X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
כפות הרגליים מלמדות אותנו על המצב של האנרגיה הלא מאוזנת של האנשים
▪  ▪  ▪

כפות הרגליים הן החלק הנושא את הגוף כולו. המגע עם האדמה וההולכה מה...ואל האדמה נעשה דרך כפות הרגליים. כידוע כיום לרבים, כפות הרגליים משמשות את הרפלקסולוגים כמיקרו-אקופונקטורה של כל הגוף.
כף הרגל משמשת מעין ראי של כל המתרחש בגוף פנימה. דרך כפות הרגליים ניתן להגיע לאבחנה של המצב הכללי באדם כמו גם לטפל באותן בעיות המתגלות. הרפלקסולוגיה תפסה כיום את מקומה הנכבד ככלי אבחוני וטיפולי בכל רחבי תבל עם תוצאות מרשימות ביותר.
ברפואה הסינית מתייחסים בכבוד רב לכפות הרגליים. כדי להאריך את תוחלת החיים ולשפר את איכותן, עלינו להרבות וללכת על הרגליים. כיתות רגליים אינו צד שלילי בראייה הסינית אלא כלי טיפולי ממדרגה ראשונה. בכפות הרגליים נמצאות נקודות דיקור רבות ומהן יוצאים ומגיעים שישה מרידיאנים. תחלואים רבים ובעיות אין ספור אנו פותרים בעזרת נקודות דיקור הממוקמות בכפות הרגליים.
כפות הרגליים מלמדות אותנו על המצב של האנרגיה הלא מאוזנת של האנשים. באם יש חוסר באנרגיה מסוג יין או עודף באנרגיה מסוג יאנג, כפות הרגליים יכולות להיות אדומות או עם עור יבש הנוטה להתקלף ועד כדי זוב דם. בחוסר אנרגיה מסוג יאנג, או עודף באנרגיה מסוג יין, כפות הרגליים תהיינה חיוורות, קרות ועד כדי גוון סגול. מובן שהטיפול יינתן על-פי האבחנה ובעזרת דיקור, צמחי-מרפא עם או ללא תוספת חימום בבדיד המוקסה.
כיום אנו ממעטים להיעזר בכפות רגלינו לצורך הליכה. חלקנו מאריכים לעמוד על הרגליים במסגרת העבודה. חלקנו הגדול נועל נעלי גומי או עם סוליות גומי ובכך מבודד את הגוף ממעבר שדות אלקטרו-מגנטים העוברים מהאדמה אל הגוף.
המומלץ הן נעלי עור או לחילופין להלך יחף. הטבע מציע לנו טווח רחב של גורמים בריאים אך אנו במו ידינו מונעים מעצמנו את ההיצע הזה. כדאי לשוב אל הטבע או לפחות לא לעצור מהטבע להגיע אלינו. כפות הרגליים הן הנושאות אותנו והן אלו אשר מעבירות לנו את מה שיש לאמא אדמה, שהוא בעצם אין-סופי.

פרופ' משה שטרנפלד הינו מומחה ברפואה פנימית ורפואה סינית
תאריך:  16/11/2006   |   עודכן:  16/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מצבן של כפות הרגליים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הדבר הכי קרוב לטבע,וזו לא פרסומת
עמוס.מ  |  17/11/06 13:03
2
בדיד המוקסה
דני א   |  17/11/06 17:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לאה טרן
יואב יצחק
בימים אלה אנו מגיעים לשלב ההכרעה. ואז יתברר: מי פרסם ומי צינזר; מי חשף ומי גנז; מי שיחד ומי קיבל; מי כיזב ומי פרסם אמת; מי לחם ומי פחד
עו"ד משה גולדבלט
זו אינה הפעם הראשונה שאני נאלץ להצביע על אחת הרעות החולות במערכת המשפט והיא עוצמת השררה של נשיא בית המשפט העליון. אין לשררה כזו כל הצדקה והיא חותרת תחת עצם הערך העליון של העצמאות השיפוטית
צבי גיל
מפקד מחוז ירושלים שיבח את ראשי העדה החרדית, עדה שמקרבה בוצעו הצתות ומעשים אלימים נגד "מצעד הגאווה", על קריאתם בשלב מסוים, נגד אלימות. זאת כאשר ברור היה שהמצעד לא יצעד. לא שמענו מילה טובה על קהילת "הבית הפתוח", שהיתה מוכנה לפשרות מן הרגע הראשון והיא שמנעה את האלימות. הסיבה: החרדים שרתו את המטרה של המשטרה - לבטל את המצעד
איתמר כהן
לבעלי המפעלים המזהמים יש "צינור ישיר" אל מקבלי ההחלטות במדינה - ותכולת הצינור הזה מושחתת ומזוהמת אפילו יותר מהשפכים שמופנים לנחלי ארצנו    מכתב פומבי אל השר להגנת הסביבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il