X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השוק הישראלי מוכר וידוע לכולם, אך למעשה ניתן לראות את השוק הישראלי כחלק מהשווקים הגלובליים ולא שוק השקעה יחיד
▪  ▪  ▪

אחת הדרכים הטובות והנפוצות לפיזור השקעות הוא גורם הגלובליזציה. כיום כל לקוח יכול לקנות ניירות ערך בחו"ל בצורה ישירה (קניית מניה בבורסה) או דרך קרנות נאמנות ותעודות סל המשקיעות במדינות ו/או בסקטורים בחו"ל.
רוב בתי השקעות והאנליסטים ממליצים להסיט כ-30% מתיק ההשקעות של הלקוח אל עבר יעדים אחרים מחוץ לגבולות ישראל, והדבר נובע בראש ובראשונה במטרה לצמצם את סיכון תיק ההשקעות דרך פיזור ההשקעה במספר אפיקים בעלי קורלציה נמוכה.
כולם מדברים על השקעות גלובליות אבל בשביל לקנות מניה של אינטל, צ'ק פוינט או יאהו בחו"ל לא צריך מנהל תיקים. הייחוד של מנהל תיק גלובלי הוא בכך שעליו להגיע לאותם ניירות שיכולים לתת תשואה עודפת על השוק בכל מיני סקטורים על פני הגלובוס. ככלל, ע"מ לנצל את יתרונות הגלומים בהשקעות מעבר לים בדרך כלל צריך להיעזר במנהל תיקים מיומן, היות ולמשקיע פרטי אין אפשרות לעקוב אחרי כל כך הרבה שווקים ומניות כדרך ניצולם לעשיית כסף.
הכלים הפיננסים אשר עומדים לרשות המשקיעים בחו"ל בכלל ובארה"ב בפרט יוצרים פלטפורמה להורדת סיכון תוך אפשרות לגידול בתשואות. כלים פיננסים כגון: אופציות מכר ורכש על מניות, חוזים עתידיים על מניות (S.S.F) פיקדונות מובנים סחירים וכדומה, כתוספת לתיק השקעות של הלקוח יוצרים גיוון השקעות גדול בתוספת תשואה ללקוח.
השוק הישראלי מוכר וידוע לכולם, אך למעשה ניתן לראות בשוק הישראלי כחלק מהשווקים הגלובליים ולא כשוק ההשקעה היחידי. לדוגמא השקעות בתחום הפיננסי בשווקים מתעוררים הניב תשואות גבוהות בהרבה בהשקעות במניות הבנקים בישראל.
אחת הדרכים להשקיע בחו"ל הוא ע"י פתיחת חשבון מנוהל בבנקים זרים. הצורך להסית כספים לעבר בנקים בחו"ל גדל משנה לשנה היות ולאחזקת חשבון מנוהל בחו"ל יש מספר יתרונות חשובים ללקוח כאשר היתרונות הבולטים הם הפחתה משמעותית בעלות הבנקאית, גלגול התשלום המס לרשויות המס לסוף שנה (אין מס למקור) ושימוש בכלים פיננסיים ייעודים לחשבונות חו"ל בלבד.
לסיכום, אנו צופים כי גם בשנת 2007 ימשיכו לקוחות ישראלים להסית כספים לעבר השקעות בחו"ל ותמשך המגמה של פתיחת חשבונות בבנקים זרים תוך שימת דגש על מרכיב ההשקעה בניירות ערך זרים.

הכותב הוא סמנכ"ל אוסקר השקעות פיננסיות בע"מ, המתמחה בניהול תיקים גלובליים ובמסחר בחוזים עתידיים.
תאריך:  18/01/2007   |   עודכן:  18/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יתרונות ההשקעה הגלובלית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
פותח את הראש
בן חור   |  21/01/07 10:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רו"ח חנוך ובר
סוגיית מניין שנות חייהם של אבותינו היא אחת השאלות המעניינות שבתורה    גישה חדשה לסוגייה מרתקת זו
רוני אלוני סדובניק
אחד הכישלונות הבולטים והחריפים ביותר במלחמת לבנון השנייה, הייתה התנהלות צה"ל ומשרד החוץ בשדה הקרב התקשורתי    כעת כשהרמטכ"ל סוף סוף מתפטר, חשוב שלא ישכח לקחת איתו את דוברת צה"ל
פרופ' אברהם פרידמן
תהליך הצמיחה של המכללות המתוקצבות והבלתי מתוקצבות נובע מהיעדר המענה של מערכת האוניברסיטאות להתפתחויות בחברה ובכלכלה    צמיחת המכללות הלא-מתוקצבות תאפשר להפנות את המשאבים הממשלתיים לתחומים אליהם אין היזמים "הולכים", ותשחרר משאבים ציבוריים מתחומים אותם השוק מוכן לפתח
עו"ד אברהם פכטר
מדובר בזכות, שהיא מבחינת חשיבתה ועוצמתה לא נופלת מחוקי היסוד, כמו חוק יסוד כבוד האדם וחירותו    האבסורד במצב שנוצר בעניין החוואי בדרום שירה בפורץ והרגו - שהשלטונות במקום להפחיד את הפורצים והגנבים - מפחידים את החקלאים
ניר יהב, עידן יוסף
כמדי שבוע, מתעמתים שני כתבי Nfc על הנושאים הבוערים ביותר שעל סדר היום    השבוע מנסים עידן וניר להחליט מי הוא המועמד הראוי ביותר למלא את תפקידו של הרמטכ"ל המתפטר דן חלוץ    עידן מציע אדם שהאזרח הקטן יוכל להזדהות איתו ולעומת זאת גם ניר מציע אדם שהאדם הקטן יוכל להזדהות איתו    האם עידן וניר סופסוף מסכימים ביניהם? אז זהו. שלא    ראש בראש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il