X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
"הקם להרגך, השכם להרגו". אמת יהודית נצחית זו, מן הדין שתהיה נר לרגלינו ומאור גדול לעינינו בבואנו לעסוק בבעיית זמננו, הבעיה האירנית
▪  ▪  ▪

הנה כי כן, קם לו באירן אחד אחמדינג'אד, המדבר על השמדת ישראל מדי יום ביומו, מטיף להשמדת ישראל בכל הזדמנות ופועל ממש לייצר פצצות גרעיניות בכדי להשמיד את ישראל, כלומר למטרות 'שלום' בלבד.
"כל השונא לישראל נהיה לראש". מובן מאליו שאחמדינג'אד זה נהיה בין לילה למנהיג העולם המוסלמי. והרי הוא קורא ופועל להשמדת ישראל, וכך לקדם את ה'שלום' העולמי.
נו טוב, רבותי הנכבדים, מה תאמרו על כגון אלה?
ובכן, כאן לא יועילו עוד ולא יצילו ניסיונות מעוררי רחמים כמו למשל ניסיונותיהם של ההיא לבני וההוא דיכטר להתחנף לגוי האמריקני שיעשה את העבודה. הוא לא. אמת, מול עירק הפגין בוש עמדה צ'רצ'יליאנית. כל הכבוד לו! אולם בכל האמור באירן, לפחות עד כה, משמיע בוש יללות של חתול אשפתות, ממש כשם שהשמיע צ'מבליין מול היטלר. אבל היטלר, לפני שביצע את זממו המזוויע בעם היהודי, לא היה כה בוטה וכה ישיר וגלוי כמו אחמדינג'אד.
כאן גם לא יועילו עוד ולא יצילו ניסיונות פאתטיים של חשיפת יכולתה הגרעינית של ישראל לעיני כל, על-מנת להזהיר ולהרתיע. אחמדינג'אד לא ירתע. הוא גם אינו 'מטורף' כפי שיש המבקשים לציירו. לו ולאירן שלו יש רציונאל משלהם, יש הגיון, אבל הוא שונה בתכלית מן ההגיון שלנו. כל ניסיון להרתיע את אירן באופן פרגמאטי, בדיפלומטיה או בלשון אקדמית מכובדת זו או אחרת, נידון לכישלון: אירן נחושה יותר מכולם ויותר מתמיד להשמיד את ישראל. למען מטרה זו פועלת האומה האירנית כולה, מתכווננת, מתאמנת וחותרת בנחישות ובהתמדה.
כאן גם לא יועילו עוד ולא יצילו, לא העיסוק המטופש והטפל ב'שינוי שיטת המימשל', לא גירוש מרושע של החלוצים יושבי המאחזים, לא ליברמן, לא טרטמן, לא לנדבר, לא מאז'סניקוב ולא שום ספין אידיוטי אחר מבית היוצר המאוס של אדלר, ארד וחורב.
כאן גם לא יועילו ולא יצילו, לא סיירת מובחרת כזו או אחרת ולא שום יחידה מיוחדת שתפעל הרחק, אי-שם במזרח, פעולה כירורגית עם פנס על המצח ופינצטה ביד לחיסול אחמדינג'אד.
כאן יש רק פתרון אחד, חד, יחיד ומיוחד: הקם להשמידך, השכם להשמידו. הנה כי כן, מול עוצמת האמונה וצדקת הדרך האירנית שמטרתה האחת היא להשמיד את ישראל, אין לנו אלא להציב את עוצמת האמונה שלנו וצדקת הדרך שלנו: אנו באנו ארצה לחיות, לבנות ולהיבנות בה. המלחמה מול אירן היא מלחמה לחיים או למוות. מבחינת האמת והצדק הישראלי, אירן איבדה את זכות קיומה.
בהסתמך על מקורות זרים ועל השכל הישר נודע מזמן כי לישראל יש לפחות 200 פצצות אטום. 10% ממאגר זה יספיקו בכדי לפתור אחת ולתמיד את הבעיה האירנית ולהרתיע על אמת, במעשים ולא בדיבורי סרק, לעשרות שנים ויתכן למאות שנים, את העולם הערבי-מוסלמי כולו מלהתעסק עם ישראל.
אכן כן: 20 פצצות אטום על כל ריכוזי יצור הגרעין וריכוזי האוכלוסיה באירן, לפני שהנאצים החדשים משיגים יכולת גרעינית, זהו הפתרון האחד והיחיד לבעיה האירנית. להשמיד עד היסוד את מי שקורא ופועל להשמידנו, זהו הפתרון היהודי השורשי, האמיתי והצודק. אם חפצי חיים אנו, אז יש לנו רק ברירה אחת ורק פתרון אחד: אטום עכשיו על אירן.
אטום עכשיו על אירן על-מנת להשמיד את המדינה האירנית. הקם להשמידך, השכם להשמידו. עתה, כי עת.

תאריך:  23/10/2006   |   עודכן:  23/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אטום עכשיו
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מסכים ומחזק. זה לא מדינה שמכריזה
נה  |  23/10/06 13:28
2
חכמולוג גדול.
אחמדינג'אד חמנאי  |  23/10/06 14:02
 
- יש פתרון
ברוך ג.  |  23/10/06 21:17
 
- כולכם חיים בסרט טורקי
ג'וני  |  13/12/06 20:34
3
צודק הכותב
רמי נ  |  23/10/06 18:32
4
עלינו לבחור בחיים
גדעון אמיר  |  23/10/06 21:20
5
לצערי הרב - הצדק אתך.
מסכים עם הכותב  |  24/10/06 07:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר כהן
צחי הנגבי חשוד לא "רק" במינויים פוליטיים: המעשים שביצע לכאורה סיכנו חיי-אדם
פרופ' משה שטרנפלד
הרפואה הסינית מציעה מספר דרכים אלטרנטיביות להתחסנות מפני השפעת. אם נקיים את כל הכללים תופחת תדירות המחלה ולא נזדקק לחיסונים חיצוניים המוציאים את הגוף מאיזון
יואב לוין
"אולי עדיין אינכם רואים את הדברים על פני השטח, אך מתחתם הם כבר עולים באש", מתוך דבריו של הסופר האינדונזי י.ב.מנגונוויג'איה. תמונה ביקורתית על עיתונות, חברה, תקשורת המונים וקצת כלכלה בעידן המידע בראשיתו של האלף השלישי
אפרי הלפרין
יו"ר מועצת יד ושם והפרשן הפוליטי, טומי לפיד, מציע לחון עברייני מין סדרתיים קשים, ובלבד שהם פוליטיקאים, ובעלי תפקידים ממלכתיים בכירים, כמובן על-מנת להגן על מדינת ישראל
אביתר בן-צדף
עוד נושאים לבדיקה של ועדת חקירה על כישלונות צה"ל    מדוע טרם נקבעו מדדי כשירות ליחידות הסדיר וליחידות המילואים?    מי אחראי לצפי, שלא צפויה עוד מלחמה, והיה ותפרוץ - די בחיל האוויר להתמודד עם האויב?    מי שכח להודיע על כך לחיזבאללה?    רשימה רביעית בסדרה על החובה לתחקר את המלחמה שהיתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il