X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם אכן דבריו של עמי איילון משקפים מדיניות בשב"כ שאכן מורגשת בעשור האחרון, יש סיבה לדאגה לעתיד ישראל ובטחונה, ולא מפני הערבים אלא מהמחדל שאיילון מציג תחת הכותרת 'לא מפחדים מערבים' (24.11.06 במוסף שבת של מעריב), שבעצם היתה צריכה להיות "מפחדים לאכוף את החוק נגד ערבים"
▪  ▪  ▪

אין פחד בקרב הישראלים בכלל והיהודים בפרט מערביי ישראל, אם כי קיים חוסר אימון וחשדנות מוצדקת, שהערבים עצמם כפו אותה עלינו, וטענת איילון שמאחר שאנשי השב"כ דוברי ערבית, מומחים בניגוב חומוס ערבי, קרובים אליהם ופוגשים אותם, מתפוגג הפחד, היא מוטעית מהיסוד.
ככל שאיש שב"כ ילמד ערבית וילמד את המנטאליות ואפילו ילמד את הקוראן ותפילותיו, עדיין הוא נשאר איש שב"כ (יהודי), וכאשר הוא מתרווח על הספה לצידו של ראאד סלאח כמשל, הוא (הערבי) יהפוך ליונת שלום עדינה ויפת נפש, ומי שחושב שערבי יומר בנוכחות יהודי ככל הרובס על לבו, ויפרוש את תקוותיו שהמדינה תהפוך למדינת חליפות איסלאמית טועה ומטעה.
עמי איילון סוטר את עצמו כאשר טוען מחד-גיסא שאין צורך בכיסוי מודיעיני במגזר הערבי, ואדרבא לתת להם חופש התארגנות כולל התנועה האיסלאמית והשתרשות בוועדות הכנסת כולל ועדת חוץ וביטחון, ומאידך-גיסא טוען ובצדק ש "יש אנשים, בעיקר צעירים, שאינם מוכנים לרסן את פעילותם כי בחממה של בית הגידול שלהם, המציגה את השלטון ככופר וכלא לגיטימי, מתפתחת חשיבה המחוללת במקרים נקודתיים טרור ואלימות. ואכן היתה סדרת אירועים קשים מאוד של אנשים מהתנועה האיסלאמית".
וגם מתוודה עמי איילון וחושף: "הם מחנכים ומטיפים למדינה איסלאמית על כל שטחי פלשתין, שלהקמתה אין לפעול בדרך הג'יהאד, לא משום שאין זה מוסרי, אלא רק משום שעדיין אין השעה כשרה לכך, מכיוון שלדעתם ישראל עדיין חזקה מדי".
אין צורך להציג עובדות יותר חמורות משני המשפטים האחרונים של איילון, כדי להצדיק ולאשר כיסוי מודיעיני רחב ככל האפשר. אך עם בכירי שב"כ שאינם מפחדים מערבים אך בוודאי מפחדים לאכוף את החוק על ערבים, אין פלא שהשסע ביחסי ערביי ישראל מדינת ישראל הולך ומעמיק.
אם מדבריו שלו עמי איילון לא הבין שהתנועה האיסלאמית היא פוטנציאל להכשרת והפעלת מחבלים מתאבדים (כשהקרקע תוכשר לכך ועין השב"כ תיעצם כליל) צר לי לומר לו שלא רכש שום ידע על המגזר הערבי בשנות כהונתו. רק נותרה בי תקווה שלא כולם בשב"כ חושבים כמוהו, ודבריו לא יהפכו למדיניות ארוכת טווח בשב"כ, ובחלוף השנים יגידו שלא הזהרנו אותם מהטעות הצועדת לכיוון המחדל החמור בתולדות ישראל.

מנדי ספדי – יו"ר ארגון "דרוזים למען ישראל" במסגרת הארגון חוקר את נושא הטרור, איסלאם ויחסי ערביי ישראל מדינת ישראל וכותב בכמה אתרי אינטרנט סביב נושאים אלה בעיקר.
תאריך:  28/11/2006   |   עודכן:  28/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא מפחדים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
האמת המרה
כן מפחד  |  28/11/06 17:09
2
עמי איילון שייך למחנה השמאל האשכנזי שאין לו מושג מהחיים שלו
ששון גבאי  |  28/11/06 19:10
3
"Those who will destroy you, will come from within you" ל"ת
Yecha'ayahu  |  29/11/06 01:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צילה שיר-אל
ד"ר אברהם בן-עזרא
בגלל שיקולים זרים לצבא, יצאה ישראל מהמערכה "בין המצרים" ללא הכרעה. המצב הזה של היעדר הכרעה אינו תולדה של מאזן כוחות בין הצדדים, כי הוא לא נבע ממגבלת הכוח והעצמה, אלא מהחלטות מדיניות שחסמו את פעולת צה"ל
עו"ד אלי דורון
פסיקת בית המשפט בע"ש 810/02 אליהו בוכמן נ' מנהל מס ערך מוסף
מנחם ברוד
אנחנו חוזרים על אותה איוולת ככלב שב על קיאו. בתוך זמן קצר תיהפך רצועת עזה לאיום אסטרטגי על כל הדרום, ואנחנו נופתע, כרגיל, ונשאל את כל השאלות הנכונות, רק באיחור
עו"ד אברהם פכטר
מבחינה חברתית-ציבורית, ארקדי גאידמק עושה את כל הפעולות הנכונות. מבחינה תקשורתית, יחסי ציבור, את כל הטעויות האפשריות. ההשתלחות שלוחת הרסן, בראש הממשלה, בשר הביטחון ובשרים, במשטרה ובפרקליטות - פועלת לרעתו. היהירות והשחצנות שלו יחזרו אליו במהרה כבומרנג - ישר לפרצוף. עצתי - ארקדי תירגע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il