X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אני תוהה מיהו הפסיכופט האמיתי בסיפור - המשטרה המאבדת צלם אנוש לנוכח אזלת ידה ומחפשת סיבה לחגיגה או האנס שידיו מגואלות בגופותיהן של הנשים האומללות להן הרס את החיים
▪  ▪  ▪

מאז יום שישי בערב אני לא מוצאת מנוח לנפשי. חשבתי שעם תפיסתו של האנס הפסיכופט ארגע ואמשיך בשיגרת חיי מבלי לבדוק כל רגע מה עושה כל אחד מילדי, האם דלתות מכוניתי נעולות ואצמד לרדיו להתעדכן בחדשות האחרונות בדבר תנועותויו של הפסיכופט בני סלע.
אני מוצאת את עצמי ממשיכה להיות מוטרדת בגין פעולותיה הבלתי אחראיות של המשטרה. שהרי חדשות לבקרים אנחנו מתעוררים למשע אזלת ידה בתחומים הרבים והמגוונים עליהם היא מופקדת.
בשבוע שעבר חברים שלי עברו תאונת דרכים עם נפגעים ולא היה למשטרה בוחן לשלוח למקום האירוע, רצח הילדה תאיר בקצרין, הגנבים הרבים המסתובבים חופשי, עבירות התנועה, תאונות הדרכים, עבירות הצוארון הלבן וארוכה הרשימה מכדי לפרטה.
נכון, כולנו שמחים לנוכח תפיסתו של בני סלע, זה אפילו שחרר אנחת רווחה בקרב הציבור הרחב. אבל מה קורה לעזאזל למשטרה העסוקה בכסת"ח, בביום תוכנית סוף העונה של תפיסתו של האנס הפסיכופט בני סלע.
תחושת קבס עולה בי למראה תמונותיו המזעזעות של בני סלע. לא מספיק שבשבוע שעבר מכל מקום הציץ בני סלע אל תוך חיינו. כולנו היינו בחרדה מתמשכת שמא יפגע בנשותינו או בילדותינו.
אני רעדתי מפחד שמא הוא ידפוק בדלת מכוניתי בזמן שאני ממתינה לרמזור שיתחלף, שמא ייכנס ליישוב שבו אני גרה בצפון. המשטרה פלשה בשבוע שעבר לאזור טבריה וזה קרוב אלי. בקיצור - תמונות מבועתות רצו בראשי כל הזמן.
אז היה ברור לכולנו כי רצוי למען בטחוננו שפרצופו של האנס הפסיכופט יתנוסס על כל לוח מודעות על-מנת שכולנו נוכל לסייע בלכידתו.
אבל מה קרה ביום שישי עם לכידתו של האנס הפסיכופט. המשטרה איבדה פרופרוציה לחלוטין, כאזרחית הרגשתי בושה ונבגדת על שאני צריכה לחגוג את הבושה במערומיה. שבועיים ימים - 14 יום האנס מסתובב לו חופשי אוכל, שותה, מתגלח וגונב כרצונו. אפילו שמירה על בית קרוביו לא חשבה המשטרה להצמיד...
טרם יבשה הדיו ומוצתה החקירה בעניין בריחתו הכ"כ פשוטה וכבר חוקרים את תהליך עצירתו והאם ואיך השתלשלו העניינים והאם נהגו בו כראוי כו' וכו'.
מה אומר לכם - מלחמת התשה בועדות חקירה. הוועדה הראשונה שהוקמה לחקור את נושא בריחתו הראשונה והוועדה השנייה שתבדוק מדוע הראשונה לא תיפקדה כראוי והשלישית שתבדוק מדוע לשנייה לקח כ"כ הרבה זמן, והרביעית שתבדוק מדוע התמהמה המשטרה בלכידתו והחמישית שתסביר מדוע היה צריך להכות אותו...
בקיצור - אני חוששת שכל הוועדות הן טישטוש אחד גדול של המערכת להצדקת מחדליה. המשטרה התגלתה במערומיה המבישים ביותר. משטרה שאיננה מסוגלת להקנות לי תחושת ביטחון אישי -ראוי שתבדוק את עצמה היטב היטב.
ואני תוהה מיהו הפסיכופט האמיתי בסיפור - המשטרה המאבדת צלם אנוש לנוכח אזלת ידה ומחפשת סיבה לחגיגה או האנס שידיו מגואלות בגופותיהן של הנשים האומללות להן הרס את החיים.

הכותבת הינה יועצת לאסטרטגיה שווקית ומאמנת אישית.
תאריך:  12/12/2006   |   עודכן:  12/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיהו הפסיכופט האמיתי?
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
לגברת היועצת...
חגי  |  12/12/06 10:11
 
- מה ההתנשאות הזו חגי?
מתוקה לוביאניקר  |  12/12/06 12:00
2
אל תטעי - הפסיכופט הוא בני סלע.
פש  |  12/12/06 20:25
3
הערה נוספת למתממת בבחירת הפסיכופט
פש  |  12/12/06 20:28
4
לשאלתך - גם וגם ל"ת
נחום שחף  |  12/12/06 23:28
5
ריקוד הקרקפות של השוטרים האינדיאנים ל"ת
הצי'ף  |  12/12/06 23:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
בלייר סוגר את שערי בריטניה להגירה ממדינות מוסלמיות ומכשיר את הקרקע למהלך של ביטול אזרחות על-רקע של חוסר נאמנות למדינה ולערכיה ולגירוש מסיבי של אלה הנתפסים כגורמים חתרניים. המדיניות הבריטית עשויה לדרבן מדיניות נוספות באירופה לנקוט בצעדים דומים.
פרדי איתן
בביקורו הנוכחי על רוה''מ אולמרט להאיץ במנהיגי אירופה לצאת מאדישותם משום שהאיום האיראני והאסלאם הרדיקלי נמצאים בקרבם, הוא סרטן המכרסם בבירות אירופה ובאושיות הדמוקרטיות הנאורות. אך ראשית כל עליו לעשות סדר ובדק בית בממשלתו ובהצהרותיו הבלתי עקביות.
סטנלי פישר
דברי נגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר, בוועידת ישראל לעסקים (2006)
שלמה נחמה
דברי שלמה נחמה, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים, בוועידת גלובס לעסקים (2006)
עו"ד אברהם אלתר
הרשימה מסבירה את יתרונות המיסוי של החכירה ההונית על מכירת בעלות במס שבח, תוך כדי התראה על סיכונים שקיימים במכירת חכירה בגין חבות במס הכנסה. הרשימה מתווה את דרך הזהב בה יש לצעוד אל המטרה של מזעור המס דרך מכירת חכירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il