X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם נצא מנישת האישה השברירית והפגועה ונודה, אחת ולתמיד, שגם אנחנו נהנות לא פחות מסקס נקי, נטול כל מחויבות, נגלה שלא מעט קסם טמון בקשר הזה
▪  ▪  ▪
"אין כמו ספורט טוב פעם בשבוע"

לפני שבועיים הכרתי בחור חדש. בן 28, 1.90, עם מספר תארים בתחום המחשבים. חשבתי שזהו זה.
בעוד מספר שבועות ישתנו יחסי השנאה-אהבה שלי עם המין הגברי ואני אתחיל לרחף (במגבלות כוח המשיכה), מלאה ברגשי התאהבות. יותר מזה, בוודאי ארגיש שזה לא יהיה יותר אתי או טבעי להמשיך ולהעליב את בני המין הגברי מעל דפי עיתון.
שלא כמצופה, הכל התחיל מאוד יפה. הבחור אסף אותי בזמן, לקח אותי למקומות עם מוזיקה טובה ושילם!!! דייט ראשון, שני ושלישי. כשהגיע הדייט השלישי לקיצו ליוה אותי הג'נטלמן אל סף ביתי ונשק לי לשלום. ונשק. ונשק. ולא הירפה. לחשתי באוזנו שמאוחר ושאני עייפה ורוצה לישון. הבחור התעקש איתי שהגיע הזמן שנתקדם עם מערכת היחסים שלנו ונהפוך אותה לפיזית יותר. הבהרתי לו ש"אני עדיין לא בשלה" ושלחתי אותו הביתה.
קשה לפספס, החל מכאן הכל התקדם כמצופה - הבחור חדל מלהתקשר ואני לא חדלתי לשאול את עצמי ולחטט בעמקי נשמתי המיוסרת: האם עשיתי טעות? האם פיספתי משהו? ועוד כהנה וכהנה. לאחר מריטת עצבים בלתי נסבלת של ארבעה ימים, שלח לי הבחור הודעה: "אני לא מחפש קשר רציני, אלא סתם יזיזה, אם מתאים לך את יודעת איפה למצוא אותי".
יזיזה? לא היה לי ברור האם אני נעלבת או מוחמאת. מצד אחד, כנראה שאני פצצה שופעת מיניות שלא ניתן לעמוד בפניה, מצד שני, האם אני רק פצצת מין, שאין בה כל תוכן משמעותי נוסף שניתן להנות ממנו? ומה היא בכלל יזיזות?
חיפשתי במילון אבן שושן את ההגדרה המדוייקת למונח "יזיזות" אבל נראה שבתקופתו לא היה קיים מונח כזה, או שהוא הנמצא במהדורה מיוחדת בה גם מוגדר המונח "הומו". באין ברירה נקראתי לדגל ואני נאלצת להגדיר בעצמי את המונח הבעייתי הזה. אם כן גבירותי, יזיז (או יזיזה בהתאמה), הוא סוג של ידיד הממלא פונקציה מרכזית אחת. לא, הוא לא מסייע בהרכבת מוצרי "עשה זאת בעצמך", הוא לא מחליף את האינסטלאטור עם הגב התפוס והוא גם לא תוקע (לפחות לא מסמרים בקיר). עיקר עיסוקו הוא פעילות מינית ענפה ורנדומאלית (ללא כל בסיס מחייב), עם בת זוג קבועה אשר ממלאת בעבורו את אותה הפונקציה בדיוק.
ואלה הם כללי המשחק: הכי חשוב לצאת מנקודת ההנחה שלא מדובר באהבה ובמקרה שקיימים רגשות כאלה אין להיכנס לזה או לעסוק בהם במישרין או בעקיפין. תביני, הוא לא יתקשר אלייך הערב וגם לא מחר, אלא רק בפעם הבאה שיתחשק לו לוודא שאת מורידה שערות מהרגליים. הוא גם לא יקנה לך מתנה ליומולדת או יקשיב להתלבטויות שלך בנוגע לעתידך המקצועי.
שנית, למען שלוותך הנפשית הימנעי מבניית תאוריות מורכבות בנוגע לפעילותו בשעות הפנאי. זה לא מעניין אותך עם מי הוא יוצא ולאן. לחידוד הנקודה, ולאור האמור לעיל, אפשר לוותר על חיטוטים בכיסי הג'ינס שלו ולהמנע מקריאת הודעות טקסט במכשיר הטלפון שלו (אם את עדיין מתעקשת לעשות זאת, וודאי שהטלפון שלו לא כורז ברגע שנוגעים בו). אם מצאת את עצמך מתעניינת יתר על המידה, ניכר שמבחינתך (ורק מבחינתך) מדובר באהבה. במקרה כזה חזרי, קראי והפנימי את האמור בסעיף הקודם.
בנוסף, כדי ליצור סיסטמיות בקשר, קבעי מועדים קבועים לפגישות בניכם, ממש כמו תור לפסיכולוגית או לחוג שזירת פרחים למתקדמים. לעולם אל תשני תוכניות בכדי לפגוש אותו. נכון, אם את מתחילה לשנות תוכניות בעבורו, חזרי אל הסעיף הראשון...
מורכב? הכל בעיני המתבונן. אם נצא מנישת האישה השברירית והפגועה ונודה, אחת ולתמיד, שגם אנחנו נהנות לא פחות מסקס נקי, נטול כל מחויבות, נגלה שלא מעט קסם טמון בקשר המיוחד הזה.
מה הוא סוד הקסם? ראשית, אין כמו ספורט טוב פעם בשבוע. שנית, מכיוון שהחיים הם בית ספר אחד גדול מדובר בהשקעה לטווח ארוך ובהתמקצעות בסודות העולם האמיתי. והכי חשוב, היות והקשר ממוקד מטרה. כל האנרגיות של שני הצדדים מושקעות במיצוי הפוטנציאל הגלום בה. עכשיו די ברור מדוע בחר אבן שושן להסתיר מאיתנו, או בעיקר מבנותיו הבוגרות את הגדרת המונח במילונו.
תהנו!

לתגובות לאפרת ש. יש לשלוח לכתובת הבאה: efrat.pass@gmail.com
תאריך:  13/01/2007   |   עודכן:  13/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יזיז - חבר לעת צרה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
שכל אחת תעשה מה שמתאים לה
שירן היפה בלשון החבר'ה  |  13/01/07 19:27
2
בדיוק כמו בהמות ועוד פחות מזה ל"ת
פנחס  |  14/01/07 00:50
 
- שלום לכבוד הרב המתייפיף. ל"ת
יזיזה  |  14/01/07 10:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסא זיידמן
מי היה מאמין? כדי לפתור מחלוקות בחזית ההייטק העולמית, כל מה שנדרש הוא הפגנת כבוד בסגנון קזבלן
עו"ד משה מכנס
מג'אדלה לא מחה נגד הביקורים ונאומי העידוד של עזמי בשארה בדמשק ובביירות    הוא גם לא פצה פה ולא השמיע אף הגה של מחאה, או קריאה, לעבר המחבלים, הטובחים באזרחינו היהודים ללא רחם וללא הבחן
ד"ר תרצה הכטר
את יהודי גרמניה, "היטלר הקומי" לא מצחיק. גם לא את הגרמנים    במקרה הנוכחי, של הסרט "הפיהרר שלי", אני מסכימה עם הדעה שפוסלת מכל וכל שימוש בדמותו של היטלר
נאוה עינבר
להשמנה יש השלכות בריאותיות רבות, החל מכושר גופני ירוד ועד למחלות לב ועורקים    אין ספק שבהשמנה צריך להילחם, אבל האחריות מוטלת על כולם - במלחמה כמו במלחמה, צריך אסטרטגיה, טקטיקה, צבא חזק ועורף איתן
רונן ליבוביץ
האלימות המילולית שוברת שיאים בפרלמנט הישראלי: גזענות, קללות, ניבולי פה וצעקות    האם חברי הכנסת מבינים כי עיני הציבור נשואות אליהם ואם כן, מדוע התנהגותם כה אלימה?    מדור חדש ב-Nfc יספר את הסיפורים הקטנים והגדולים מהנעשה בכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il