X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם איש מאיתנו משלה את עצמו כי ראש הממשלה אהוד אולמרט, השרדן הבלתי נלאה הנמצא תחת חקירה, לא ינצל את הזדמנות הפז שנפלה לידיו למנות לו מפכ"ל שישרת את מטרותיו?
▪  ▪  ▪
הידיים - ידי אולמרט

האם אנחנו תמימים לחשוב כי השר לביטחון פנים אבי דיכטר, הוא האחראי להחלטה האווילית למנות את רב גונדר יעקב גנות למפכ"ל המשטרה? האם איש מאיתנו משלה את עצמו כי ראש הממשלה אהוד אולמרט, השרדן הבלתי נלאה הנמצא תחת חקירה, לא ינצל את הזדמנות הפז שנפלה לידיו למנות לו מפכ"ל שישרת את מטרותיו?
אכן הקול הוא קולו של דיכטר, אך הידיים הם ידי אהוד אולמרט. אבי דיכטר הוא בובה על חוט בידיו של ראש הממשלה שאת הקומבינות שלו אינו מפעיל, לצערנו, נגד אויבינו, אלא למען הישרדותו בשלטון. אין צורך בזכוכית מגדלת כדי לזהות את טביעות אצבעותיו של אולמרט על המינוי האחרון. משום שאותן אצבעות, משיקולים זרים שאין להם מאומה עם טובת המדינה, אחזו עט מוזהב שחתם על מינויו של עמיר פרץ, מנהיג עובדים מתלהם שאין לו מושג קלוש בביטחון, שאת פרי הבאושים שלו אכלנו כולנו במלחמת לבנון השנייה.
לאהוד אולמרט יש החוצפה ועזות המצח למנות את האנשים הבלתי מתאימים לתפקידים הגורליים לביטחוננו, בתנאי שהמינוי מקדם את האינטרסים האגוצנטריים שלו. כאז בביטחון, כן עתה בביטחון הפנים, לא חסרים מועמדים הראויים לתפקיד המפכ"ל יותר מיעקב גנות, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת ניקיון כפיים וטוהר מידות.
לכן נבחר הצמד, גנות המפכ"ל, ומיקי לוי הסמפכ"ל (כשניצב בני קניאק סולק מהדרך ונבעט לשב"ס) משום ששניהם המתאימים ביותר בעת הזאת לסייע לראש הממשלה הנתון בחקירה. בידם למנות את החוקרים המתאימים ביותר למשימה של טיוח, סחבת וגרירת רגליים, שתימשך שנתיים עד למועד החוקי של הבחירות.
לפיכך, על כתפיהם של שופטי הבג"צ מוטלת אחריות כפולה - משום שהכרעתם קריטית הן לניקוי אורוות המשטרה והן לזירוז ההליכים לניקוי אורוות הממשלה, משימה לאומית ראשונה במעלה להשבת אמון הציבור במנהיגיו ובמוסדות הדמוקרטיים.
בהקשר זה ניתן להבין את הרגליים הקרות שקיבלו אולמרט / דיכטר (מחק את המיותר) ששמו בפי הפרקליטות (מחמת הסערה הציבורית הגדולה שהתחוללה) את הטענה האומללה כי העתירות לבג"צ מוקדמות מדי ויש להמתין להחלטת ועדת טירקל, בעוד טירקל עצמו טוען את ההיפך. ואנחנו הכורעים תחת הספינים והתחמונים של ראש הממשלה איבדנו לגמרי את האמון בהבטחות הסרק שלו, כמו זו שהבטיח לנו, ערב צירופו של השר אביגדור ליברמן לממשלה, לפעול ללא ליאות לשינוי שיטת הממשל.
היה וכל הנכתב כאן אינו אלא ספקולציה הזויה, העובדה שראש ממשלה שאיבד לא מכבר את אמון בוחריו בשל תפקודו הלקוי מחשידה אותו בקומבינה שכזאת, חייבת להדאיג את כולנו.

תאריך:  23/02/2007   |   עודכן:  24/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זה אולמרט, לא דיכטר
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
הכתבה כל מילה סלע .
שושפרי  |  23/02/07 14:25
2
העת הזאת אבל עט נובע ומוזהב ולא 'מוזהבת' ועודהערות לשוניות
מדריך לעברית  |  23/02/07 16:45
3
A minister job for "ARRANGEMENT"?i ל"ת
EYE on CORRUPTION  |  23/02/07 18:47
4
מפחיד כמה אתה צודק. על אולמרט אפשר להאמין הכל ל"ת
דורית ירקוני  |  23/02/07 19:30
5
איך הפך דיכטר ל-"כבוד השר"
שלמה אידן  |  23/02/07 23:28
6
איך זה עובד?
שלמה אידן  |  23/02/07 23:32
7
מי יצילנו? ל"ת
אם כל הקומבינות  |  24/02/07 10:05
8
נמאס כבר איזה מדינה זאת!?!?!?!?
חיים דוד  |  24/02/07 14:23
9
נמאס כבר איזה מדינה זאת!?!?!?!?
חיים דוד  |  24/02/07 14:29
10
שאלה למושחתים
טיטו  |  25/02/07 09:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
אתרים מרהיבים, שמש וים, קניות מוזלות, הווי ספרדי טיפוסי, משולב באווירה קוסמופוליטית - אלה רק מקצת האטרקציות שמציע האי מיורקה, "אי גן העדן", לאורחיו הבאים לחגוג את פולחן השמש
עו"ד יוסי דר
אפשר ממש להתפוצץ מלשמוע את יצחק זמיר מתנגד למינוי גנות מסיבות של "חוסר יושר"    להלן יובא לראשונה סיפור על מעשה הונאה שטרם סופר על יצחק זמיר
נועם בדין
אין נחמה לתושבי שדרות, הסובלים מזה שבע שנים ממתקפת קאסמים על עירם    בתיה קטר, יו"ר וועד ההורים בשדרות, הגישה תביעה לבג"צ בעניין מיגון בתי הספר ופועלת במרץ למען שיפור המצב בעיר המאוכזבת
שושנה ויג
השבוע התקיים בירושלים יריד הספרים הבינלאומי ה-23 שהיה אירוע תרבותי מרשים במיוחד    כשהגשתי לארי דה לוקה את ספר השירים שלי, הרגשתי שהגעתי להר אדוני
ראובן לייב
קולומביה הבריטית, שבמערב-קנדה, המשתרעת מויקטוריה ועד לקלגרי, טובלת כולה בפארקים לאומיים רחבי-ידיים    לאורך כל הדרך, בת אלפי הקילומטרים, נשקפים נופים עוצרי-נשימה, כמותם לא תראו בשווייץ וגם לא בנורבגיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il