X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בייקר, קרטר ומרעיהם, האח"מים המתיימרים לייצג את הנהגת העולם הנאור, חוזרים לאמונות נפשעות של אספסוף מחשכת ימי הביניים
▪  ▪  ▪

בשנת 1349 פרצה במערב אירופה "המגיפה השחורה", שהמיתה בייסורים קשים כשליש מכלל האוכלוסיה. הרופאים היו חסרי אונים, וגם הרופא האישי של האפיפיור יכול היה רק לייעץ לו - שיברח לכפר מבודד ויתפלל לטוב. המוני הנוצרים המפוחדים התאספו לתפילות ויצאו לתהלוכות בהן הכו את עצמם - לכפר על עוונותיהם ולבקש את סליחת האל, שיפסיק את העונש הנוראי. אחת התהלוכות פגשה בדרך סוחר יהודי וגררה אותו מהעגלה בה נסע - ל"חקירה", שבה נדרש להודות בפשע הרעלת הבארות של הנוצרים, לפי הוראות שקיבל מרבו.
בעינויי תופת הוצאה ממנו ההודאה באשמה, והשמועה פשטה לערים הסמוכות, שם יצא האספסוף לעשות שפטים ביהודים מרעילי הבארות, לשדוד, להתעלל ולרצוח. לא עזר שהאפיפיור עצמו העביר מסר שאין להאשים את היהודים במגיפה שגם הם עצמם סובלים ממנה, והשואה האירופית הראשונה נגד היהודים יצאה לדרך. מי שהצליח נמלט מזרחה, לממלכת פולין, שם מצאו יהודים מקלט בחסותו של המלך קאזימיר הגדול. כך נולדה והתפתחה יהדות פולין, שאחרי כ-600 שנה השיגה אותה השואה השנייה, ושוב - אחרי שנמצא מי שיפיץ בהצלחה את האמונה הנפשעת שכל הצרות של העולם באו רק בגלל היהודים.
הצרה הגדולה של המאה ה-21 התחילה מהתפרצות הטרור האיסלאמו-נאצי המאיים על שלום העולם. מנהיג העולם החופשי, נשיא ארה"ב - אחרי התקפת הטרור הרצחני על מגדלי התאומים - איתר נכון את "ציר הרשע", ממנו מתפשט הטרור, והכריז עליו מלחמה. אלא, שבמקום להתוות אסטרטגיה של ריסוק המשטרים תומכי הטרור והשלטה מהירה של כוחות ממושמעים בכל אוכלוסיה שתשוחרר מהדיקטטורה המרכזית, הצליחו הערביסטים של מחלקת המדינה להשתיל בתוכניות המלחמה מטרה צדדית והזויה לחלוטין: להשתית על עירק משטר דמוקרטי, מבלי לפגוע במה שהם קראו - "השלמות הטריטוריאלית" של המדינה. וזאת, כאשר "שלמות" כזו יכלה להתקיים רק תחת משטר ברזל של דיקטטורה על מחוזות שאוחדו באופן מלאכותי, כשבהם אוכלוסיות שונות ועוינות זו את זו.
וכך, במקום לתת לכל מחוז שלטון עצמי, תחת פיקוח צבא הכיבוש, ולאפשר לכל קבוצה הומוגנית להוכיח את יכולתה לקיים חוק וסדר, תוך ניצול פטריוטיזם מקומי, יצרו בבגדד דייסה בלתי-אפשרית של קואליציה המתכסה במסכה דמוקרטית אך ללא יכולת שלטון. מדייסה כזו יכלה לצאת רק מלחמת אזרחים, וכך נכנסה ארה"ב לביצה המזכירה את ויאטנם.
"כבר ניסינו הכל, וזה לא עוזר" - מנטרה זו, החביבה על מחפשי התירוצים בישראל, אומצה גם בממסד האמריקני, ללא ניסיון לניתוח אסטרטגי אמיתי, והביאה לאותה תוצאה. ואז, במקום ניתוח אסטרטגי מקצועי, חופשי ממנטרות הערביסטים והדמוקרטולוגים, הגיחה קבוצת האח"מים בראשות בייקר, קרטר ודובריהם, עם פתרון פלא לכל הבעיות, אותו קיבלו בתהליך גנטי מופלא - ישר מאבות אבותיהם ב-1349: בכל אשמים היהודים. ובשפה יותר מעודנת: לפתרון הבעיה בעירק ושלום העולם בכלל יש, קודם-כל, לפתור את הסכסוך הישראלי-פלשתיני.
כאילו שהכוח המניע בעירק את הסונים לרצוח שיעים ולהיפך, או - באינדונזיה - לרצוח תיירים זרים, או באלג'יריה - לרצוח זה את זה, או את השתלטות האיסלמו-פאשיזם האירני על לבנון - כל זה נובע מדאגת המרצחים לפלשתינים המסכנים. ומכאן, ההמלצה המטורפת - לתת לשני חתולי הפרא של "ציר הרשע" - אירן וסוריה - לשמור על השמנת של עירק. וכך, השנאה הפתולוגית ליהודים מסיטה את חשיבתם הרציונאלית למסלול הפורעים מחשכת ימי הביניים. רק במילים יותר יפות.
ומה עושה ישראל במצב זה, שאחרי הביזיון הבינלאומי של מלחמת לבנון 2? מנגנון ההשמדה העצמית עובד שעות נוספות. המשנה לראש הממשלה מגיע עד קנדה, ובלי סדרת עינויים אותם עבר הסוחר היהודי מ-1349, מתנדב להודות באשמה על הריגתם "בטעות" של פלשתינים בבית חנון. וזאת - במקום להאשים את יורי הטילים על הסתתרותם מאחורי אוכלוסיה אזרחית ומשיכת האש אליהם.
זו היתה גם ההזדמנות להודיע - שכדי לא לפגוע בעתיד במגינים אנושיים חיים של הטרוריסטים - ידאג צה"ל לסלק ממרחב שילוח הטילים את כל האוכלוסיה, שלא תוחזר לשם עד לטיהור מלא של השטח. ואותו מנגנון השמדה עצמית דואג שמערכת המשפט (עד לדרג השר) תיתן גיבוי מלא למכונת עלילות הדם של הפלשתינים, ותתרום את חלקה לזירוז תהליך הדה-לגיטימציה של ישראל בעולם. אז מה הפלא שהחלטות אנטי-ישראליות מתקבלות כל כך בקלות ובסיטונות במוסדות האו"ם? ומה הפלא שקציני צה"ל היוצאים לחו"ל צריכים לפחד שייעצרו כפושעי מלחמה? באם דרושה לנו ועדת חקירה ממלכתית, אז קודם-כל - לפירוק מנגנון ההשמדה העצמית והעמדה לדין של מפעיליו.

הכותב התמחה במחקר ותכנון אסטרטגי.
תאריך:  04/12/2006   |   עודכן:  04/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוזרים ל-1349
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה טובה. צריך להוסיף גם את המימד הדתי
מישהו  |  4/12/06 15:06
2
האוילות חוגגת ובלעם מקלל!!
יורם סמואל  |  4/12/06 15:57
3
האנטישמים לא אומרים משהו שהשמאל הישראלי לא אומר ל"ת
ע.ג.1  |  4/12/06 17:36
4
we killed 10-1 palestinian kids
solomon  |  4/12/06 17:37
 
- שקר סטטיסטי
יובל ברנדשטטר  |  5/12/06 18:42
5
מסתבר שהכוונות הטובות של בוש מובילות היישר לגיהינום
patrick17  |  4/12/06 19:18
6
צודק הכותב, כל הכבוד, יישר כוח. ל"ת
ZU  |  4/12/06 20:00
7
כל הכבוד לך צוריאל
רמי נ  |  4/12/06 21:00
8
Hey, The Israeli Small (Very Small) says the same ל"ת
A M Roll  |  4/12/06 22:19
9
HOW MUCH PERES RECEIVED FOR IT ?l ל"ת
FOREIGN MOTIVES  |  5/12/06 03:51
10
מסכים לחלוטין עם הכותב ל"ת
הסכמה לכתבה  |  5/12/06 07:54
11
שמעון פרס קבע את התקדים
שמעון מנדס  |  5/12/06 11:37
12
להרוג אויבנו מייד ל"ת
ערקג  |  5/12/06 13:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
בפזיזות הוא לא יודה, מפני שהודאה כזו מכילה אחריות למותם ולפציעתם של רבים. ומאידך, איזה שיקול דעת יש כאן, אם יוצאים למלחמה כאשר גם העורף וגם צה"ל לא מוכנים, חיילים לא מאומנים, והימ"חים ריקים?
דודו אלהרר
אנחנו נתעורר רק לאחר מהלומה כואבת במיוחד. טילי קסאם הנורים בישובי עוטף עזה או אוטובוסים מתפוצצים ומתאבדים בקניונים במרכז הארץ, אינם עושים עלינו רושם. גם חטיפות של חיילים או מלחמה דוגמת מלחמת לבנון השנייה אינם מזיזים לנו. אנחנו זקוקים נואשות לפגיעה חריגה, משמעותית ואכזרית במיוחד
חה"כ יצחק וקנין
הקטנת החוב הציבורי, המלווה בהקטנת תשלומי הריבית ובמקביל בהקטנת היקף המיסוי, תפנה משאבים למגזר העסקי ובכך תעודד צמיחה ותעסוקה. כמו כן, תוביל הפחתה זו לירידת הריבית בטווח הארוך, לשיפור בדירוג האשראי של ישראל וכמובן להוזלת עלות המימון הממשלתי
אסתר שניאורסון גרי
הראש האחד מסביר בחשיבות על היותנו מדינת חוק, אבל הראש השני אוכף את החוק רק לגופו של עניין, אחרת איך אפשר להבין שכמה מתושבי יהודה ושומרון מקבלים צווי הרחקה מביתם, על עבירה שלא נעברה?
פרופ' משה שטרנפלד
הרפואה המערבית תטפל בהורדת החום ובמתן סטרואידים, בעוד הרפואה הסינית תטפל בצמחים אשר יצננו, יפנו חום ויחזקו את הכליות הנחלשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il