X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מנקודת מבטם של חברי הקהילה ההומו-לסבית, העימות עם החרדים מכיל בתוכו אמירה: אתם לא נחשבים! הכאב שלכם לא מעניין אותנו, ומול רצוננו, אמונתכם מבוטלת!! זוהי ליבראליות סלקטיבית ואגרסיבית
▪  ▪  ▪

אחרי רצח רבין שמענו הרבה פעמים הטפות בנוסח "מילים הורגות". רוצה לומר, שאלימות איננה בהכרח "מכות". יש עוד דרכים לבטא אלימות. אני מסכים עם הקביעה הזו, אבל חולק נמרצות על הזכות של השמאל, לקבוע מהי אלימות שאיננה פיזית.
מאחר שכך, אני קובע שההכרזה של ההומואים והלסביות על כוונה לקיים מצעד גאווה בירושלים הקדושה - היא אלימות, שהזמינה אלימות. תגידו, מה פתאום נזכרתי להעלות את הנושא אחרי שהבעיה נפתרה, ואשיב לכם: היא לא נפתרה, ויש לה ספיחים. הראיון שהעניקה דנה אולמרט, לגל"צ ולערוצי תקשורת אחרים - הוא ספיח שמרמז על הבאות.
וכך אמרה הלסבית הגאה: "מצעד הגאווה נולד ביום שבו נמאס להומואים וללסביות לחטוף מכות בניו-יורק. פעם ראשונה שיצאו לרחוב ואמרו לא עוד. לא מוכנים להיות מושפלים. וזו בדיוק הגאווה - אנטי תזה להתבייש, ולכן חשוב שמצעד הגאווה יתקיים במרחב הפומבי. המאבק לא הסתיים" (וואלה / 12.11.06).
היתה לה גם טענה לתקשורת שסיקרה את האירועים סביב המצעד שלא צעד - באופן שוויוני. מבחינתה, זמן שווה לדוברי הקהילה ולחרדים, הוא עידוד אלימות. "יש פה קבוצה של אנשים שמבקשים לצעוד בלי אלימות, ומולם ניצבת קבוצה שמאיימת באלימות, והתקשורת מציגה את שני הצדדים במושגים של פוליטיקלי קורקט".
הפיסקה הזו, היא הסיבה לשורות אלה. הצגת החרדים כקבוצה אלימה, היא המשך טבעי וישיר של שנאה ודמוניזציה. אפשר היה להציג את ההתנגדות למצעד כביטוי לכאב עמוק ואותנטי. זה יותר מדויק. מותר לחרדים להאמין בסיפור על סדום ועמורה כפי שהוא מופיע במקורות. מותר להם לחשוב שחברה שמציגה ומיחצנת יחסים הומו-לסבים, היא חברה רקובה. מותר להם להאמין שיחסי מין המקובלים בקהילה הם תועבה (אסור להם למנוע אותם). מותר להם להאמין שירושלים קדושה, והכי חשוב: מותר להם להאמין שתועבה וקדושה - אסור שילכו ביחד.
ולחברי הקהילה מותר להתעקש על קיום המצעד, ולאחרים אסור למנוע בעדם. ההתעקשות על ירושלים תמוהה - במיוחד אם יש להם ברירה. מצעד גאווה בת"א הוא אופציה מבורכת. כמו שהנימוס אוסר לדבר בשבח טעמו של החזיר בביתו של דתי, כך אין לכפות מצעד תועבה בעיר קדושה.
מנקודת מבטם של חברי הקהילה ההומו-לסבית, העימות עם החרדים מכיל בתוכו אמירה: אתם לא נחשבים! הכאב שלכם לא מעניין אותנו, ומול רצוננו, אמונתכם מבוטלת!! זוהי ליבראליות סלקטיבית ואגרסיבית. זוהי דעתי הנחרצת, ובעניין הזה אני לא לבד.
לחיזוק טיעון מקובל להיתלות באילן גבוה. אני אתלה באילן גמדי. אומרת "יקירת הקהילה ההומו-לסבית לשנת 2004", הגברת שולמית אלוני: "מלכתחילה לא היה צריך לקיים את המצעד בירושלים, כי זו עיר בלתי נסבלת מהבחינה הזו" (nrg-13/11/06). היא כמובן לא החמיצה את ההזדמנות להשתלח בחרדים, אבל מה שחשוב, זוהי השורה התחתונה: "מלכתחילה לא היה צריך לקיים את המצעד בירושלים".
העקשנות הזו לקיים את המצעד דווקא, דווקא, דווקא בירושלים, היתה עלולה להסתיים באסון. ואלמלא עלייה דרסטית במספר האתרעות לפיגועים - היינו עדים להתנגשות דמים בין שתי הקבוצות. מי צריך את זה. מזל שהאקטואליה יודעת לפעמים להיות אירונית: בזכות פגז טועה שהרג עשרים אזרחים בבית-חאנון, יחצני התועבה הסכימו לצעוד במה שדנה אולמרט כינתה: "מכלאה".
עכשיו יש לה שתי סיבות להפגין נגד "הפשעים" של צה"ל. השלטים אותם נשאה לפני ארבעה חודשים בהפגנה נגד הרמטכ"ל עם הכיתוב "יש רוצח בשכונה" - כוחם יפה גם היום. אם לא מתחשק לה לעשות זאת בצהלה, או להדרים לשדרות, היא יכולה לשלב הפגנה עם ביקור אצל ההורים בירושלים הקדושה. אל חשש: שלטים עם הכיתוב הזה, ישאירו את החרדים בבית.

תאריך:  14/11/2006   |   עודכן:  14/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משהו רקוב בממלכת דנה (אול)מרט
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
עם פרצוף כמו שלה ?! אין פלא !!! ל"ת
נעמן  |  14/11/06 09:36
 
- נכון היא באמת מכוערת אמיתית.. ל"ת
יוסיפ  |  14/11/06 18:00
2
בולשיט!!
האיש מבפנים  |  14/11/06 10:11
3
היא דוגמא טובה לאוטואנטישמי
שמרן ליברלי  |  14/11/06 10:14
4
שאר ירקות
עליזה  |  14/11/06 11:45
5
הצגת החרדים כקבוצה אלימה
רון הכחול  |  14/11/06 13:49
6
לוגיקה עקומה
ע.ג1  |  14/11/06 14:06
 
- שנאת-ישראל (אנטישמיות) קלאסית, מדברת מגרונך.  ל"ת
הניה  |  14/11/06 19:21
7
The gays're violent-With words and extrem sex ל"ת
A M Roll  |  14/11/06 14:20
8
היה צריך לאפשר את המצעד בהר הבית
שמעון שדה  |  14/11/06 18:31
9
כל הכבוד לכותב ל"ת
ZU  |  14/11/06 18:37
10
למרות שהנושא נדוש ...
מיכאל ב  |  14/11/06 19:46
11
יש לך טעות
אלי קופטר  |  14/11/06 22:10
12
מותר אצלכם לאמר:איכסס,בלי לקרוא את המאמר?
יגאל#כהן  |  15/11/06 00:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן גנור
תנ"צ גולן העידה כי הפעילה מאמצי שכנוע על הבחורה על-מנת שתגיש תלונה, מתוך תחושות אישיות. האם לתפקיד ראש יאח"ה מונתה תנ"צ גולן או גברת מירי?
מוטי פלד
נראה לכאורה שמדינת ישראל מתחילה להיות חממה לפושעים צעירים, המשטרה אינה עושה די, מערכת המשפט מחפפת, ולכאורה בגלל עונשים מגוחכים עד אבסורדים יש לפושעים הצעירים מוטיבציה להמשיך בדרכם הנלוזה ואף להעז יותר
עו"ד גיל מור
תליית הודעת התראה על דלת ביתו של אדם עשויה להוות לשון הרע    בית המשפט: "נעלה מספק, כי הודעה על דלת ביתו של אדם - גם אם אין זה בית-דירות, וגם אם מיקומה של הדלת איננו 'סמוך ונראה' מרשות-הרבים-עשויה להגיע לידיעתו של אדם, זולת הנפגע"
שימי קדוש
במאמר הקודם התייחסתי לבית המשפט לעניינים מקומיים, כצלע ראשונה להפרטה למעשה שהמערכת המשפטית עוברת לנגד עינינו, השבוע אתמקד במוסד הקובלנה הפלילית הפרטית כצלע שנייה בריבוע קסם ההפרטה האכזרי
יהונתן דחוח-הלוי
הפגנת המחאה בנצרת חשפה פעם נוספת את פערי העמדות ההולכים ונפערים בין ערביי ישראל לבין מוסדות המדינה    ההנהגה הערבית מבדילה עצמה מהמדינה בדרישותיה לאוטונומיה    מדיניות הפיוס מרחיקה אומנם את מועד ההתמודדות על אופייה ודמותה של המדינה, אך גם מגבירה את עוצמת הפיצוץ העתידי    ריח של מלחמת אזרחים באוויר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il