X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
משטרת ישראל יצרה ממש מהפך והולידה אחדות כמעט מלאה בעם, אך הפעם לא בכדי לתת ולהעניק ביטחון לתושבי הארץ, אלא נהפוך הוא, היא עוררה רגשות, התחשבות והבנה כלפי האסיר
▪  ▪  ▪

לפני זמן לא רב למדנו להוציא את הכעס על משטרת ישראל ומפקדיה, אז היתה לנו סיבה טובה להבין שהמשטרה לא פועלת נכון ואין לה מנהיג אמיתי. נכון שרק בטאנו את התסכול שקיים בתוכנו וסוף סוף הוא יצא, אלא שרק חיכינו להזדמנות לשחרר את הר הגעש שמבעבע בתוכנו כבר תקופה ארוכה.
הקיטור הנמצא בתוכנו כתוצאה מהכעס שלנו מהממשלה, מוסדותיה ונציגה, מהמלחמה המיותרת ואי היחס ההוגן שאנו מקבלים כתושבים, אז סוף-סוף מצאנו סיבה טובה וחגיגית אשר נתנה לנו לגיטימציה להגיד את מה שעל לבנו, ורק חיפשנו את ההזדמנות המוצדקת והאמיתית שנוכל לומר בפה מלא על דרך התנהלותה ורשלנותה של משטרת ישראל.
מקרה ראשון
בטלוויזיה חזינו במראות מסמרי שיער ובלתי ניתנים לתפישה האנושית בעת תפיסתו של האנס בני סלע (אפילו מחבלים ומרצחים אנו לא הורגים מטעמי אנושיות, כך למשל טוען הצבא). ולענייננו, האסיר בני סלע הוחזק כחיה ובבושת פנים נלקח אל הכלוב והמכות.
משטרת ישראל יצרה ממש מהפך והולידה אחדות כמעט מלאה בעם, אך הפעם לא בכדי לתת ולהעניק ביטחון לתושבי הארץ, אלא נהפוך הוא, היא עוררה רגשות, התחשבות והבנה כלפי האסיר.
לא ייקח הרבה זמן ויקומו אגודות וארגונים שיזעקו את זעקת האסירים והאסורים, ויגרמו להתרסה כנגד הכליאה, ההענשה, המכות והיחס המחפיר שמקבלים האסירים והעצורים בארצנו. נכון שבני סלע, אנס, הרביץ, השפיל ורצח את נפש קורבנותיו, אך משטרת ישראל מרוב רצונה לשמוח ולרקוד לצלילי ניצחונה, פישלה עוד פעם בגדול וגילתה לנו האזרחים את האמת המרה.
לא רק שברח לה האסיר, אלא עכשיו גם בתי הסוהר יצטרכו לעבור שינוי ולשנות את יחסם לטובה, והכול כתוצאה מכך שכולנו יודעים עכשיו על היחס המשפיל שמקבלים האסירים והעצורים בבתי הסוהר.
לא הייתי קורא לתפיסה של בני סלע ניצחון (הרי הוא לא היה צריך לברוח מההתחלה), אלא שהוא לימד אותנו פרק חשוב בחיינו, שכרגע אין לנו התושבים על מי לסמוך ואין למי להאמין וצריך שינוי מהותי בתפישת החיים שלנו כאן, וכל זאת בזכות אסיר קטן שגילה לנו את האמת.
מקרה שני
רצח תאיר ראדה, רצח אכזרי לכל הדעות, ואני שולח תנחומים לבני המשפחה ובעזרת השם ימצא הרוצח האמיתי. המשטרה עצרה את החשוד הראשון, חגגה והכפישה את שמו ברבים וגרמה לו נזק בלתי הפיך ולבסוף שחררה אותו.
עצור שני בפרשה נעצר וגם שוחרר, כמובן המשטרה חגגה והכפישה שוב את העצור, ושוב גרמה נזק לאותו אדם. העצור השלישי בפרשת הרצח עדיין עצור וחשוד, אך, אני רוצה להגיד לכם את האמת, צר לי, אך נראה לי שפה יש סיפור של הלבשת ראיות, אפילו משפחת ראדה היקרה והסובלת לקחה חוקרים פרטיים, ואינה מאמינה שהחשוד השלישי רצח את תאיר.
נו באמת, למי בדיוק נשאר להאמין במדינה שלנו.

הכותב הוא סופר ומחבר ספר הזרימה, מדריך רוחני, מתקשר והילר, מרצה ומנחה סדנאות בשילוב דמיון מודרך ומדיטציות.
תאריך:  04/01/2007   |   עודכן:  04/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב לוין
הישגיהם של האליטות המזרחיות והאליטה הרוסית עולות עשרות מונים על אליטת מייסדי המדינה בכל המישורים. למר רכטר ועורכי הארץ עומדות שתי ברירות: לחיות תחת שלטונן, או להגר לחו"ל שם יהיו אחרונים בן שווים
תמר הר-פז
לפני יומיים הודיע היועמ"ש לממשלה, מני מזוז, כי יגיש בקרוב כתב אישום נגד הנשיא קצב ולא ברור עדיין אם כתב האישום יכלול גם אישום בגין אינוס. נראה כי בין אם יכלול כתב האישום עבירת אינוס ובין אם לאו, לתקשורת ולחלק גדול מהציבור הדבר לא ישנה, הם כבר חרצו את דינו של קצב
מרק הלר
פעולותיו של עבאס משקפות את רצונו לדחוף את הציבור הפלשתיני לבחירה חד-משמעית בין שתי השקפות עולם: זו המעדיפה נקיטת גישה מעשית כלפי ישראל והעולם וזו של החמאס עם מחנה "ההתנגדות"
אברהם שרון
הם לא מסוגלים לפגוע אפילו בזבוב. אנא קראו את השורה הזו שנית: קראו אותה קריאה אטית, קשובה, יורדת לפרטים ומתעכבת עליהם: הטעימו כל מילה בה, השתהו על כל הברה, רדו למשמעותה של כל אות
מנחם ברוד
כאשר משפחות החטופים אומרות שאין מחיר יקר מדי בעבור שחרור בניהן, הן צודקות ברמה מסויימת; ועם זה, יש מחיר שאסור לשלם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il