X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לו היה קם לובי למען שחרורם של פדופילים מהכלא תוך זמן קצר היו גם החברים בו מוצאים דרכם לספסלי הנאשמים בבית המשפט על הטפה לניצול מיני של ילדים אותו הדין צריך להיות מוחל גם כלפי כל לובי, שיקרא לשחרור כולל וללא תנאי של רוצחים ורוצחים סדרתיים מהכלא
▪  ▪  ▪

תרחיש דמיוני. התנועה הישראלית למען פדופיליה יוצאת בקמפיין למען שחרורם של פדופילים, אשר הורשעו בדין ומרצים עונש של מאסר עולם על התעללות מינית בילדים וברציחתם. פעילי התנועה מקיימים הפגנות למען שחרור הפדופילים, מפיצים חומר תעמולה, המשבח את תופעת הפדופיליה ורואים בה ביטוי נשגב של אמונה ועבודת האל. לצורך פעילות זו הוקמו עמותות, המתרימות כספים למימון ההוצאות המשפטיות של הפדופילים, שהורשעו כאמור בדין, והקמפיין התקשורתי.
אכן תרחיש דמיוני, שכן לו היה מתממש היו גם כל אותם מטיפים לפדופיליה מוצאים דרכם לספסלי הנאשמים בבית המשפט על הטפה לניצול מיני של ילדים. אותו הדין צריך להיות מוחל גם כלפי כל לובי, שיקרא לשחרור כולל וללא תנאי של רוצחים ורוצחים סדרתיים מהכלא. בעצם קריאה מעיו זו ובפרסום דברי שבח למעשי הרצח יש משום תמיכה והזדהות עם הרוצחים ובפשעיהם.
חברי כנסת ממפלגות שונות יצאו באחרונה במסע תקשורתי למען האסירים הביטחוניים הפלשתינים, שחלקם הורשע בעבירות חמורות של רצח ישראלים או סיוע למחבלים מתאבדים להגיע לזירת הפיגוע ולבצע רצח המוני. בכנס שנערך בסוף השבוע בערערה קרא חבר הכנסת, מוחמד ברכה, לממשלת ישראל לשחרר את כל האסירים הביטחוניים הערבים תושבי ישראל, גם אלה אשר ידיהם "מגואלות בדם". הנימוק שהשמיע: "נושא האסיר הפלשתיני הוא סוגיה פלשתינית, שמגלמת בתוכה את הסוגיה של העם הפלשתיני כולו, שנאבק לחירות ולעצמאות כדי להיפטר מהעושק ומהכיבוש".
על-פי ההיגיון של ח"כ ברכה, ניתן להסיק (אלא אם יטען אחרת) כי המאבק שמנהל העם הפלשתיני מצדיק רצח של אזרחים ישראלים למען השגת מטרות פוליטיות. יתירה מכך, משתמע מדבריו, שישראל טעתה מלכתחילה בעצם המעצר של הרוצחים הפלשתינים בזירת הפיגוע עצמה. לאחר הרצח היה על השב"כ ומשטרת ישראל להחזיר מיידית את הרוצח לביתו, כיוון שפעולותיו היו "לגיטימיות" וחלק מ"המאבק לחירות ולעצמאות, כדי להיפטר מהעושק ומהכיבוש".
קודם לכן (13 באפריל 2007) קרא גם חבר הכנסת עבאס זקור לרה"מ אהוד אולמרט, להסכים לשחרר אסירים ערבים ביטחוניים מקרב ערביי ישראל במסגרת עסקת חילופי השבויים עם הפלשתינים שתביא לשחרור גלעד שליט. במכתב ששיגר לאולמרט כתב זקור, כי השעה מתאימה לשחרור כל האסירים הביטחוניים הערבים, ולפתיחת דף חדש בין הממשלה למיעוט הערבי באמצעות הסכמה ללא תנאי לשחרר את האסירים תושבי ישראל הנכללים ברשימת האסירים שהעבירה תנועת החמאס לישראל.
וגם בעניין זה נשאלת השאלה: כיצד שחרור רוצחים שהורשעו בדין יכולה לסייע בפתיחת "דף חדש" עם ערביי ישראל? מדברים אלה של זקור עלול להשתמע, שערביי ישראל רואים באסירים הביטחוניים, כולל הרוצחים שבהם, גיבורים לאומיים, והם יעריכו את גישת המחילה הישראלית כלפיהם. ומדוע לא להציג שאלה ברוח דומה עבור ח"כ זקור - כצעד בונה אמון ועל-מנת לפתוח "דף חדש" ביחסים עם הממסד הישראלית, האם לא ראוי שהנהגת ערביי ישראל תגנה את מעשי הטרור, שבהם הורשעו האסירים הביטחוניים ותתנער מהם?

תאריך:  24/04/2007   |   עודכן:  24/04/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חגי הדס
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה בין פדופילים לטרוריסטים
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
לשחרר? כמובן--אך אחד תמורת אחד ל"ת
א מ רול  |  25/04/07 06:15
2
השוואה אוילית
ע.ג1  |  25/04/07 10:26
 
- הנאצים-רצח על בסיס אידיאולוגי
רצח הוא רצח  |  25/04/07 11:45
 
- מה אתה מקשקש -
אבחנה ברורה?  |  25/04/07 15:31
3
אסור לשחרר את הרוצחים
איילת, תל אביב  |  25/04/07 11:32
4
כבר אמרו לך השוואה אווילית
מוני יקים  |  25/04/07 15:39
5
כבר אמרו לך השוואה אווילית
מוני יקים  |  25/04/07 15:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
ברגע האחרון נערכו שינויים בנוסח מגילת העצמאות    המשפטנים נאלצו לוותר על מקצת מהניסוחים המשפטיים, כדי להקנות למסמך אופי עממי והסטורי
בנימין נתניהו, ח"כ
דברים ליום העצמאות    "אני מאמין בכוח החיות שבנו, ביכולתנו לעמוד במבחנים נוקבים וביכולתנו לצאת מהם מחוזקים ומנצחים. אני משוכנע שאנחנו יכולים לתקן את הדרוש תיקון"
אפרי הלפרין
ביום 18.04.07 פרסמה מועצת העיתונות את דוח "הוועדה לקביעת כללי האתיקה לעיתונות בימי לחימה"    באופן בלתי מפתיע, המועצה אינה באה-חשבון עם בכירי העיתונאים והפרשנים, שפעלו באופן בלתי תקין לקידום מועמדות אולמרט לראשות הממשלה, ולאחר מכן תמכו באולמרט במהלך המלחמה הכושלת
יבשם עזגד
כיצד האיום הגרעיני מעצב את חיינו? האם אפשר להתיידד עם הפצצה? איך היא פועלת? מדוע לא ייתכנו חיים בלי מיזוג גרעיני? מה אפשר ללמוד מציוני הדרך בהיסטוריה של חקר הגרעין?    פרויקט מיוחד ליום העצמאות
איילת פישביין
ישנם אנשים שהם אוצרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il