X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
התפתחות וצמיחה עסקית כרוכות לא פעם בתהליך גלובליזציה ובפעילות עסקית בחו"ל על הקמת חברה בח"ל ורישומה, על האפשרויות לזכות בפטור ממס או בהקלות במדינות השונות ועל הצורך להכיר את חוקי אותן מדינות
▪  ▪  ▪

עם התפתחות התעשיה העולמית והגלובליזציה העסקית נפתח חלון הזדמנויות אדיר לאנשי עסקים ישראלים, המחפשים להרחיב את פעילותם מחוץ לישראל. בכדי לנצל חלון זה ועל-מנת להשתלב ולהיות חלק מכלכלת העולם, הצעד הראשון הוא להקים חברה בחו"ל.
רישום/הקמת חברה בחו"ל אמור, בעצם, לענות על צרכים עסקיים שונים ומגוונים ולסייע בהתגברות על מכשולים, כאשר המטרה היא ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות, אשר לא היו יכולות להיווצר אלא באמצעות הליך זה.
במדינות השונות ישנן סוגי ישויות משפטיות; כאשר כל סוג עונה על צורך שונה. כמובן שלמן ההתחלה, בחירת הישות מצריכה בדיקה מעמיקה המתייחסת לכמה אפקטים, כגון: הזווית השיווקית, הכלכלית, נושא המס ועוד.
הפעילות של חברות הרשומות במדינות השונות, נתפסת כשיטה חוקית ונפוצה בדרך לייעול (אופטימיזציה) בניהול עסק. על כן, מדינות רבות מספקות תשתית חוקתית לפעילות של פירמות, וזאת אף ללא מס או עם מס מופחת בצורה משמעותית.
איש עסקים ישראלי שמעוניין להיות בעליו של נכס מקרקעין באחת ממדינות אירופה, ייאלץ לוותר על הרעיון בשל העובדה שזהו מהלך בלתי אפשרי. כלומר, כיום, קיימת במספר מדינות במזרח אירופה דרישה חוקתית, לפיה אחזקה של נכסים יכולה להיעשות רק ע"י תושב האיחוד. בכדי להפוך את המהלך לאפשרי, יהא על איש העסקים הישראלי לעמוד בדרישות החוקתיות של מדינת היעד. על כן, הפתרון הוא: הקמת חברה הרשומה באיחוד האירופאי, בבעלות ישראלית, וחברה זו תסחור בנכס. בביצוע מהלך זה אנחנו, בעצם, פותרים את אחת הבעיות העיקריות, לפיה ישראלי לא יכול לבצע עסקות מקרקעין במספר רב של מדינות.
ישנם יעדים נוספים שניתן להשיג באמצעות הקמת חברה זרה:
  • הקלות משמעותיות במס - היום קיימים מרכזים עולמיים שבהם רשומות חברות, המזכים את החברות בהקלות מיסוי מיוחדות ואף בקבלת פטור מלא מתשלומי מס.
  • ניצול נכון של הסכמי סחר בינלאומי - הליך שיאפשר להתגבר על הגבלות בינלאומיות מסוימות, כמו מכסות יבוא.
  • בכדי להקים במדינה מסוימת מפעל עתיר ידע, בתחומי אלקטרוניקה, פרמבצטיקה, מזון וכדומה, על המפעל לעמוד בתקנים הנדרשים המקומיים. על כן, יש לרשום את הנציגות באותה מדינה שהמפעל עתיד להיבנות. מהלך זה לא ימנע את ביצוע כל עבודה מישראל (מבחינת הון אנושי, תפעול וכו').
  • ליווי פיננסי - בכדי לבצע עסקה בחו"ל יש בד"כ צורך בלווי פיננסי (מימון). בכדי לממש זאת , יש להיענות לדרישת המוסדות הפיננסים המקומיים, כי על החברה להיות רשומה במדינת המוסד הפיננסי המבצע את המימון.
  • חסכון ופשוטות בתפעול היומיומי - דוגמה מובהקת לכך ניתן לראות בחברות העוסקות בתחום המסחר האלקטרוני, אשר כל תפעול החברה מתבצע בעזרת המחשב מכל מקום בעולם. הפועל היוצא הוא: חיסכון אדיר בעלויות כוח אדם, בתפעול, בעלויות לספקי משנה, כמו רו"ח, עו"ד וכדומה.

תאריך:  04/04/2007   |   עודכן:  04/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים קם
חשיבותו של המפגש שהתקיים בחודש מרס בין נציגי ארצות הברית ואירן היא בעצם קיומו    הידברות בין ארצות הברית לאירן תידרש להתמודד עם קשיים חמורים, שלפחות עד כה צמצמו את המגעים ומנעו הבנה והסכמה ביניהן
ערן לסר, זיו מנדל
תרומתו המשמעותית ביותר של ה-IT היא בתחומי יישומי האינטרנט ובניית אתר אינטרנט שמייצר עסקים    הערך העסקי של האתר מגיע מהתנועה שבו וחשוב להכיר את הדרכים שבעזרתן ניתן להגדיל את התנועה לאתרים
ענבל בר-און
במשך מאות בשנים תיאוריות מדעיות פאסדוניות נוצרו בשירות דיכוי של אוכלוסיות מוחלשות וקבעו באופן "מדעי" שאוכלוסיות אלו, לא רק שאינן זכאיות לנתח בעוגת המשאבים החברתית, אלא יש לדכאן ואף להשמידן לעיתים, בשם ה"מדע". כיום, כאשר בראש מערכת המשפט מכהנת אישה (דורית ביניש) אנו שוכחים שפעם מבחינה "מדעית" נשים נחשבו כמי שאינן מסוגלות להשיג כלל הישגים אקדמים
עו"ד יוסף פנדריך
עו"ד מוגבל בהתבטאויותיו על ביהמ"ש גם כשהוא כותב ביקורת שלא קשורה לעניין שבו הוא מופיע כעורך דין. די בכך שכתב ביקורת "לא מנומסת" על ביהמ"ש כדי שייחשב לעבריין. לכן עו"ד לא יכול לחשוף ליקויים בבית המשפט
ד"ר עודד מץ
ניקיונות הפסח והמתחים הכרוכים במינון הגבוה של משפחתיות לוחצת עלולים ליצור תחושה של קריסה בריאותית, פיזית ונפשית    הייתכן שקריסה זו היא דווקא איתות חיובי שיביא לשיפור הבריאות שלנו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il