיטר) ודרכו המילטינטית (כוכב מארס בהיבט דינמי לכוכב פלוטו ובהיבט דומה לשמש). כך הם מבטאים את ה"אידיאולוגיה" שלהם (השימוש באלימות כדי להגיע להישגים בשם האיסלאם).
השמש במפה הזאת נמצאת במזל אריה (בהיבט מרובע לשמש של הרשות עוד סיבה להתנהלות חסרת הרמוניה במקום). מהלכו של כוכב סאטורן במזל אריה, "מדליק" את השמש וגורם למצבים המאתגרים את השילטון שלהם, מהלכים שעושה מוחמד עבאס, הוא אבו מאזן. אבל עם האורנוס סימן השאלה ליכולתו של אבו מאזן מול החמאס הוא סימן שאלה גדול.
מצב הכוכבים בהווה (במפה של הרשות עצמה) מעיד על חוסר ודאות מתמשך, חוסר ביטחון הגורם לקושי בבחירת הכיוון העתידי. כמו כן כל ניסיון להגיע להחלטה או הסכם, עם הפת"ח בלתי אפשרי, גורם לעימותים וטעויות בשיפוט מצבים, וכל מו"מ מתפוצץ או משתבש, בלי אפשרות לקבל גיבוי מאיזשהו גוף רישמי או מדינה.
למעשה, הרשות מנסה להתנהל מארוע לארוע, אבל אין לה יכולת לבנות לוח זמנים מסודר(בזמן הצהרתו של ערפאת, הירח היה שחור, עוד סיבה שהם "הצליחו" לפספס כמעט כל הזדמנות שניתנה להם) ועם כוכב אורנוס העובר על מפת הרשות עד ינואר 2007 זה קשה ובלתי אפשרי לבנות תהליך מסודר. אבל, גם אי אפשר יהיה לשנות את המציאות החדשה שנוצרה בינואר האחרון, אנחנו נהיה עדים לכך שכוחו של החמאס ילך ויתחזק בהווה ובעתיד.
מעברו של כוכב נפטון, גורם למידע מעוות הזורם גם לתיקשורת. מערכת הערכים הדתית והתרבותית, מחדדת את אי ההבנות בין החמאס והפת"ח. ואילו הכוכבים אורנוס ופלוטו, מפעילים תהליכים מאחורי הקלעים, שגם "עוזרים" לדיסאיפורמציה ולהקצנה דתית, שגם תחזק את החמאס בעתיד הקרוב והרחוק.
למעשה, המהפך שהתרחש בחודש ינואר 2006, ממשיך, וגם אם יערימו קשיים על הרשות, זה לא ישפיע על אופיה המקצין. האלימות שם תגיע לשיאים חדשים בתוך כחודש, ההקצנה תביא לשפיכות דמים, ושאלת המנהיגות תהיה הגורם העיקרי לחוסר השקט שם.
האם יבינו החמאס והפת"ח שעליהם לאמץ סובלנות ומרחב, של חיה ותן לחיות? (וזה קשה מאוד עם הנוכחות של כוכב אורנוס) לנסות לקבל זה את זה בלי לכפות את הרצונות של קבוצה אחת על השנייה? סימן השאלה ישאר גדול.
בנתיים, קשה להם לבנות ממשלת אחדות או להגיע לאיזשהו הסכם שיסמל סטאטוס קוו. סביר להניח שכל ניסיונות התיווך יכשלו, והמאבק על ההנהגה ימשך.
בחירות בזמן הזה לא יפתרו את הבעיות, עם נפטון, אין סיכוי שתהיה זו מערכת בחירות נקייה מרמאויות וקומבינות (אם הבחירות יתקיימו בתוך החצי שנה הקרובה, גם לא יהיה שינוי, אחר כך יש לבחון מה קורה). למעשה, עם כוכב נפטון, שום תהליך אינו מתנהל ביושר והגינות.
כוכב סאטורן המצטרף למעגל, בין נובמבר 2006 עד ינואר 2007, מעצים את הקשיים, ולא מאפשר למצבי המחלוקת הקיימים להיפתר. ובהמשך לאורך 2007, הקושי לא יתמתן.
הממשלה של החמאס שהושבעה ביום 29.3.2006, הושבעה ביום ליקוי חמה, שזה רק מוסיף קושי ודרמטיות לכל הסיפור.
מצבי הכוכבים בעת הזו, מעידים שהוקם גוף (הממשלה ברשות הנייה) הנמצא במצוקה, מנסה לשרוד, אינו מקבל גיבוי, ומאלתר בתוך תנאים לא פשוטים, ובלי פרספקטיבה.
אם מצפים לרגיעה, זו אשליה. לפי מצבי הכוכבים בחודשים הקרובים, אי השקט והמחלוקות ימשכו, מה שיחזק את התיסכול, האלימות והקושי.

תאריך:  15/10/2006   |   עודכן:  15/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תחזית אסטרולוגית לפלשתינים
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
כמו שאמר הקומיקאי דז'יגאן: קשה
להיות פלשתינאי. מ.ש.  |  16/10/06 05:04
2
ניתוח מבריק
עוזי ג  |  16/10/06 06:20
3
חחחחח אהבתי, "ערפאת (ימח שמו)" ל"ת
ש"ש  |  16/10/06 07:39
4
אריס.
אסטרולוג  |  16/10/06 10:25
 
- אריס
טובה ספרא  |  16/10/06 11:24
5
אסטרולוגיה ואיסוף מודיעין
יוסף אליהו  |  16/10/06 11:14
 
- "אין מזל לישראל" ל"ת
התלמוד  |  16/10/06 20:02
6
הכוכבים - שווא ידברון-הכול תיפלות ל"ת
מיכל מירושלים  |  16/10/06 20:49
7
Have you doen Helio or Geo ? ל"ת
to Tova   |  17/10/06 06:00
8
ניתוח אסרולוגי לגל בני המזלות לשנה
עתידית  |  17/10/06 09:21
9
לטובה ספרא-נא פרסמי ניתוח לבני המזל
גורן  |  17/10/06 12:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
עמיר פרץ בישיבת מטכ"ל זה כמו טומי לפיד בישיבת מועצת חכמי התורה של שס. יותר קל לדמיין את ציפי לבני שומעת במשך שלוש שעות שיחת אופנוענים, על אגזוזים וקסדות, מאשר את עמיר פרץ שומע אנשי צבא מדברים על טילים וטנקים
אורי אבנרי
המדענים: ממשלות ישראל וארצות-הברית, בשיתוף-פעולה הדוק עם אירופה    המעבדה: רצועת עזה    מטרת הניסוי: לבדוק אם כליאתו והרעבתו של עם תגרום לו לוותר על שאיפותיו הלאומיות
ד"ר אברהם בן-עזרא
אפילו מתוך התנ"ך, דברי תשבחות לה' שלא נדרשים כחלק מהתפילה כפי שהתקינו חכמים - אין לאמרם
צבי גיל
האינטרנט - "מעגל המידע" הגלובאלי במלוא מובן המונח
משה גולדבלט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il