X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
שיתוק מחשבתי ומבצעי אוחז בממשלה ובצה"ל. בצבא מדיחים ומודחים, במשרד המשפטים העובדים המצטיינים של שנת 2006 הם 'חברי צוות ההינתקות והחורבן', ורק האויב רעול הפנים, מאיים כל הדרך אל הפיגוע הבא
▪  ▪  ▪

ביוון העתיקה, בעיר אתונה, היו מעלים מימים ימימה מנחת אדם, למפלצת ששכנה בכרתים. שבעה עלמים ושבע עלמות אתונאיים היו נבחרים ונשלחים כדי להינתן טרף למינוטאורוס שבלע את כולם, עד שהגיע הגיבור האגדי תזאוס, הרג את המפלצת והסיר את המורא מאנשי העיר.
גם המפלצת אצלנו דורשת דם, אולם אין היא מסתפקת במספר קבוע מראש היא הולכת על 'רולטה רוסית', אצלה אין לדעת מי ישרוד מחר את הקאסם, את הקטיושה, האם היא תכה באוטובוס, ברחוב, בבית? ובאותה מידה, אי אפשר לדעת כיצד עשויה הממשלה שלנו להגיב אם המפלצת תגביר את האלימות?
כבר היתה לנו ממשלה שהוסיפה על מנחת הדמים, גם בתים ואדמות, לאחר שגירשה מהם במחי שבוע את התושבים. כי אצלנו מתקיים ריטואל קבוע. כאשר מפגיזים מעזה? הפיתרון המבריק לחזור ל- 67, יש מלחמה בלבנון? לחזור ל- 67, חוטפים חיילים? מיד ל- 67. מפוצצים ויורים ורוצחים אזרחים? 67.
תושבי יהודה ושומרון חיים כבר שנים כשחרב הגירוש מתנופפת מעל ראשם וכך גם תושבי רמת הגולן והבקעה, והשאלה העיקרית איננה איך לנצח את האויב, איך למגר אותו אחת ולתמיד, אלא מה לתת לו, מה להעניק, איך לפייס, היתרצה?
ראש הממשלה מסתובב עם סלים גדושי דורונות ומכריז על מרכולת מלאת הפתעות לפלשתינים, אם אך ייאותו לשבת איתו למתן, והמאזין והצופה בעת ההיא ידום. בית המשוגעים מתנהל כסדרו, הכול תמצא בו. אם נפגע האויב, מיד תתמלאנה אלפי ממחטות בדמע וקינה, וכהרף עין תצא הודעה רשמית כי כדור אחד לא יעבור עוד בקליע, ללא אישור אלוף הפיקוד... (מי זוכר כבר את האיומים שאם יעזו לירות כדור אחד מעזה, כמה מפחיד עשוי להיות נמר הנייר).
ראש השב"כ הזהיר כי בימים אלה נכנסו לרצועת עזה, 30 טון חומרי נפץ, נשק ותחמושת המספיקים לחימושן של עשר חטיבות, חומרי הנפץ הם המקור לראשי הנפץ המתפוצצים של טילי הקאסם, וכי לחמאס כבר רקטות משודרגות שתגענה בקלות לעיר אשקלון וצפונה ממנה, אבל אצלנו מנסים לשדרג את המחבלים עוד יותר, עובדה שישראל מוכנה לאשר כניסת 1,500 פלשתינים מחטיבת באדר הירדנית השייכת לאש"ף, כדי שיחושו גם הם לעזרת משגרי הקאסמים. מה עוד שאולמרט שוקל לשחרר אלפי מחבלים מבתי הכלא כדי ל"חזק" את מחמוד עבאס אותו הוא רואה כשותף אסטרטגי מהימן.
המצרים אינם מפסיקים את העברת הנשק והכספים. רק השבוע העבירו אנשי החמאס 4 מיליון דולר מערב הסעודית כדי שישמש בין השאר לבניית טילי קאסם.
והקאסמים הממשיכים לרדת כגשם בשדרות - ימשיכו, כבר אמר ראש הממשלה כי נגדם אין זבנג וגמרנו, יש לאט ולא גמרנו, שורה תחתונה- אין מה לעשות.
רה"מ גם דואג להקמת מדינה פלשתינית. אפילו בביקורו בארה"ב הסב את תשומת לב הנשיא בוש, כי אין עוד להתמהמה... עוד ספין של ממשלת אולמרט בניסיון ההישרדות שלה.
כבר למדנו על בשרנו שכולם נדיבים בנכסים לא להם. כך היה גם שרון אבי ההינתקות, כשחילץ עצמו מזרועות החוק והתקשורת. ואנחנו יודעים כי מי שרוצה להפסיק את הקאסמים חייב לשלוח את צה"ל לציר פילדלפי וליצור בו אזור חיץ ברוחב של כמה וכמה ק"מ למנוע את המשך מעבר אמצעי הלחימה ולטהר את צפון הרצועה. ואסור לנו לשכוח את אירן. היא שהציבה את החיזבאללה בגבולנו, כדי שתוכל לעסוק בנחת בהכנות להשמדת ישראל - ואם לא נטפל בה, היא תטפל בנו.
היום ישראל נמצאת לבדה מול אויב מתעצם המצהיר בפני כל העולם שהוא מתכוון לחסל אותה, ולא ירחק היום שיהיו לו את האמצעים לעשות זאת. העולם ה"נאור" לא יתגייס לעזרה לפני שזה יגיע אלינו, ראש ממשלת בריטניה טוני בלייר הסביר בנאומו כי המפתח ליציבות בעירק ולבעיית אירן, הוא ויתורים ישראלים למחבלים הפלשתינים והלבנונים.
שיתוק מחשבתי ומבצעי אוחז בממשלה ובצה"ל. בצבא מדיחים ומודחים, במשרד המשפטים העובדים המצטיינים של שנת 2006 הם 'חברי צוות ההינתקות והחורבן', ורק האויב רעול הפנים, מאיים כל הדרך אל הפיגוע הבא.
ביוון העתיקה הצליח הגיבור האתונאי לעצור את ההרג, כי שם לא עייפו מנצחונות, האם אנחנו נמשיך לשלם את מחיר התבוסה בריבית דריבית, כי אין בנמצא אפילו מנהיג אחד, המסוגל לקחת את הניווט, בטרם יהיה מאוחר?

תאריך:  20/11/2006   |   עודכן:  20/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המבוך
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מצוין
אמיר גולן  |  20/11/06 12:35
2
מאמר מעולה.משקף מצב עגום!!! ל"ת
ספי ל  |  20/11/06 12:48
3
מאמר מעולה ל"ת
יעל מור  |  20/11/06 13:49
4
כל מילה חקוקה בסלע, העולם כהרגלו ל"ת
עוצמה  |  20/11/06 16:19
5
כל מילה חקוקה בסלע, דבר מנהיגנו לא לומדים, העולם כהרגלו יתעורר כשיהיה מאוחר.
טוהרת המידות  |  20/11/06 16:25
6
הדרך היחידה לממשלת אולמרט לצאת מן המבוך ולהתיר אותנו מן הסבך של המבוך אותה יצרו היא:
מיכל מירושלים  |  20/11/06 16:28
7
הדרך היחידה לממשלת אולמרט לצאת מן המבוך ולהתיר אותנו מן הסבך של המבוך אותה יצרו היא:
מיכל מירושלים  |  20/11/06 16:34
 
- You're correct, though dreaming ל"ת
A M Roll  |  20/11/06 19:56
8
100% אמת.קן הקוקיה אסלי
ירון ממיתר בדרום  |  20/11/06 19:23
9
Not all is lost-our nation is stronger then the nuts ל"ת
A M Roll  |  20/11/06 19:57
10
מאמר אירוני ציני וכדאי לקרוא!!! ל"ת
יעל אפלבאום  |  20/11/06 20:27
11
צריך למחוק את בית חנון
נהנתי מאוד מהמאמר  |  20/11/06 23:05
12
לא יהיה פתרון ללא שליחת כל המעורבים בפשע הטהור האתני בגוש קטיף הביתה כולל העמדת המנהיגים לדין  ל"ת
דניאל סבלדי  |  21/11/06 00:01
13
מבריק,נהניתי מהכתיבה נעצבתי כי
איציק מאשקלון  |  21/11/06 00:25
14
אחלה מאמר
ירון מנשה  |  21/11/06 10:02
15
צריך מנהיג כמו יהודה המכבי! ל"ת
שרה חייט  |  21/11/06 10:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רו"ח נדב הכהן
האיסורים הפליליים על הימנעות מהעברת מסים שנגבו משתרעים גם על מצבים שבהם לפרט עומדת אך ברירה בין עיכוב כספי המסים בידיו לבין התמוטטותו הכלכלית. שכן, לפרט אין זכות לבסס את המשך פעילותו העסקית על כספים שאינם שייכים לו
אברהם שרון
מוקדם להיפטר מהרמטכ"ל הנוכחי, רב אלוף דן חלוץ. אין מתאים ממנו להתמודד עם מה שמכונה " האיום האירני", שהוא האיום העיקרי, המרכזי והקריטי - איום קיומי מכל בחינה שהיא - על מדינת ישראל
עו"ד יראון פסטינגר
מדינת ישראל מורכבת מפסיפס חברתי מרתק של קבוצות חברתיות שונות ומגוונות וסובלת מפערים סוציו-אקונומיים חברתיים קשים. בנסיבות אלו טבעי כי רוב האוכלוסיה איננה מודעת לזכויותיה המשפטיות האזרחיות הבסיסיות
מוטי פלד
היום אני בטוח, עיוורון הוא מהנכויות הקשות ביותר, אין אפשרות לתפקד בלי סיוע של אדם רואה, גם אמצעי הסיוע המקובלים כמו מקל ו/או כלב נחייה אינם מקלים מספיק, ואינם פתרון מספיק. אם נוסיף ונתאר את החוויה הקשה שעיוור אינו יכול לראות את ילדיו, את בת זוגו, או את יופי העולם, אולי נבין עד כמה קשה הנכות
גבריאל למברגר
חלק גדל והולך של פעולות הממשלה מבוצע על-ידי גופים זולתה. קשה להשתחרר מהרושם שאין פיקוח מתאים לפעולות אלה. חוץ מהעלות הכספית יש לקחת בחשבון גם תופעות לוואי אחרות. יש הרבה בזבוז על עובדים מיותרים, העסקת קרובי משפחה ומקורבים אחרים וכדומה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il