X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הם לא מסוגלים לפגוע אפילו בזבוב. אנא קראו את השורה הזו שנית: קראו אותה קריאה אטית, קשובה, יורדת לפרטים ומתעכבת עליהם: הטעימו כל מילה בה, השתהו על כל הברה, רדו למשמעותה של כל אות
▪  ▪  ▪

הם לא מסוגלים לפגוע אפילו בזבוב. הו לא. אפילו לו בו. מעולם לא עוללו כל רע. מעודם לא חוללוהו. לא יעלה על הדעת - בוודאי שלא - שהם, דווקא הם, הטובים שבתוכנו, הישרים, ההגונים, המצפוניים, דווקא הם שזממו זאת ועשו זאת. הו לא. לא ייאמן. לא ייתכן. לא ייאמן כי ייתכן. אבל הם כן. דווקא הם, שאינם מסוגלים לפגוע אפילו בזבובים, דווקא הם ששיגעו פילים ורמסו אף אותם. דווקא הם שהשתיקו את האריות השואגים ואת הנמרים הזועמים. הם שסירסו אותם. הם שספסרו בהם. הם שסרסרו בהם.
אתם מכירים אותם. הם אינם זרים גמורים. חלק מהם עוברים ושבים אקראיים. אורחים מזדמנים. חלק קצת מוכרים. אחדים מהם שכנים. מיעוטם - מכרים. אם נתבקש להמליץ על אנשים ישרים, עם כל הכישורים, עם התכונות המבוקשות, לא נהסס אף לא שמץ היסוס: פה אחד, כאילו נדברנו בינינו וסיכמנו מראש, נמליץ עליהם בלב שלם. קודם כל עליהם. ראשונים תמיד - הם. אין בהם מתום. רבב לא דבק בהם. גיליון ההתנהגות שלהם מרשים. אין להם כל גיליון הרשעות. כתבי אישום? הם? סליחה, משהו לא מסתדר. בוודאי חלה טעות. כדאי לבדוק שנית. הם, הלא, מעולם לא פגעו - אף לא נגעו - בזבוב. אנשים טובים וישרים, מצפוניים ומלאי רוך וחמלה מהם לא נמצא, אפילו נחפש בנרות גפרורים אנשים כמוהם.
הם לא מסוגלים לפגוע אפילו בזבוב. אנא קראו את השורה הזו שנית: קראו אותה קריאה אטית, קשובה, יורדת לפרטים ומתעכבת עליהם: הטעימו כל מילה בה, השתהו על כל הברה, רדו למשמעותה של כל אות. קראו אותה בפעם השלישית, קריאה רהוטה, בוטחת, אמיצה. קראו אותה כמי שמשוכנעים ללא צל של ספק בנכונותה ובאמיתותה. הניחו נקודה בסופה. סליחה, תיקון - העצימו את תהודת המשפט על-ידי הצבת סימן קריאה בסופו, כדי שייקרא חד וחלק, באופן שלא מותיר בו דבר שאינו דבור על אופניו. קראו אותו בקול רם וגדול, ברור וצלול. הוסיפו שובל של הד לקול הקורא שלכם.
ולאחר מכן, אנא מכם, עצרו לרגע. חשבו עוד מחשבה, הניחו בכל זאת ספק במקום שאין בו ספק. פתחו את המשפט. גרעו ממנו, תחילה, את סימן הקריאה והחליפו אותו בסימן שאלה.
אם משהו בכם לא מניח לכם לעשות זאת ואתם מתעקשים להותיר את סימן הקריאה במקומו, הוסיפו, למרות השכנוע הפנימי, עוד מילה אחת קטנה: אתם רשאים לעשות זאת לא בקל רם אלא בלחש. לא בחצוצרה אלא במנדולינה. "לכאורה". הוסיפו את המלה לכאורה. עד שיוכח, אם וכאשר, שמיהרנו לטפול עליהם אשמה, אשמה שהתבררה כאשמת שווא. עד שיוכח ויאושר מה שאמרנו מלכתחילה, כשסנוור הברק והכה הרעם: הם לא מסוגלים לפגוע אפילו בזבוב.
לכאורה!?

תאריך:  03/01/2007   |   עודכן:  03/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הם? אפילו לא בזבוב!
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ואללה - צודק!!! ל"ת
בעל זבובה  |  3/01/07 16:22
2
עד שיוכח, אם יוכח...
כוכבה דקל  |  3/01/07 17:49
3
היזהרו מהם
יאיר אדמוני  |  3/01/07 20:55
4
הרוחצים בניקיון כפיהם המלוכלכות
ח.ל.  |  4/01/07 07:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם ברוד
כאשר משפחות החטופים אומרות שאין מחיר יקר מדי בעבור שחרור בניהן, הן צודקות ברמה מסויימת; ועם זה, יש מחיר שאסור לשלם
נדב פרץ
הכפפת ההורות לחוק תהווה שינוי משמעותי ותרחיב את השליטה המדינתית לעוד תחום, שעד היום נשלט בדרכים עקיפות בלבד
איתן גנור
לא פעם, כשקיימת תלונה כנגד עובד ציבור, צצה לה לפתע חקירה נגד המתלונן, שמשום מה מתנהלת ביעילות יתר, ולא פעם מסתיימת בענישת המתלונן, הרבה לפני שהתלונה המקורית נחקרת, אם בכלל
לירון יונג
תכונות המרפא המיוחסות לדבש הדבורים, למזון המלכות, לפרופוליס ולפולן מוכרות לכל. איך זה עובד? מה יש בחומרים הללו שתורם לבריאות האדם? ולמה דבורים כמעט אף פעם לא חולות??
מתנה נפלאה לאדם, כבר אמרנו?
אלירן דה-מאיו
הנבטים, צמחים צעירים הניזונים מחומרי המזון שבזרע, מכילים את הערך התזונתי הגבוה והמשובח ביותר    כמות הויטמינים הזמינים בנבטים היא דרך מעולה לשמור על הבריאות במשך כל ימות השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il