X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בביקורו הנוכחי על רוה''מ אולמרט להאיץ במנהיגי אירופה לצאת מאדישותם משום שהאיום האיראני והאסלאם הרדיקלי נמצאים בקרבם, הוא סרטן המכרסם בבירות אירופה ובאושיות הדמוקרטיות הנאורות. אך ראשית כל עליו לעשות סדר ובדק בית בממשלתו ובהצהרותיו הבלתי עקביות.
▪  ▪  ▪

רוה"מ יצא לביקור באירופה בעיתוי נכון. הביקורים הרשמיים בברלין, ברומא ובוותיקן הם משמעותיים באספקלריה היסטורית וחיוניים בהיבט המדיני.הם מסמלים את העבר האפל של "ציר הרשע" של ראשי מדינות שפעלו להשמדה סיסטמאתית של "העם הנבחר" כשלצידן , אפיפיור ששמע והחריש.
70 שנה חלפו מאז פרצו גלי הפורענות, הרוע והאנטישמיות ודבר לא נלמד. בחוצות ברלין מתהלכים חופשי ניאו-נאצים, בטהרן נערכת ועידת הכחשת השואה ובביירות קוראים רבבות להשמדת ישראל. בשיחות עם קנצלרית גרמניה,עם רוה"מ אטליה ועם האפיפיור,על רוה"מ אולמרט להדגיש את הקשר הישיר בין הגרעין האירני, הטרור המוסלמי, גלי האנטישמיות וההסתה האנטי-ציוניים והכחשת השואה. בשנים האחרונות, התריע ישראל על איומים אלה אך מנהיגי אירופה שתקו והחרישו. התסריט המחריד של שנות השלושים חוזר. גם היום שומעים קול ענות חלושה ומבחינים חוסר אונים.
על רוה"מ להאיץ במנהיגי אירופה לצאת מאדישותם כי האיום האירני והאסלאם הרדיקלי נמצאים בקרבם. הוא סרטן המכרסם בבירות אירופה ובאושיות הדמוקרטיות הנאורות. על מנהיגי אירופה לראות את המציאות המרה. עליהם להבין כי הבעיה הפלשתינית אינה לב הסכסוך במזה"ת והיא לא תיפתר כל עוד המנהיגים הפלשתינים לא יפסקו לחלום על הקמת מדינה משלהם במקומה של ישראל. קיימים באזורנו מוקדי פורענות אחרים בטהרן, בבגדד ובביירות ויש קשר ביניהם.
על רוה"מ להדגיש כי אנו ניצבים לצד האירופים מול סכסוך אחר ושונה בתכלית שמתעצם מדי יום. הוא חולש על פני גבולות, ימים ויבשות, הוא אוניברסאלי ובמהותו דתי.
בתוך כך, בפגישתו הראשונה של רוה"מ עם האפיפיור , עליו להעביר מסר ברור האומר כי ישראל נמצאת במחנה אחד עם העולם הנוצרי ועם מדינות מוסלמיות השואפות לשלום אמיתי ודו קיום עם היהודים. על האפיפיור לרתום לצידו את כוהני הדת השפויים ולצאת יחד בקריאה נגד ציר הרשע החדש.
לבסוף, כאשר אנו מבקשים מהאירופים מדיניות אמיצה וברורה ואהדה למדיניותנו, על רוה"מ לעשות ראשית כל, סדר ובדק בית בממשלתו ובהצהרותיו הבלתי עקביות. הן שונות בתכלית ואינן עולות בקנה אחד עם המסרים של שר הביטחון, של השר לענייניים אסטרטגיים או להצהרותיו של שמעון פרס. על מעצבי המדיניות להתפכח ולדבר בקול אחד צלול ולשים קץ למסרים המבולבלים שאנו שומעים גם בקרב קציני צה"ל בהקשר הסורי.
רק מדיניות ברורה ויוזמות דיפלומטיות ישראליות נבונות יקדמו את האינטרסים של ירושלים באירופה ובעולם.

תאריך:  12/12/2006   |   עודכן:  12/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סטנלי פישר
דברי נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר, בוועידת ישראל לעסקים (2006)
שלמה נחמה
דברי שלמה נחמה, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, בוועידת גלובס לעסקים (2006)
עו"ד אברהם אלתר
הרשימה מסבירה את יתרונות המיסוי של החכירה ההונית על מכירת בעלות במס שבח, תוך כדי התראה על סיכונים שקיימים במכירת חכירה בגין חבות במס הכנסה. הרשימה מתווה את דרך הזהב בה יש לצעוד אל המטרה של מזעור המס דרך מכירת חכירה
עו"ד אלי דורון
שוכר משפר את הנכס המושכר - האם עלות השיפור מהווה הכנסה אצל המשכיר, בעל הנכס ?
אברהם הירשזון
עידוד השקעות זרות בישראל, קידום ייישומו של מס הכנסה שלילי ורפורמות בחינוך - כל אלו ועוד בנאום שר האוצר, אברהם הירשזון, בוועידת ישראל לעסקים (2006)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il