X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אני אישית מאמין שהנשיא קצב ייצא זכאי מכל ההאשמות שהוטחו בו אבל נקי ציבורית הוא כבר לא יהיה, וזה מה ש"הם" רצו להשיג
▪  ▪  ▪

נניח שיספרו לכם על ראש ממשלה ישראלי שהיה נשוי שלוש פעמים, בגד בכל נשותיו, פעמים רבות, באחת מהם גם שהיתה חולה על ערש דווי, הציע נישואין למספר נשים באותה תקופה, והתחתן לבסוף עם אישה צעירה ממנו ב- 40 שנה. רוב הסיכויים שתגידו, אין דבר כזה.
ובכן, הדברים מופיעים בביוגרפיה "אשכול" של יוסף גולדשטיין, בהוצאת "כתר". וכן, את הדברים עולל לוי בן דבורה, חביב השמאל הנוסטלגי, האייקון האולטימטיבי לראש ממשלה קשיש, אבהי וסולידי.
רוב הסיכויים שגם לא שמעתם על הידועה בציבור של ראש ממשלה קודם לו, על צילה בינדר של נתן אלתרמן, על עשרות הנשים שאהב או כפה אהבה משה דיין. על חייהן הפרטיים של קולט אביטל או שולמית אלוני. על שדרן הרדיו הוותיק הנוהג להכות את אשתו.
כדי לא לגלוש לנוסטלגיה, דוגמא מההווה: די ברור שלא ברור לכם מה קרה אצל אהוד ברק, שפתאום מצא את אהובת לבו באשת איש. רק שמנו לב שנאווה, הדמות הסולידית התחלפה בגב' פריאל. או איך הושתק המעשה המגונה של מנכ"ל התיאטרון הלאומי, יעקב אגמון. כך סתם.
המאמר לא בא לחדש משהו בתחום שבינו לבינה, אבל בהחלט בא לרענן משהו ידוע, אבל נשכח, בתחום הפוליטי.
אם האיש הוא מן המחנה הנכון, או נמצא בתהליך הנכון - הרי נדבר עליו במבט מצועף: "הוא אהב את החיים אהבה גדולה, וזה כולל נשים" נקרוץ בשובבות. "היא היתה המוזה שלו, האלמה מאהלר" נתפייט. חס וחלילה מלחדור לדיווחים מציצניים. "הוא שומר על חייו הפרטיים בקנאות רבה", מצטטים עיתונאים פריביליגיה שרק אמנים, סוטים ושמאלנים זכאים לה.
ואם לא. ובנימין נתניהו עד, נמרח את האירוע על חודשים. נשפיל את אשתך, נבייש את ילדיך, נבזה אותך, בשם "על זכות הציבור לדעת", נאמר ש"מי שבגד באשתו עשוי לבגוד במולדתו", ו"לא שולט ביצריו".
בקיצור - אם אתה בימין תשפט כבבון שרוכסן מכנסיו פתוח, ובשמאל - אם תבחר, אף אחד לא יידע. ואם לא יהיה אכפת לך, ייפתח אוצר הדימויים הענוג ביותר: רומיאו ויוליה, אבלאר ואלואיז, ז'יל וז'ים.
"אין עובדות, יש רק נקודות מבט", אמר פעם ניטשה. ואת זה שכח אחד מטובי העיתונאים בימין, חגי סגל, כאשר כתב בתמימות שאין מקום למחאת הנשיא נגד אופן חקירתו.
המלחמה בלאומיות לא נעצרת בכנסת, ולא בבג"צ. היא ממשיכה באופן סיקורך, בטינוף שמך, בכניסה לביתך. אין גבול. אני אישית מאמין שהנשיא קצב ייצא זכאי מכל ההאשמות שהוטחו בו. אבל נקי ציבורית הוא כבר לא יהיה, וזה מה ש"הם" רצו להשיג: כמו הדה לגיטימציה למרכז הליכוד, למנחם בגין, לאריאל שרון ( ה"קודם").
והמשטרה מבינה מי הוא נותן לחמה האמיתי. לא השר שמעליה, אלא העיתונות. ומתיישרת בהתאם, בהדלפות, באישומים. בהשקעה בחקירה. (בחקירת הנשיקה של רמון, שסיכן את ביניש, שכנעו את החיילת להגיש תלונה, ושלחו שני חוקרים לקוסטה ריקה להשלים את חקירתה).
למלחמה של הערבים והפלשתינים קוראים בטעות "טרור". משמעות המילה "טרור" היא זריעת פחד ואימה באמצעים לא לגיטימיים, ללא גבולות. ואת זה עושה השמאל הישראלי כלפי צד מסויים של המפה.
זה יעזור לכם להבין מדוע נציגכם בשלטון פתאום "התמתן", "זנח את תוכניתו לסגירת גלי צה"ל" או "רואה דברים מכאן, כמו שלא ראה משם". רק אל תחשבו, שאוסף המאמרים המגמתיים הוא באמת "סערה ציבורית", שמלחמת הדעות היא "משחק הוגן" הנגמר בהצבעה בכנסת, או באמת יש חוות דעת "אובייקטיבית" של היועץ המשפטי לממשלה.
פגשתי איש מבוגר, מזרחי ומסורתי שאמר לי בצער "איך אנחנו בוחרים כל הזמן אנשים לא ראויים?", "זה בדיוק מה ש"הם" רוצים שתחשוב. איתך הם השיגו את מטרתם", עניתי. כל מי שמייצג את החילוניות, קלות הדעת, ה"על לאומיות" הם ישאו על כפים ומי שמייצג את ערכי האומה הם יעשו לצחוק. אם הוא טהור כפיים יהפכו להזוי ומשיחי, אם איש עשייה למושחת ופורץ גדר. גם אם המלאך גבריאל יוביל מהלך כלשהו, אחרי כמה שבועות תופיע אצל מרדכי גילת ב"ידיעות" כתבה על ג. (המכונה בחוגי הימין הקיצוני "מלאך") ועל חשדות חמורים שהמשטרה בודקת בעניינו. וכדאי שישעה את עצמו.
ובחזרה למציאות החדשות: אסור שקצב ישעה את עצמו בשל לינץ' תקשורתי, הוא, שלא ברצונו, נמצא כיום בחזית המאבק בשחיתות המשפטית-תקשורתית. ההליך המשפטי בעניינו חייב להתבצע, כדת וכדין, ואם ניתן למהומת המאפיה המשפטית-תקשורתית להביסו. עלולה זו להיות תבוסת העם, ותבוסתנו.

נווט קרב (סא"ל מיל.), מוסמך בפילוסופיה כללית, בעל השכלה תורנית. עבד בתפקידי ניהול וחינוך. כיום מנכ"ל ישיבה גבוהה. מפרסם מאמרים בנושאים השעה ואידאולוגיה.
תאריך:  02/11/2006   |   עודכן:  05/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר יהב, עידן יוסף
שני כתבי Nfc, ניר יהב ועידן יוסף, יתעמתו מדי שבוע על הנושאים הבוערים שעל סדר היום    הנושא הראשון: ראש ממשלתנו, אהוד אולמרט
עו"ד מלי פולישוק-בלוך
זה המסר של הפרופסורים למשפט ולמדע המדינה בישראל 2006
פרופ' סטיב ברנט
בדיוק בשבוע שבו החלו לדבר על מינוי שר לאסטרטגיה שהה בארץ פרופ' סטיב ברנט, סגן דקאן קלוג ומומחה בינלאומי לאסטרטגיה. בהרצאותיו בפני מנהלים ומשפטנים ישראלים, הוא נשאל האם ישראל צריכה שר לענייני אסטרטגיה? וענה: מבלי להיכנס כלל לפוליטיקה, אם אני לוקח את המושג ארגון ומחליף במילה מדינה אני מגיע למסקנה שהתשובה לכך היא בהחלט חיובית
דניאל (דני) כהן
רבותי הפרופסורים: השחיתות הציבורית הינה איום קיומי אסטרטגי על החברה הישראלית, איום המחייב מלחמה חסרת פשרות בנגע השחיתות. קריאת הפרופסורים המתחסדים נגד פעולותיו של מבקר המדינה, שנמרחה על פני מודעות פרסום בעיתון היומי הארץ, מעוררת שאלות וראוי שתחקר גם היא
אברהם שרון
ככל שתלך בטנה של לריסה תתעגל ותתפח - יילך ויירב מספרם של האנשים שיראו ביגאל עמיר קדוש מעונה. יגבר מספר החולמים ומספר המתפללים - שמיים בקשו רחמים (11 שנה להירצחו של יצחק רבין ז"ל)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il