X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היום, אחד במאי שהוא חגם של הפועלים, ראוי שראש הממשלה יביט בנו ויגיד שמעל באמון שניתן לו והוא הולך הביתה
▪  ▪  ▪

ועדת וינוגרד הגבירה את המיאוס של הציבור בראש הממשלה. ראש הממשלה טוען שזה המקום העבודה שלו והציבור שהמליך אותו לתפקיד מביע בו חוסר אימון וגועל.
בעקביות רבה מלווה אתר "מחלקה ראשונה" את התנהלותו של מר אהוד אולמרט מאז שמונה למ"מ ראש הממשלה של אריאל שרון שנבצר ממנו למלא את תפקידו משום דחלה בעת מילוי תפקידו.
פרשות נחשפו כאן וכולנו קראנו ומתקשים לעכל שאכן הוא ביצע כל כך הרבה עבירות שמיוחסות לו. אבל כעת, עם תחילת חקירת המשטרה, אנחנו מתחילים להפנים שיש לנו ראש ממשלה שעלול להגיע לכלא, אם יוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט בפרשות שבהן הוא חשוד.
כעת הציבור שמינה אותו לתפקיד רם מעלה מבקש לפטר אותו, אך הוא דבוק לכיסא וכנראה מתוך זלזול בציבור שבחר בו. היום, אחד במאי שהוא חגם של הפועלים, ראוי שראש הממשלה יביט בנו ויגיד שמעל באמון שניתן לו והוא הולך הביתה.
אז אנחנו והוא נחסוך מאיתנו את הביזיון, המיאוס, העלבון והבושה מההנהגה שלנו. כי היום כולנו מנסים לגונן על הממשלה בשיחות עם עמיתנו במדינות אחרות.
מנכ"ל שפוגע בתדמית החברה שמונה לנהלה, היה מתפטר למחרת היום ולא מחכה לוועדה שתגיד לו. אתמול קיבל ראש הממשלה תעודת עניות בניהול המדינה מוועדת וינוגרד שאמרה לו במפורש: כשלת, נכשלת בהנהגת המדינה.
היום בדיעבד, אפשר להגיד שהממשלה הימרה על המלחמה הזאת. אוי לנו על הנהגה שמהמרת בחיי אדם. מר אולמרט, הנכבד, אין לי ספק שיש לך הרבה מה לתרום למדינה, אבל העם שמינה אותך לתפקיד אומר לך בכל הסקרים, הנח את המפתחות, לך הביתה בשלום והמשיך לעשות לביתך.
בכל השפות שמך מוזכר בפן השלילי, שאתה מבזה את המדינה, מתנשא על העם ודורס הכול. אז לך הביתה ושמור על הבריאות שלך. הפוך את אחד במאי ליום העבודה אחרון שלך אצל העם הזה.

תאריך:  01/05/2007   |   עודכן:  01/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יום העבודה האחרון
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אמת ויציב ודקה אחת קודם!!!!!!! ל"ת
מגי  |  1/05/07 13:55
2
איינאו,כל מילה בסלע !!!
אילנה42  |  1/05/07 19:04
3
אמת , ועוד משהו
ג. אביבי  |  2/05/07 10:44
4
אינאו תפסיק לבלבל את השכל
אבבה  |  2/05/07 11:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליקים העצני
בסוף דבריה רמזה הוועדה על רובד תחתון, כללי, המונח ביסודם של הכשלים כולם, רמזה ולא פירטה. ספק, אם ראתה את עצמה מוסמכת להיכנס לעובי הקורה של התהום האידיאולוגית המפלגת את העם, ומכל מקום צדקה אם מצאה שלו עשתה כן, היתה פוגעת בתכליתו המעשית הממוקדת של הדוח כולו
גורי גרוסמן
אין כל ספק כי מחאה המונית תשמש רוח גבית להפלת הממשלה ולהקדמת הבחירות. ומה הלאה, במי נבחר? האם בליכוד, בעבודה, בקדימה, או שמא באחת המפלגות האחרות?
עו"ד יוסי דר
אולמרט כשל - לא בעניין נקודתי שניתן לאתרו ולבודדו וכך לנסות ולתקנו. אולמרט לקה וכשל בשרשרת ארוכה של עניינים מסוגים שונים - עד שהדבר מעיד עליו, שהוא פשוט חסר כישרון להיות ראש ממשלה
אריק באך
צריך לקרוא לילד בשמו, ולקלף מדוח וינוגרד את הנימוסים אשר אינם מתאימים למי שהילדים שלו נשלחו למוות לחינם: המסקנה מדוח הביניים של וינוגרד היא למעשה שדן חלוץ ואהוד אולמרט טבחו בהמוני אזרחים - ישראלים אבל לא רק - ללא הצדקה, וללא מינימום של איכפתיות לשווי ולערך של חייהם
יוסי עבדי
מחדל בריחתו של עזמי בשארה חמור יותר ממחדל בריחתו של האנס בני סלע    סלע ברח מהמשטרה כאשר עיני הסוהרים היו טרודות בדברים אחרים; כאשר הם הפנו לו עורף    מנגד, עזמי בשארה ברח כאשר עיני המשטרה כולה היו נשואות אליו, כאשר כולם ידעו על צעדיו    הוא ברח, לאחר שקיבל אישור לברוח    הוא ברח, לא לפני שהודיע על כך רשמית    בשארה, יש לך מזל!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il