X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נראה שגם אבו מאזן עצמו לא האמין כי יקבל מחוות שישחררוהו מלכתת רגליו ולהתחנן אצל מדינות ערב עתירות הנפט, כפי שעשה עמיתו איסמעיל הנייה באירן
▪  ▪  ▪

טרם יבש הדיו מהרשאת ממשלת ישראל להעביר לארגון הטרור החמאסי 31 מיליון דולר מאירן, (מזומנים שהובאו על-ידי ראש ארגון טרור זה במזוודה שנתפסה) - וכבר נכתב צ'ק על סכום נוסף של מאה מיליון דולר, "מענק למטרות הומניטאריות" במוצהר, שניתן לאבו מאזן במפגש שהתקיים בינו לבין ראש ממשלת ישראל אהוד אולמרט, כמחווה של רצון טוב, בצד פתיחת גבולות, והקלות נוספות בתמורה לכלום;
החטופים הוותיקים - עדיין עלומים.
החטופים הטריים - כלואים.
הטרור נמשך בפועל.
וטילים משוגרים גם בעצם ימי המחוות.
אבו מאזן כתב בשנת 1982 עבודת דוקטורט המכחישה את השואה, וטוענת כי התנועה הציונית שיתפה פעולה עם הנאצים. ב"מחקר" של אבו מאזן נכתב, כי המספר המשוער של הקורבנות היהודים בשואה "הוא אף פחות ממיליון...", וכי התנועה הציונית שיתפה פעולה עם המשטר הנאצי, כדי "להרחיב את ההשמדה ההמונית" של היהודים.
אבו מאזן, שכיהן לפני היבחרו לראש הרשות הפלשתינית בתור מזכ"ל הוועד הפועל של אש"ף, דן בעבודת הדוקטורט שלו ב"קשרים הסודיים בין הנאצים לבין מנהיגי התנועה הציונית". שנתיים מאוחר יותר פורסם מחקר של אבו מאזן, שהתבסס על עבודת הדוקטורט אותה הגיש לקולג' ללימודי המזרחנות במוסקבה, ע"י הוצאת הספרים אבן רושד בעמאן, בירת ירדן.
לאיש הזה העניק ראש ממשלת ישראל מאה מיליון דולר, מתוך הנחה נאיבית כי כסף זה ינותב למטרות הומאניות, ולא להסתה, טרור ופעילויות תומכות טרור כפי שפעל מאז ומתמיד.
טענת ההתגוננות של ראש הממשלה היא, כי מדובר בשחרור כספים מוחזקים. טענה זו צריכה להידחות מכל וכול מהסיבות הבאות:
1. בידיעה ברורה כי חלק הארי מן הכסף יועד להסתה (הנראית לאבו מאזן, ככל הנראה, המשך פעילותו האקדמית) ומתוך ניסיון העבר לגבי כספים שהועברו לערפאת, אין שום בסיס מוסרי, חוקי, הומניטארי, להעברת הכסף.
2. מהכספים המוחזקים צריך לנכות סכומי עתק העולים עליהם עשרת מונים, לשם מימון חלקי של הוצאות נפגעי הטרור הפלשתיני לרבות נזקי המדינה בגין טרור זה.
3. ממתי מדינה ריבונית משחררת כספים לאויב המבצע בתחומה פיגועים?!
4. ככל הידוע, אבו מאזן לא חזר בו מ"מחקרו", זאת אף זאת, הוא כאמור עוד אושש אותו בחיבורים מאוחרים יותר. במצב זה הוא בבחינת עבריין מכחיש שואה, ולא ברור - לא רק כיצד אולמרט מעביר לידיו סכומי עתק ללא בדיקת עמדותיו כלפי העם היהודי, עמדות שהן בחזקה פלילית, אלא אף נפגש איתו ומתנשק עמו בפרהסיה. מדובר במדיניות לא ברורה ותמוהה.
נראה שגם אבו מאזן עצמו לא האמין כי יקבל מחוות שישחררוהו מלכתת רגליו ולהתחנן אצל מדינות ערב עתירות הנפט, כפי שעשה עמיתו איסמעיל הנייה באירן, וכפי שאסד מקבל מימון לפיתוח נשק ואמצעי לחימה גם כן מאירן, שהיא בעלת אינטרס ברור בהבערת האזור, בעידוד הטרור ובהעצמת האיום על ישראל.
והנה, הוא מקבל גם מקבל, בקלות בלתי נסבלת, סכום עגול של מאה מיליון דולר - להבהיר כי מדובר בסכום לא מחושב וללא כל בסיס חשבוני או ענייני, כי בסך הכול זה רק מאה מיליון דולר, ובינינו, מה הם ביחסים בין שכנים... כשהיהודים נותנים... וגם פותחים ברינה שערי טרור...

תאריך:  25/12/2006   |   עודכן:  25/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה הם מאה מיליון דולר?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יש לי הרגשה שאולמרט לא נתן לו את הכף סתם ככה
דב בינדר  |  26/12/06 18:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
רודפי השלום בכל מחיר שוטפים את מוחותינו עד לזרא כי לא נצליח להכניע את הפלשתינים משום: "שמה שלא הושג בכוח - לא יושג ביותר כוח". להם יש נוסחת פלא משלהם שאומרת כי: "מה שלא הושג בהבלגה יושג ביותר כניעה"
אלון דהן
עיון נוסף בתיק פלאוט/גורדון, בהמשך לדיון שהתפתח באתר 'מחלקה ראשונה' על פוסט ציונות והכחשת שואה בישראל
אורי אבנרי
בימים אלה כבר קשה למצוא מישהו שיטען כי תרבויות אסיה - סין, הודו - הן ברברית. אבל קל למצוא אנשים בישראל, ובמערב כולו, המאמינים כי העולם הערבי, וכל העולם המוסלמי, הם "ג'ונגל". מי שזוהי השקפתו אינו מסוגל לעשות שלום. הרי לא עושים שלום עם נמרים טורפים ונחשים ארסיים    שינוי תודעתו של ציבור אינו עניין לטווח קצר. אי-אפשר להשיג זאת בצו מגבוה. זהו תהליך ארוך ועמוק. אך באיזשהו שלב נצטרך להתחיל בו, וקודם כל במערכת-החינוך
ד"ר לימור זר-גוטמן
דיון בסוגיית חסיון עורך דין-לקוח למול חקירת המשטרה
עו"ד אברהם פכטר
ב-1 בינואר 2007 תינתן הכרעת הדין במשפטו הפלילי של חיים רמון, שר המשפטים המושעה    אלו הן האופציות העומדות בפני בית המשפט, והדברים שבית המשפט חייב לעשות לאור הגילויים שעלו במהלך החקירה החריגה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il