X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ח"כ טרטמן אינה מבינה על מה כל המהומה ובטוחה כי בתקשורת מנפחים את הסיפור במקביל, שבוע לא קל עבר על אביגדור ליברמן, אך גם בשבוע כזה השכיל יו"ר ישראל ביתנו שלא לבטל פגישה עם הכתבים הפרלמנטאריים שנקבעה מבעוד מועד וגם: על החיבוק החם בין פרץ ונתניהו, הצעת החוק שתמנע כניסת ילדים לאתרים למבוגרים וההפתעה שהכינו העוזרים הפרלמנטאריים לילדי שדרות המאה ועשרים
▪  ▪  ▪
טרטמן. היתה יכולה להיות שרה מצוינת

ח"כ אסתרינה טרטמן (ישראל ביתנו) אינה מבינה על מה כל המהומה. היא בטוחה כי אמצעי התקשורת מנפחים את סיפור התעודות והתארים למימדים מפלצתיים כי כך פועלת התקשורת, כאשר למעשה, יש פה אי הבנה בלבד. הראיון הבלעדי שהתפרסם ב-Nfc משקף היטב את תחושותיה ומחשבותיה. "שפכו את דמי", היא אמרה ליואב יצחק. את הדברים הללו היא אומרת גם לחבריה בסיעה.
וחברי סיעתה של טרטמן, לא ידעו איך להגיב בדיוק לפרסומים אודותיה. מעבר לח"כ ישראל חסון, שהציג את דעתו באמצעות התקשורת, שמרו שאר החברים על שתיקה. אנחנו מחכים עד שליברמן יחזור ממוסקווה, אמרו חלקם ביום שני האחרון, ואז הכל יתבהר. אחרים טענו כי מדובר בניפוח של התקשורת, וכי לא צריך להגזים. האמנם?
אך גם הם, בנוסף להרבה אחרים, הרימו גבות השבוע לאחר הפרסומים על טרטמן. למה היא היתה צריכה את כל זה? שאלו. הרי גם בלי תארים מזויפים, טרטמן היתה יכולה להיות שרת תיירות מצוינת. ועכשיו, נותר לה לאכול את הדייסה שהיא בישלה בעצמה.

חיבוק היסטורי במליאת הכנסת

לא הרבה פעמים אפשר לראות את שר הביטחון, עמיר פרץ (עבודה), מחבק את יו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו (ליכוד) ומוקף בעוד שלושה חברי כנסת מסיעת הליכוד, כאשר כולם מחויכים. השבוע זה קרה, דווקא לאחר נאומו של השר במליאת הכנסת. במהלך הנאום, הפריעו לא פעם הליכודניקים לשר הביטחון וח"כ גדעון סער (ליכוד) אף הזכיר לשר, בתנועות ידיים שלא השאירו הרבה מקום לדמיון, את אותה משקפת שהשר הביט מבעדה ולא ראה דבר.
"אתה כבר רואה במשקפת? אתה כבר רואה במשקפת?", שאל סער את פרץ והמשיך: "זה שאתה שר הביטחון זאת הלצה על חשבון ישראל". אחר כך קרא: "נסראללה כבר זוכר את השם עמיר פרץ?". גם עמיר פרץ לא נשאר חייב ותקף את חברי האופוזיציה. "אתם חובטים בראש ובראשונה בצה"ל ולא בשום מקום אחר", אמר בהתייחסו לדברי הביקורת שלהם ואחר כך המשיך, "אתם פוגעים במורל של חיילי צה"ל".
לאחר שסיים את דבריו ירד פרץ מהדוכן וחייך לחבריו, חברי האופוזיציה. הם קמו, התקרבו אליו, והחלו לדבר ביניהם בחמימות מופגנת שהתגברה עם יציאתם מהמליאה. כנראה שהצעקות והירידות ההדיות, פינו מקום להבנה והקשבה. אבל, כולנו יודעים שיחסים מעין אלה, לא יתמשכו זמן רב.

טביעת אצבע תמנע הכניסה לאתרים למבוגרים

הצעת חוק שקשה יהיה ליישמה עברה השבוע בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. ח"כ אמנון כהן (שס) מציע להגביל את הגישה לאתרי האינטרנט למבוגרים באמצעות זיהוי פיזי כגון כרטיס חכם או טביעת אצבע, המותקנים, כך לפי ח"כ כהן, ברוב המחשבים החדשים.
"מחקרים מורים כי כשישים אחוזים מהנוער בישראל בגילאי 9-18 כבר ראה פורנוגרפיה ברשת", טוען כהן, "למרות שרובם לא התכוונו לצפות בתוכן כזה אלא הגיעו אליו במקרה. בנוסף, 44% מההורים לא ידעו שילדיהם נחשפים לתכנים פורנוגרפיים ברשת", הסביר את הצעתו.
מי שייתפס גולש באתר למבוגרים כזה או אחר צפוי לקנס כבד, כך לפי הצעת החוק. ואולי דווקא הקנס הכבד ישפיע על ההורים לעקוב אחר ילדיהם ולמנוע מהם את הצפייה בפורנוגרפיה, הרי ברור, שלכל טכנולוגיה הבאה להגביל, תימצא הטכנולוגיה שתעקוף את ההגבלה.

ליברמן משדר עסקים כרגיל

לפני כשבועיים קבע יו"ר תא הכתבים הפרלמנטאריים, יעקב אייכלר, תאריך לפגישה של השר אביגדור ליברמן עם הכתבים הפרלמנטאריים במשכן הכנסת. אייכלר לא ידע, כי התאריך בו נקבעה הפגישה, יגרום להתעניינות רבה של אמצעי התקשורת משום שיומיים קודם לכן, תתפוצץ פרשה שתמנע מחברה בכירה בישראל ביתנו לכהן כשרת התיירות.
מסביב לשולחן העגול בחדר הישיבות של מנכ"ל הכנסת, הצטופפו העיתונאים. מול מקום מושבו של ליברמן הוצבו מצלמות הטלוויזיה והכל היה מוכן לקראת שעה שתיים בצהריים, מועד כניסתו של ליברמן לחדר. הוא נכנס, מחויך במקצת, מוכן למבול השאלות על עתידה הקרוב של טרטמן, שכמובן, לא אחרו לבוא. וליברמן ענה על השאלות בסבלנות ובאריכות, הדגיש את הנקודות שהיו לו חשובות ונמנע ליפול לבורות אליהם ניסו הכתבים להכניסו.
שני שרים היו אמורים להופיע בפני הכתבים הפרלמנטאריים בחודש האחרון, אבי דיכטר וציפי לבני, אלא שהם ביטלו וסיבותיהם עמהם. השר ליברמן, שנמצא, יחד עם מפלגתו, בתקופה לא קלה, החליט שלא לוותר ולשדר עסקים כרגיל, למרות שבקלות יכול היה לבטל את הפגישה או לדחותה. כנראה, למרות הביקורת הרבה שהטיח על התקשורת השבוע, מבין ליברמן שרק באמצעותה תצליח מפלגתו להיחלץ מאוסף הפרשות שהכתימו אותה לאחרונה.

משלוחי המנות בדרך לילדי שדרות

לקראת פורים, החליטו בכנסת לשלוח מאות משלוחי מנות לילדי שדרות. לא היו אלה חברי הכנסת שיזמו את ההפתעה הנעימה הזו אלא עוזריהם הפרלמנטאריים שבשיתוף עמותת אורות חסד יעניקו מטעמים לילדים הסובלים יותר מדי זמן מהקסאמים הנופלים על ראשיהם.
"חשוב לנו להראות שאיכפת לנו, שאנחנו לא יושבים במגדל השן ומביטים מלמעלה, אלא מתחברים בצורה אמיתית לאזרחי המדינה", הסביר נציג ועד העוזרים הפרלמנטאריים, ברי רוזנברג. עכשיו רק נותר לועד העוזרים לשכנע את חברי הכנסת להתחבר בצורה אמיתית לאזרחי המדינה.

תאריך:  02/03/2007   |   עודכן:  03/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טרטמן אוכלת את הדייסה שבישלה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תעודות על סיום קורסים קצרים אינם מקנים תואר ב.א
רמת אפעל.  |  3/03/07 10:11
2
גנב נשאר גנב
עצוב  |  3/03/07 11:27
3
איך העזת ח"כ טרטמן לצאת נגד מערכת המשפט?
פנחס  |  3/03/07 19:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרי קרוכמל
המיילדת שרי קרוכמל מביאה תובנות מהמפגשים של זוגות לאחר לידה במרכז "אמא אדמה"    האם "גברים ממאדים נשים מנגה" גם בלידה?
איילת פישביין
חשיפת התערבותו של יועץ אולמרט לטובת איש מרכז ליכוד הגיעה לאלימות    מעקב: אלימות עקב חשיפת Nfc
איילת פישביין
האיום הכי רציני על שלטון חולדאי בתל אביב הם הכלבים    אולי משום כך הוא דואג שדיוקנו יתנוסס על גבי הרשיונות שלהם
ניר יהב
מדי יום רביעי יוצאות תמי כהן ורעיה ירון למחסומים באזור שכם וטולכרם במסגרת ארגון "נשות מחסום ווטש" ומנסות להקל עד כמה שניתן על סבל הפלשתינים בתורים הארוכים במחסומים    יש משהו שקט ובעל עוצמה כאחד בנוכחות שלהן שם    "לפעמים קשה נפשית לחזור ולנסוע מדי שבוע למחסומים, אבל נמאס לנו לשבת בבית ולקטר", הן אומרות    מסע בארץ המחסומים, ארץ שנמצאת במרחק חצי שעת נסיעה מתל אביב
נסים ישעיהו
אולי אם נתבונן בשואה שנמנעה בימי מרדכי ואסתר, נוכל להסיק משהו אודות הדרך בה עלינו ללכת כעת, לא רק כדי למנוע שואה נוספת, אלא כדי להגיע לגאולה האמתית והשלמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il