X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מחקרים מצביעים כי הסיבה הנפוצה ביותר לכישלון היא שיווק לקוי וחוסר ידע בתחום זה ועל כן ייטב אם בעלי העסקים הקטנים יישמו 10 כללים פשוטים שימנעו מהעסק שלהם להצטרף לרשימה המפוקפקת של עסקים שנכשלו
▪  ▪  ▪

מדי שנה נסגרים בישראל כ-45,000 עסקים קטנים שנכשלו, כך מדווחת הרשות לעסקים קטנים, כתוצאה משיווק לקוי וידע חסר בתחום זה. כישלון בסדר גודל כזה משפיע לא רק על בעלי העסק ומשפחותיהם אלא גם על עשרות ספקים שעבדו עמם, על הבנקים ש"ספגו" נפילה של עשרות אלפי עסקים ועל האזרח הקטן שנאלץ לשלם עמלות וריביות גבוהות בכדי לאזן את אובדן ההכנסה. בעלי העסקים הקטנים מתחלקים לשלושה "טיפוסים":
1. בעל עסק שעבד כשכיר ורכש ידע בתחום מסוים או לחלופין הוכשר בצורה טובה במקצוע מסוים והחליט לפתוח עסק באותו התחום.
2. בעל עסק שחשב כי על-ידי פתיחת העסק יוכל להרוויח כסף רב.
3. בעל העסק שהחליט להגשים את חלומו.
מחקרים מצביעים כי הסיבה הנפוצה ביותר לכישלון היא שיווק לקוי וחוסר ידע בתחום זה ועל כן ייטב אם בעלי העסקים הקטנים יישמו 10 כללים פשוטים שימנעו מהעסק שלהם להצטרף לרשימה המפוקפקת של עסקים שנכשלו, ואלו הם הכללים:
1. בניגוד לדעה רווחת הגורסת כי ישנם תחומים שאין צורך בקידומם ובשיווקם - אין זה כך. כל תחום "זקוק" לקידום מכירות ולשיווק ועל כן דאג להקציב סכום כסף מתאים מדי חודש לנושא זה.
2. שם המשחק בתחום השיווק וקידום המכירות הוא כמות. לכן, אם אין בידך כעת תקציב לסוכן מכירות, גם פלאיירים יעשו את העבודה, לפחות בינתיים.
3. הגדר לעצמך מיהו קהל היעד אליו אתה פונה ומקד את השיווק, כך תחסוך הוצאות שיווק מיותרות.
4. ברר עם קהל היעד מה מעניין אותו ודאג לקדם רק את אותו שירות או מוצר.
5. מודעה פרסומית שצריכה לקדם מוצר או שירות, אינה צריכה להיות גדושה בפרטים או עמוסה בתמונות - זה לא יגביר מכירה.
6. במודעת פרסומת אל תעשה שימוש ביותר מ-2-3 גופנים. שימוש מוגזם בגופנים שונים יגרום לקורא ברוב המקרים לדלג על המודעה שלך.
7. הפקד על הפרדה שיווקית בין קהל הלקוחות הקיימים לקהל לקוחות חדש.
8. דאג להמשיך ולשווק באופן קבוע לקהל הלקוחות הקיים - שימור הלקוחות הקיימים יעלה לך פחות בהשוואה לגיוס לקוח חדש.
9. פרסום מוצלח לא מפסיקים, אלא רק מחזקים.
10. לעולם אל תניח שיש לך די לקוחות, אחד מכללי המפתח בעולם העסקים גורס כי מה שלא עולה - יורד.

הכותב הוא מנכ"ל ובעלים של חברת הייעוץ העסקי "סקסס".
תאריך:  13/02/2007   |   עודכן:  13/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עצות שיווקיות לעסקים קטנים
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
תודה! נשמע ממש הגיוני!
גלית כהן  |  14/02/07 12:58
2
כתבה מצויינת
ע.כ  |  15/02/07 12:41
3
עוד רעיון
דורון לבקוביץ  |  19/04/07 04:18
4
הכתבה
jazzdrv  |  21/05/07 05:42
5
ממש שטויות
ניר  |  12/07/07 17:15
 
- בקש הבהרות במקום לומר "שטויות"
MH  |  14/07/07 17:02
6
פשוט ונכון! כל הכבוד! ל"ת
ניר  |  3/11/07 12:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד גיל איכבום
אילו היה הנביא מוחמד רואה את דברי ההסתה, המניפולציות, השקרים, התככים והמזימות של העולם הערבי כולו כנגד עבודות התחזוקה בשער המוגרבים - ודאי היה מתהפך בקברו ומזדעק על חילול השם ועל חילול כבודו וכבוד האיסלאם ע"י כת מאמיניו
ד"ר אברהם בן-עזרא
מתנגד אני לתת יד לטרור, לתמוך במנהיגים ששיטתם רצח עם, לשתף פעולה עם דיקטטורים, ואפילו מלפרגן להם אמנע, ללא כל קשר עם הגדרת הקשר ביני לבין אותם "אוייבים" או "שאינם אוייבים"
יורם אטינגר
כוח האדם הוא הבנזין של חברה מתקדמת, בעלת מסורת ערכית ותשתית חינוכית ומדעית-טכנולוגית. את זה יודעים המשקיעים הזרים הרואים בישראל יעד לוהט להשקעות ארוכות-טווח
נרי אבנרי
"ישראל היא סרטן באזור. בשם אלוהים, אני בטוח שכל גרגיר מפלשתין ההיסטורית, מהים עד הנהר - ישוב אלינו" (חדשות ערוץ 10/ 12.2.07)! מי אמר את זה? ידידם של יהודים רבים: ג'יבריל רג'וב. גבריאל רגב בשבילכם
אמיר קוליק
ניתן להצביע על דרך פעולה מומלצת עבור הצד הישראלי אשר תכלול גיבוש תוכנית בשיתוף ארצות הברית והאיחוד האירופי להכרה מותנית בממשלה החדשה, ולהסרתו ההדרגתית של המצור המדיני והכלכלי על הרשות. כל זאת, בהתאם לצעדים חיוביים אשר תנקוט הממשלה הפלשתינית במספר מישורי פעילות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il