X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנשים רבים מתעוררים ומנסים להפיץ את המסר לאנשים רבים ככל האפשר- הבריאות ואיכות החיים הם באחריותנו, יש פשוט להקשיב, ללמוד וליישם
▪  ▪  ▪

רובנו מבינים את המשמעות של התזונה בחיינו, אך רבים גם מייחסים לה תשומת לב מזערית. בסך הכול אוכל, מה יש לחשוב כל כך הרבה? מתחילים לחשוב רק כשהבעיות מתחילות.
במהלך ההיסטוריה, האנושות שינתה את אורח-חייה ואת תזונתה פעמים רבים, על-פי תנאי סביבתה. במאתיים שנה האחרונות החלה ההתפתחות המאסיבית של התעשיה לייצור מזון שערכו התזונתי הוא אפסי, והוא מהווה את עיקר התזונה בתרבות המודרנית. זוהי התפתחות שאנו מגלים ורואים מדי יום את נזקיה הרבים לבריאות האדם, ואת ההרס הגדול שהיא גורמת לטבע כולו- לבעלי-החיים הנמכרים בשווקים, ולאיכות הסביבה בכל העולם.
אנו חיים בתקופה שרבים מבקשים לעשות שינוי, אנשים מתעוררים ומתחילים לשאול שאלות, מתחילים לחקור מעט, וכל גילוי מגביר את המוטיבציה לדעת יותר ולבדוק יותר לעומק.
התזונה הטבעית מבוססת על פירות, ירקות, עלים ירוקים, אגוזים, גרעינים וזרעים. זוהי תזונה- (חומרי מזון) שאמורה לספק לגופנו את כל המרכיבים שהוא זקוק לקיומו בבריאות מיטבית. כל חומר זר המוחדר עם המזון לגוף נדחה ומופרש במאמץ רב אל מחוץ לגוף. לגוף אין "רצון" ויכולת להשתמש בשפע החומרים הזרים והרעילים שנכנסים פנימה. המטרה היחידה שאנו אוכלים היא לקיום הגוף, בכדי שנוכל לחיות בו ולהשתמש בו כרצוננו.
אז מדוע אנשים רבים כל כך ברחבי העולם החלו לפגוע ולגרום להרס רב כל כך לגופם שלהם ולגופי צאצאיהם? תשובות רבות אפשר לענות על כך, אחת מהם היא הפרסום הרב שמשקיעות בכך החברות המסחריות, הבלבול הגדול, מדע הרפואה שנתמך על-ידי אותם חברות מסחריות והוא בעצמו מבולבל וטועה בתפיסתו, ואולי מעבר לכל אלו מדובר באנשים תמימים שעברו שטיפת מוח מתמשכת שקבעה בשבילם מהו מזון טעים ובריא, ומעולם לא הוצגה בפניהם האמת הטבעית. גם כשמוצגת בפניהם האמת, הם מתקשים להאמין שבמשך כל חייהם הם אכלו ושתו מזון מקולקל שבגללו הם סבלו וסובלים סבל רב, ובגללו הם סבלו ימים ארוכים בחייהם, ובגללו הם ימשיכו לסבול בהמשך חייהם. הם פשוט מעדיפים להתעלם ולהדחיק, העיקר להמשיך בחייהם כפי שהם מבלי לעשות שינויים משמעותיים ובשפתם "קיצוניים" כל כך.
היום גם הממשלות המנהלות את העולם מתחילות להבין שבקרוב לא תהיה ברירה, המחלות גורמות לעומס בלתי אפשרי על בתי החולים ועל מערכות הבריאות בכל מקום. אנשים חולים הרבה יותר, המחלות הקשות כמו סרטן ומחלות לב תוקפות אוכלוסיות שלמות, ואין שום דרך לפתור בעיות אלו לאורך זמן ללא התייחסות אובייקטיבית למקור שלהן.
האדם מנצל בדרכים רבות את הטבע וסביבתו. הוא עושה זאת למשל על-ידי כך שהוא מביא ילדים רבים לעולם עד להתפוצצות אוכלוסין. ככל הנראה אם המצב ימשיך כפי שהוא, תהליך הברירה הטבעית יעשה את שלו ואנשים רבים ימותו ממחלות ומגיפות, כמו היום רק באופן מיידי ובסדר גודל בלתי נתפס. כל זאת על-מנת להשיב את האיזון על פני האדמה.
אנשים רבים מתעוררים ומנסים להפיץ את המסר לאנשים רבים ככל האפשר- הבריאות ואיכות החיים הם באחריותנו, יש פשוט להקשיב, ללמוד וליישם.
התזונה הטבעית, בפשטות ובתמימות, מציבה לאנושות "אתגר" לשרוד ולחיות בבריאות מושלמת. זהו מצב בריאותי המאפשר לאדם לחיות באנרגיית חיים שונה ממה שהוא מכיר, וללא מחלות. זוהי התפתחות רוחנית אדירה שתאפשר לאדם לעמוד בפני אתגרים וחלומות חדשים ומרתקים.
הצעד לקראת התזונה הטבעית הוא רק שלב בתהליך ההתפתחות האבולוציוני והרוחני של האדם. התהליך הרוחני תמיד בתנועה בכיוון של התפתחות וצמיחה. התזונה הטבעית היא חלק מהתהליך המאפשר לגוף לחיות באמצעות מזון הקרוב לטבע, אנרגטי וקל יותר. הגוף נעשה לכלי עם יכולות מופלאות להגשמת יעדים רוחניים.
התחושה האישית שלי היא שהאנושות כבר החלה לצעוד, ואנו חיים בזמן שבו קצב הצמיחה הוא רחב ומהיר יותר. צמיחה שתאפשר לבני אדם רבים שבחרו בך, לחיות בגוף חזק ובריא כאשר תזונתו מורכבת ממעט מזון מוצק, והמקור העיקרי לאנרגיה נעשה באמצעות חיבור לאנרגיית החיים ולרוח.
צמחונות היא צעד אחד, אבל הוא כבר מאחורינו, תזונה טבעית היא שלב מתקדם יותר, אך גם היא לא השלב הסופי. תהליך של צמיחה והתפתחות שנמשך עד לאן שאנו בוחרים לקחת אותו.

חיים בטבע
תאריך:  06/02/2007   |   עודכן:  06/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שינוי פיזיולוגי ורוחני
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שטויות
הרופא המגיב  |  6/02/07 10:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר יובל ברנדשטטר
ממשלת ישראל ודן חלוץ מתפארים בכך שמנעו את הפצצת המרכז עם תחילת המלחמה. האמנם?
ירון מירלמן
המפרסמים מעבירים סכומים אדירים אל חשבון הבנק של משרדי הפרסום ושל גופי המדיה השונים, עובדה המייקרת את המוצרים שאנו רוכשים במיטב כספנו. האם כל זה עתיד להשתנות?
אופיר סמואל
מי שמלמד במכללות המתוקצבות את עיקרי הכלכלה החופשית והתחרות שידבוק באמת ובמציאות
ד"ר גיא בכור
יכול להיות שמשהו פגום בתפיסת הביטחון שלנו? עכשיו, כאשר אין שום משא-ומתן עם הצדדים הערבים, זה הזמן לנתח, לשפר ולהבין טוב יותר מה בעצם קרה כאן בעשורים האחרונים
רפאל רוזנסקי
תסמיני הדיכאון יכולים להיות קלים יותר או קשים יותר    תגובת החולה תלויה הרבה באישיותו, בחינוך שלו, בתרבות שלו ובסביבה שהוא חי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il