X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העיתונאי יוסי עבדי, במכתב אישי לנשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, לרגל יום השואה והגבורה: "אל נא תשכח לעולם, כי הגם שהעם היהודי עלה מתהום השואה פצוע אנוש, הוא נותר נושם, חזק, איתן, ונחוש להגן על עצמו"
▪  ▪  ▪
נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד.
אינך הראשון, את זה כבר אמרנו. קרוב לוודאי שלא תהיה האחרון, גם את זה ציינו. וכמו שמעגל ההיסטוריה מביא אנשים כמוך השואפים להשמידנו, כך אותו מעגל ממש, מוסיף ומחזק אותנו, בני העם היהודי. ביטחוננו בידנו, כבר לא בידי אחרים

אדוני,
למרות מעמדך ותפקידך כראש מדינה גדולה, הפעם אני בוחר לדלג על גינוני הנימוסים המקובלים. אני בוחר לעשות זאת, משום שאינך ראוי לכל תואר. אנשי השנאה, אינם ראויים לכס המנהיגות בעיניי. את המכתב הזה אני מפנה אליך, מר אחמדינג'אד, בערב שבו שקיעת השמש מזכירה לנו, יותר מכל ערב אחר, את שקיעתו של הנאציזם ההיסטורי. את נפילתו של הרוע, וצמיחתו של כוח חדש.
היום, בשעה שמונה בערב, תעמוד ישראל ברחבת הכותל המערבי בירושלים, בירת ישראל, יחד עם ניצולי השואה ומשפחותיהם, בני העם היהודי, ותציין את טקס הזיכרון לשואה ולגבורה. את זה אתה ודאי יודע. לך זה לא חדש. לבטח תנצל את הבמה הפוליטית והדיפלומטית שלך, כראש מדינה, כדי ליצור פרובוקציות, לחולל כותרות, ולהמשיך בקרקס האין-סופי שהכרזת על פתיחתו, ערב קבלתך את התפקיד.
לפני יותר משישים שנה, החלו הגרמנים הנאצים את ההוצאה לפועל של אידיאולוגיה שטנית ואנטישמית, אידיאולוגיה אשר פעלה במטרה להביא לחיסולו המוחלט של העם היהודי. התוכנית הגרמנית ל"השמדת הגזע היהודי", שהחלה ביוני 1941, קראה למימושו של "הפתרון הסופי". לא אתה, אדוני, וגם לא היטלר, הראשונים שקראו להשמידנו. גם המן צורר היהודים, ביקש "להשמיד, להרוג ולאבד את כל היהודים מנער עד זקן". כל דור מביא עימו שונא אחר. כל דור מחיה מקרבו את נציג השטנים הבא. אבל, יחד עם זאת, כל דור יודע גם להתגבר על שכאלה. ואנחנו כאן בשביל זה.
דע לך, אדוני: המפלצת הנאצית הוכרעה, והעולם נושע ממשטר השבט האפל, שלא היה טמא ואכזר ממנו בתולדות האנושות. גם הוא נוצח. אכן, נותרו הררי אפר של זכרון כואב, שורשים נכרתו ללא מורא. אך עם זאת, ולמרות הכל, אל נא תשכח לעולם, כי הגם שהעם היהודי עלה מתהום השואה פצוע אנוש, הוא נותר נושם, ולמוד ייסורים ותבונה. הוא נותר חזק, איתן, ונחוש להגן על עצמו.
אינך הראשון, את זה כבר אמרנו. קרוב לוודאי שלא תהיה האחרון, גם את זה ציינו. וכמו שמעגל ההיסטוריה מביא אנשים כמוך השואפים להשמידנו, כך אותו מעגל ממש, מוסיף ומחזק אותנו, בני העם היהודי. ביטחוננו בידנו, כבר לא בידי אחרים. איננו זקוקים יותר לחסדי העולם, וזוממי הרעה, שמי כמוך מכירם, יידעו עתה כי ידנו, זרוע ישראל, מונפת כל העת, מונפת להגנה.
אכן, לכל מדינה יש בעיות, לכל מדינה יש משברים. גם לנו זה קורה. אבל, דע לך, אדוני, אנו נדאג כי לכל יהודי, תמיד, תהא כאן פינת מבטחים. פינת מבטחים מפני צוררים, פינת מבטחים מפני אנשי הרעה, פינת מבטחים מפני מנהיגים כדוגמתך.
טבעת החנק שמוקמה סביב צווארם של יהודי אירופה - אינה עוד בת קיימא. אני, יוסי עבדי, יהודי גאה, אזרח ישראל, חייל מילואים בצה"ל, אינני עוד חושש. לא ממך, לא משכמותך. אתה יכול להמשיך בתיאטרון הבינלאומי שיצרת, ככל שתרצה. אבל דע לך: אנחנו, בית ישראל, כאן, חזקים, נחושים, קיימים. לא רק למעננו, כי אם למען זיכרונם של אלה שנרצחו, למען ניצולי השואה, למען אזרחי המדינה, למען ההיסטוריה.

הכותב הינו יו"ר ארגון YADI International
Youth Active Diplomats for Israel
תאריך:  15/04/2007   |   עודכן:  16/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכתב אישי לאחמדינג'אד
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הכתב מזכיר לי אדם השורק בחשיכה
אזרח.  |  15/04/07 23:11
2
very well done
tosti  |  15/04/07 23:19
3
צודק. נשיא אירן לא שונה מהיטלר
אזרח ישראלי  |  16/04/07 00:42
4
אהבתי לקרוא את המכתב.
אמנון לוי  |  16/04/07 07:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
הצדעה לתא"ל (מיל.) יואל בן-פורת ז"ל, שנפטר לפני זמן קצר    ממפקדי יחידת 8200, שהתריע ביום כיפור בפני מפקדיו באמ"ן, האלוף אלי זעירא וסגנו - על פרוץ המלחמה, אך דיווחיו נדחו ולא הועברו לידיעת ראש הממשלה והרמטכ"ל    ומה באמת קרה - "לאמצעים המיוחדים" של אמ"ן ביום הכיפורים?
יעקב הרפז
קודש הקודשים של בנק ישראל היא המדיניות המוניטרית ופועל יוצא מכך מדיניות האינפלציה. בנק ישראל רוצה להגיע ליעד האינפלציה אך איננו יודע איך. החשש הגדול שהורדת ריבית מהירה תביא להצפה מוניטרית ואז הוא יצטרך להעלות את הריבית וייתפס כמזגזג. דווקא היא פתרון אידיאלי
עו"ד אליעזר גריסרו
מיתוסים שגויים רבים מפילים בפח רבים מהחרדים הפונים לבתי הדין השונים, ומותירים אותם להתמודד עם מציאות קשה עד בלתי אפשרית. עו"ד אליעזר גריסרו סוקר את התופעה ומעניק עצות לשני הצדדים הניצים בבואם ליישב את הסכסוך המשפחתי
שלמה אידן
עסקות שבויים נעשות בין מדינות, במסגרתן מוחלפים שבויי-מלחמה בתום הלחימה. החזרת מחבלים צמאי-דם תמורת חטופים או גופות חללינו, לארגוני טרור הלוחמים להשמדתנו - תוך כדי הלחימה, בעודם מצהירים על כוונתם להמשיך במעשי הרצח והחטיפות - אינה עסקת שבויים אלא כניעה למרצחים. היא לא תביא לרגיעה ולפיוס, אלא להגברת הטרור, ההרג והחטיפות
אביתר בן-צדף
לכאורה, אין במרד גטו ורשה כל צד אפל. למעשה, כבר יותר משישים שנה, עושה מחנה השמאל הישראלי הכל כדי להדיר כל מרכיב לא-סוציאליסטי במרד הזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il