X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההצהרות היו גרנדיוזיות, פרסומים בעיתונות ומה לא? מדוע השר שיצא לפגישות עם נשיא רוסיה מר פוטין, לא פרסם הצהרות עם חזרתו ארצה? מדוע לא נמסרה כל הודעה לעיתונות לאחר שיחות חשובות אלו? מדוע לא פורסמו תוצאות השיחות, כפי שפורסמו כל שאר ההצהרות בכלי התקשורת לפני טיסתו של השר הנכבד?
▪  ▪  ▪

בחודש ספטמבר יצא פואד בן-אליעזר, שר התשתיות של מדינת ישראל, בהצהרה כי "כבר באוקטובר השנה אנחנו נחתום על הסכם לייבוא גז טבעי מטורקיה של גז פרום הרוסית ועד שנת 2010 נקבל מהם גז". ציטוט מדויק מדבריו של השר.
לצורך כך נסע השר הנכבד לפגוש את אלכס מילר, מנכ"ל גז פרום, חברת הגז הענקית של רוסיה. כמו כן הצהיר השר שהוא ינסה לפגוש באותה נסיעה מפורסמת את נשיא רוסיה מר פוטין.
ההצהרות היו גרנדיוזיות, פרסומים בעיתונות ומה לא? מדוע השר שיצא לפגישות אסטרטגיות אלו לא פרסם הצהרות עם חזרתו ארצה? מדוע לא נמסרה כל הודעה לעיתונות לאחר שיחות חשובות אלו? מדוע לא פורסמו תוצאות השיחות, כפי שפורסמו כל שאר ההצהרות בכלי התקשורת לפני טיסתו של השר הנכבד?
מכיוון שלשכת השר והשר מילאו את פיהם מים, להלן העובדות. ראשית השר לא פגש את פוטין. מדוע שפוטין יפגוש בו? כך סתם, שר ממדינה בגודל צימוק ועוד בלי תאום מראש?
ומה עם פגישות עם אלכסי מילר מנכ"ל גז פרום? גם איתו לא היו כל פגישות. פשוט בגלל תרוץ זה או אחר נמנע מילר להיפגש עם פואד. יש גם מי שאותת מישראל למילר לא להיפגש עם השר. האיתות לא היה מצד גורמים ממשלתיים, אלא מאלה שנפגעו מפואד ממש לפני נסיעתו למוסקבה. אז מה היה לנו? הבטחות ענק. תוצאה אפס ובושת פנים לפואד.

תאריך:  28/10/2006   |   עודכן:  28/10/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סיפורי פואד
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מעניין מדוע נסע לקזחיסטאן
yonate  |  28/10/06 19:53
2
פואד מלך הקומבינות ל"ת
חד קרן  |  29/10/06 00:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שימי קדוש
חוק ההסדרים - או בשמו האמיתי: חוק ההסתרים. אותו חוק המכיל אלפי סעיפים ומספרים, המכיל רפורמות רדיקליות בשוק הכלכלה הישראלית, מועבר כמיקשה אחת בהצבעה אל תוך הלילה מבלי שחברי הכנסת באמת יודעים על מה הם מצביעים
בועז מושקוביץ
מדוע רומן היסטורי משובח נמנע במשך שנתיים מהקורא העברי    יצרי שנאה של ההמון המשולהב מגויסים לטובת השחיתות    מהו הרצח המותר במדינת ישראל?
שלמה ברום
בשטחים מתקיים תהליך מתמשך של הרס השלטון ואנרכיה מתגברת. מלחמת אזרחים רק תגביר את האנרכיה ותחליש את השלטון. שתי הממשלות שעשויות להיות התוצר של ההתנגשות תהיינה חלשות, והדרך הנוחה ביותר לכל אחת מהן להחליש עוד יותר את השנייה תהייה ע"י ייזום פעולות נגד ישראל משטחה
טל רבינוביץ'
הגישה - לפיה המדע צריך להתכופף ולקבל על עצמו את עיקרי האמונה הדתית, או בוורסיה האחרת, שהאמונה הדתית צריכה להיות כפופה לאמת המדעית - אינה נכונה
יאיר רוטקוביץ'
הרוחניות היהודית מצריכה אותנו לעודד אתכם להביא את מגוון הביטויים המיניים שלכם אל תוך הציבור. אחינו אתם לתרבות ולעם. אין אתם חולים וסוטים, אין ראוי שתהיו מנודים בשל נטייתכם המינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il