X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחרי תיאומים רבים, הוקם צוות ייחודי המורכב מאזרחים מתנדבים בעלי רקע מקצועי וחברתי מגוון. מטרת הצוות - צמצום הקטל בכבישים תוך שיתוף פעולה עם כל הגורמים המטפלים בנושא
▪  ▪  ▪

85 בני אדם הלכו לעולמם מאז תחילת השנה ומאות נפצעו. השר לביטחון פנים (דיכטר), דרש מהמשטרה להכין תוכנית חירום, ושר התחבורה והבטיחות בדרכים (מופז) דרש להשיק את הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ולאפשר לה לפעול בהתאם לחוק החדש, המעניק לה - סמכויות רבות יותר מאלה שהיו לה בעבר.
תגובות אלה, צפויות מנבחרי העם בשבוע כה מר. אבל את 20 הנפשות שעזבו אותנו בשבוע החולף, זה כבר לא מעניין. גם לא את משפחות ההרוגים.
על הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים "החדשה", מדובר כבר שנתיים. החוק שנחקק בנושא, כלל לא מבטיח את התקציבים הדרושים לה ע"מ לפעול ביעילות ועפ"י תוכניותיה. גם למשטרת ישראל, חסר כסף וחסר כ"א.
הכוח רבותי, נמצא בידינו - האזרחים. עלינו להפעיל לחץ על השלטון עד שהתקציבים הדרושים יועברו לגופים הרלוונטיים והטיפול בנגע הקטל בכבישים, יהפוך אפקטיבי (כולל מחקר הגורמים לתאונות הדרכים - מחקר שעד היום לא בוצע!).
אתמול, אחרי שיחות ותיאומים לא מעטים (וכתבה שפורסמה כאן ב-Nfc), הקמתי צוות המצטרף כיוזמה פרטית למאבק בקטל בכבישים ומביא רעיונות יישומיים חדשים ודרכי ביצוע מקוריות, כנדבך נוסף בצמצום הקטל.
כל חברי הצוות (כולל אנוכי) "חצינו את הגבול הוירטואלי" קרי, כולנו הכרנו כחברים באתר אינטרנט המשמש כרשת הקפה החברתית של דה מרקר והחלטנו לעשות מעשה "בעולם האמיתי". הרקע המקצועי והחברתי של החברים בצוות מגוון, והמשותף לכולנו היא חוסר הסובלנות לנושא החם - ממדי הקטל בכבישים.
שמנו לעצמנו כמטרה, לצאת לפעולות אמיתיות שיצמצמו את הקטל בכבישים. את הפעולה הראשונה, נבצע מול אחת מהרשויות המוניציפאליות שבחירתה נעשית בימים אלה ממש. אנו נשכנע את ראש הרשות שתיבחר, להפוך את עירו ל "עיר לדוגמה" בכל הקשור לצמצום הקטל וההשקעה בבטיחות בדרכים.
פניתי לעמותת אור ירוק על-מנת לבסס מולם מדיניות "דלת פתוחה" שתאפשר לצוות שלי לעיין בחומרים ובמחקרים הנמצאים ברשותה. אני מוכרח לציין כי מאז שפניתי לעמותת אור ירוק, קיבלתי רק מענה טלפוני אחד והוסבר לי, שאם אני מעוניין בכסף - סביר להניח שהקשר "ייפול".
מאז הפנייה הראשונה שלי לאור ירוק, נהרגו 20 אנשים. אני מאוד רוצה להאמין, שאור ירוק תתן לצוות שלי לעיין במידע שברשותה, ללא עיכובים נוספים ותוך הפנמת המסר העיקרי - אנו מתנדבים ואנו חולקים אינטרס משותף.
איננו מעוניינים בכספו של איש אלא אך ורק בטובת ציבור המשתמשים בכבישי ודרכי ארצנו.

ירון מירלמן חבר בארגון מנסה ישראל ועוסק בתחום השיווק והאסטרטגיה משנת 1995.
תאריך:  12/03/2007   |   עודכן:  12/03/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוזמה לצמצום הקטל בכבישים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
לא צריך שום מחקר
ע.ג1  |  12/03/07 09:15
2
נשבע לך שזה צרוף מקרים
נסים גבאי  |  12/03/07 10:10
 
- אתה מחפש פתרונות מתחת לפנס
עודד ב  |  12/03/07 19:41
 
- עודד שלום
נסים גבאי  |  12/03/07 22:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לירון זיידין
בעוד הערבים רואים בארץ זו מולדת, אנו רואים בה מקלט טריטוריאלי שכל מטרתו עשיית הון וממון "וכל המרבה הרי זה משובח"
איתן גנור
שרי ממשלת ישראל הפגינו הגינות של סוחרי סוסים והצביעו בעד הגדלת מימון מערכות החינוך החרדיות    ש"ס הציגה דרישה ל"שוויון" מעוות, כאשר מערכות החינוך החרדיות מתוקצבות בהרבה יותר ממערכת החינוך הממלכתית
רו"ח חנוך ובר
כפי שאולמרט נכשל בכל נושא, בכל יוזמה ובכל תחום, כך גם בדיפלומטיה    הוא שוב התבלבל וכינה את הניה הרע, כאשר הוא יותר טוב לנו מאשר אבו מאזן    הגיע הזמן שתקום ממשלה אחרת, חכמה, מחוברת למציאות, המזהה את אויביה
יהונתן דחוח-הלוי
בפברואר 2002 הכריזה ישראל על גדודי חללי אל-אקצה ו"התנזים" של הפתח כארגון טרור - בראש ארגון הפתח עומד לא אחר מאשר אבו מאזן עצמו - כסף המועבר לרשות הפלשתינית מגיע למימון פעולות הפתח ובכלל זה לזרוע הצבאית המבצעת פיגועים נגד ישראל - האם ישראל השלימה עם קיומם של גדודי חללי אל-אקצה כזרוע צבאית של הפתח?
ד"ר צ'לו רוזנברג
לוי אשכול מהווה דוגמה למנהיגות שאינה מונעת משיקולים זרים    הוא לא זכה להכרה כאחראי הראשי להכנתו של צה"ל, לדאגתו האין סופית לביטחון האזרחים והמדינה, ובסופו של עניין, גם לניצחון הצבאי המזהיר של מלחמת ששת הימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il