X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא ברור אם אולמרט ישרוד, אבל האולמרטיזם ישרוד. כנסת ישראל נבחרה על בסיס תוכנית הרס וחורבן, ההתכנסות, ושום דוח של ועדה לא יסיט אותה מן החזון של הרס הישוב היהודי בלב הארץ
▪  ▪  ▪

אינני יודע אם אולמרט ישרוד את דוח וינוגרד. אינני יודע אם אולמרט ישרוד את פרשת כרמיה, או בנק לאומי, או את מפעל הסיליקט, או כל אחת מן הפרשיות שבהן הוא מעורב. האמת, זה לא חשוב. אם סיעתו של אולמרט תתמרד ותחליף אותו באחר, אין לדבר חשיבות. גם אם סיעתו של פרץ תתמרד, ותחליף אותו באחר, אין לדבר משמעות. אם יחליט המר"ן להחליף את נציג שס בממשלה באחר, ערך אפסי למהלך.
עם סיום הכנסת הקודמת אמר רובי ריבלין בעצב לעם, ביחרו חברי כנסת טובים יותר. העם עמד במריו ובחר בחברי כנסת גרועים יותר, טפשים יותר, ועויני ציונות אף יותר.
מה היה סדר היום העיקרי של מפלגות קדימה ועבודה, זה שבעטיו נבחרו? ההתכנסות. התכנסות משמעותה הינתקות כפול שלושים. הרס מסיבי של בנייה יהודית בסדר גודל של באר-שבע רבתי. הגליית יהודים בסדר גודל של העיר אשדוד, גירוש ואומללות ושבר לאוכלוסיה בסדר גודל של חציה הצפוני של תל אביב, והכל מתוך שנאה ליהודים המכונים מתנחלים. כנסת ישראל הנוכחית וממשלת ישראל הנוכחית נבחרו לא כדי לבנות, כי אם להרוס, להחריב, לאבד לגרש ולהשמיד את זכר המתנחלים מתחת השמיים. הכל בברכת הבג"צ, העיתונות, אמצעי התקשורת הממלכתיים, אירופה, החמאס והפתח.
הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו. בקיץ האחרון קצרנו את הרס היערות, הבתים, החקלאות, הביטחון, ההרתעה, התיירות, האמינות, הכבוד, וקצרנו הריגתם של מאה ושישים נפשות. שלוש מאות אלף יהודים נטשו את בתיהם ונפלו על חסדי גאידמק ואחרים. זו המשמעות האמיתית של ויתורים כואבים. זו המשמעות האמיתית של פשרות מרחיקות-לכת.
אולמרט, פרץ, לבני ופרס יודעים עד היכן הם מוכנים להרחיק לכת, והשמדת עמונה תוכיח. אך לא אולמרט, פרץ ולבני יקבעו לחיזבאללה, סוריה, ושאר כוחות האופל היכן לעצור את ההרס. לא החונטה התקשורתית-משפטית יחליטו עבור חיזבאללה מה והיכן להשמיד. כאשר סדר היום העיקרי של ממשלה יהודית היא להרוס את הישוב היהודי בארץ ישראל מה לעם להלין על החיזבאללה והחמאס העושים במלאכה באמונה?
אולמרט ישרוד כי גם שבע ועדות וינוגרד לא יבהירו לחונטת הממשל-תקשורת-משפט שהבעיה איננה נעוצה באולמרט, אלא באולמרטיזם, לא בפרץ אלא בתעתועי 'שלום עכשיו'. לא בלבני אלא בשנאתה ליהודים. לא בישי, אלא בסדר הקדימויות שלו, כסף לישיבות תמורת הרס הישוב היהודי.
החזון של מסירת הארץ בידי זרים חזק יותר מכל ועדת חקירה, מכל כישלון זוועתי, מנהרות של דם יזע ודמעות, מבכיין של ארבע מאות אימהות שכולות. כנסת ישראל שנבחרה על חזון ההתכנסות לגבולות אושוויץ מינוס, שמונה על חבריה מפלגות אנטישמיות כבל"ד ורע"מ ומר"צ לא תוותר על חזונה. לכן צפויות לנו עוד שנים ארוכות של סבל ומרורים, כשלונות ותבוסות, מאבק על כל ישוב וכל גבעה, כל חווה וכל בית יהודי, עד אשר יפציע ההגיון על העם היושב בגוש דן.
ולוואי שאתבדה. כי ממשלה-תקשורת-משפט שההתכנסות לגוש דן היא עיקר מאוויה, והישרדות היא עיקר מעשיה, עלולה לשכוח שהמטרה העיקרית אם לא היחידה לפצצה האטומית של הג'יהאד היא גוש דן, מאמר רפסאנג'ני.

חבר בחוג הפרופסורים לחוסן לאומי וכלכלי.
תאריך:  01/05/2007   |   עודכן:  01/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט ישרוד
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אולמרט יברח לבתים שבניו קנו לו
בארצות הברית  |  1/05/07 09:30
2
אתה טועה. אולמרט לא ישרוד
שושפרי  |  1/05/07 09:38
 
- נו שוש פרי, אולמרט שורד?
יובל ברנדשטטר  |  2/09/07 16:54
3
חדכתער וכואב כמו אמת.מאמרנפלא  ל"ת
רמי.יהודי  |  1/05/07 10:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב לוין
כיום יותר מתמיד, חשוב להילחם ולהציג בפני הציבור חברה שאינה נגועה ברוע הקפיטליסטי. חברה שבה הטוב אינו נמדד במדדים כלכליים של צמיחה, גרעון וריבית, אלא ביחסה לעובדים, לילדים ולזקנים
אהרון רול
ובכן, רבותי יפי הבלורית והתואר מימים אחרים, נא להפנים, תפקידנו לא תם
אפרי הלפרין
לא חשוב אם אולמרט יופלל, מה שברור שנראה אותו ואת שליחיו מתפלפלים, ביודעם יותר ויותר שאפילו תפילה כבר לא תעזור
אביתר בן-צדף
הערב יפורסם דוח הביניים של ועדת וינוגרד    ההימור הגדול של אולמרט הצליח, כנראה    דוח הביניים - סבור רון בן-ישי - עלול להפוך למסמך העיקרי שאליו יתייחס הציבור, והדוח המלא לא יזכה לתשומת-הלב - למרות שיעסוק בעיקר
עו"ד דב אבן אור
על-רקע מאמרו של יוסי שריד: עמים חופשיים בארצם (הארץ 23.04.07)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il