X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מצב ההפקרות הנוכחי מעיד, כי מולנו לא ניצבת מדינה או מדינה בדרך, גם לא עם כלשהו או ארגון מסודר היכול להוות פרטנר למשא ולמתן, אלא חבורות רחוב שעיסוקן העיקרי הוא פשע
▪  ▪  ▪

כפי שכבר התרגלנו לתאונות דרכים כאל דבר מובן מאליו, כפי שאיננו מתרגשים עוד משיגור הקסאמים ללב האוכלוסיה העירונית בישראל, בין אם יש נפגעים ובין אם אין, כך אנו מתרגלים לתופעה חדשה בה נפגעים ונהרגים כמעט מדי יום ביומו פלשתינים הנלחמים זה בזה ברחובות. אנשים אלו, מן הסתם, יורים בנשק שמדינת ישראל תרמה להם חינם אין כסף ו/או בנשק שנרכש בכספי מחוות אותם העניקה מדינת ישראל לחבורות הפשע ו/או בנשק שהם גנבו מצה"ל ו/או בנשק שהפלשתינים הבריחו לשטחיהם, בהתחלה בהיחבא ותחת סיכון ובהמשך בריש גלי ובאישור ממשלת ישראל.
ואנו חיים עם זה כאילו לא קרה דבר או כאילו כך צריך שיקרה. איננו צריכים לקבל מצב חדש זה ולשבת מולו בחיבוק ידיים בחוסר מעש. שומה על מדינת ישראל לנקוט בפעולות המתבקשות, ולהסיק את המסקנות הראויות בנסיבות אלו.
הפעולות המתבקשות הן אלמנטריות ולכאורה ברורות לכל: מוטלת עלינו חובה מוסרית בעלת חשיבות ראשונה במעלתה לא רק להפסיק את אספקת הרובים והתחמושת לארגוני הטרור, אלא גם לפרקם מנשקם. זאת, הן על-מנת לסכל פעילות טרור נגד אזרחי ישראל, והן על-מנת למנוע מלחמת אזרחים עקובה מדם בקרב אויבינו.
מה שפר מזלנו שחובה זו המוטלת עלינו אינה בשמיים, ושלאל ידינו לבצעה - לו רק החלטנו לעשות זאת... ומה מצער שלעת עתה, כל עוד ממשלת ישראל בעלת ראייה מעוותת כלפי המציאות במזרח התיכון, היא נוקטת בפעולות הפוכות ליעדיה - בפעולות המעודדות טרור ולכל הפחות מאפשרות טרור, ובכלל טרור זה גם טרור הננקט בידי כנופיות הרחוב הפלשתיניות בינן לבין עצמן.
המסקנות הראויות אותן יש להסיק ממצב הפקר זה הן, שמולנו לא ניצבת מדינה או מדינה בדרך, גם לא עם כלשהו או ארגון מסודר היכול להוות פרטנר למשא ולמתן, אלא חבורות רחוב שעיסוקן העיקרי הוא פשע, ולא ראוי ואף לא מקובל לחזקן ולאוששן, להעשירן ולשקמן, כי אם נחזקן - יתחזק ויעצים הטרור.
כל מה שדרוש לעשות בנדון, הוא לבטל את יכולות ההרג והביזה שלהן, ולפעול בנחישות לביטול הענף המביש של גניבת מכוניות וציוד חקלאי ישראלי, ולביטול שאר הפשעים אשר "משם" הם מוגדרים כ"שחרור". שבעים אנו די והותר מפעילות משחררת.
להזכיר, בעת האחרונה הועברו בחסות ישראלית ועל חשבון אזרחי ישראל [שלא זכו לקיזוז נזקי המלחמה מסכומי העתק שהועברו לרשות הפלשתינית], 131 מיליון דולר. לא ירבו הימים עד למימוש פוטנציאל אדיר זה בשטח - דבר שאזרחי ישראל יחוו בדם.
עוד יובהר כי מלחמות הרחוב הן בין הפתח לבין החמאס, כאשר נשמעים קולות מתוך ממשלת ישראל, הקוראים להתערב במלחמות אלו, ולחזק צד בסכסוך, כדי שהוא יביס את הצד השני, ובלשון יותר מתונה - קולות הקוראים "לחזק את המתונים" מבין הנצים...
השלב הבא הוא, אולי, שנשתתף בפשעים הללו לא רק בעקיפין, אלא גם בגלוי, בפרהסיא, באופן אקטיבי, במישרין. וזו לא הדרך הראויה לממשלה כלשהי, גם לא הדרך החוקית, המוסרית, הכדאית.

תאריך:  05/01/2007   |   עודכן:  05/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלחמת כנופיות אחים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
!boker tov dr
j.b  |  5/01/07 21:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רו"ח חנוך ובר
חז"ל קשרו את כל אחד מאבותינו למידה מסויימת    יעקב נקשר למידת האמת ונאבק עם מושג האמת במשך כל חייו
ניר יהב, עידן יוסף
כמדי שבוע, מתקוטטים להם שני כתבי Nfc על הנושאים הבוערים שעל סדר היום    והיום: סיכומי המוזיקה לשנת 2006    ניר חושף כי מירי מסיקה, קרן פלס ואיה כורם הן אותה בחורה    עידן לא יודע מי זו בכלל מירי מסיקה וקובע כי הוא מעדיף על פניה להקשיב ליעל דן תוך כדי אכילת שוקולד מריר
טלי רווה
בוקי נאה, כתב פלילי של 'ידיעות אחרונות', מסייר במקומות הפשע בתל אביב. טלי רווה הצטרפה אליו וראתה מה קורה כשכולם כבר ישנים
עו"ד יוסי דר
היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה והכפופים להם יודעים היטב, שרק פעולה נמרצת והחלטית מצידם תוכל להשיב את אמון הציבור במערכות השלטון
נסים ישעיהו
עצם הנטיה למחלוקת או לנקמנות, מלמדת כי אצל הנוטה, התגבר האגו עד ששכח את אלוהים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il