X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אולמרט יודע: התפטרות תגדיל את הסיכוי לכתב אישום פלילי - מה שעלול להסתיים בבית הסוהר. האיש הנהנתן הזה מתעורר בלילה כשהוא מכוסה זיעה קרה. בסיוטיו, הוא עושה טיול בוקר בחצר הכלא, כשעבריינים עם אוריינטציה ימנית מקניטים אותו. הסיוטים האלה הם הסיבה שהוא לא מתפטר. לשכתו, היא המצדה שלו
▪  ▪  ▪

השורה הראשונה שכתב נחום ברנע בראשון למאי, מתייחסת לשורה התחתונה בדוח הביניים שהוציאה ועדת וינוגרד: "בשורה התחתונה", כתב ברנע, "אהוד אולמרט צריך ללכת". כמעט כל הפרשנים, אפילו אלה ששונאים את ביבי, תמכו במה שברנע כינה "השורה התחתונה".
"אני לא מתכוון להתפטר"! זאת היתה התגובה של ראש הממשלה, לצונמי שהתרגש עליו. הפרקליט רוני בראון הזעיק את עצמו לאולפני הטלוויזיה, כדי להסביר לילידים את הרציונאל מאחורי האובססיה של מרשו: "מי שקלקל, הוא שייתקן". בדיוק כמו אמא צעירה שנוזפת בבנה הקטן: "לכלכת את החדר - עכשיו תנקה"!
המסר ברור: לא תאוות שררה יש כאן, ולא אינוס הציבור לסבול את נהיגתו הפזיזה והמסוכנת של ראש הממשלה. בסה"כ מדובר בנכונות פטריוטית של אבי המשתמטים להפשיל שרוולים. הוא הרי עובד אצלנו, לא?!
שרלטנים כמו בראון ואולמרט, הורידו את הפוליטיקה לזנות. לדידם, אם זה לא שחור משחור - זה לבן. עם אנשים כאלה, נחום ברנע היה צריך להתחיל את השורה הראשונה שלו בצורה יותר בוטה. מתחת השורה התחתונה של וינוגרד, יש שורה ארוכה של אבני שיש. ומתחת השיש, יש את אלה ששלמו בחייהם את מחיר הפזיזות של ראש הממשלה. אם כך, "השורה התחתונה של דוח וינוגרד היא: יותר הורים שכולים, יותר יתומים, יותר נכים, ונהר אינסופי של דמעות". לכתוב ש-"אולמרט צריך ללכת", זה כמו להציע לאסי דיין לנתק את עצמו מסוחר הסמים.
דוח הביניים של ועדת וינוגרד הוא תוצאה של מלחמה כושלת. הכישלון במלחמה, הוא תוצאה של מנהיגות כושלת. המנהיגות שהובילה את המלחמה, היא תוצאה של שיטה כושלת. השיטה היא תוצאה של כללי משחק שניתנים להפרה, ע"י מי שהתקשורת חפצה ביקרו. שרון הרס כאן הכול, ואולמרט המשיך לאורו.
אחרי שהתחייב לתוכנית ההינתקות, אבא של עמרי עשה כאן מה שרצה. מי שהפריע - פוטר. מי שהתיישר לפי הקו ששורטט בחווה הצינית - קודם. התקשורת ראתה וידעה על מינויים בצבא, שלא על-פי כישורים - והעלימה עין. לדוגמא: המינוי של איש חיל האוויר לרמטכ"ל, היה טעות. רבות הגבות שהורמו בסמוך לפרסום המינוי.
עם שקיעתו של שרון, אולמרט מצא את עצמו על ההגה. אחרי שנבחר לראשות הממשלה, חילק את התיקים - תוך התעלמות מוחלטת מהאינטרס של הציבור. הפקדת ביטחוננו בידיו של "לך ואלנסה" הישראלי היא פשע. אפילו בשוויץ הניטראלית, פרץ לא היה מקבל את האחריות על הביטחון. קל וחומר בספרטה.
נסראללה ראה, וכפה על אולמרט מבחן מנהיגות. מבחינתו של ראש הממשלה, המלחמה היתה הזדמנות פז לשדרג את עצמו, מפוליטיקאי נכלולי, למנהיג האומה. אם היה משחק אותה בגדול, שודדי המנדטים מהמצודה, היו יכולים לחגוג עוד קדנציה. משנכשל, כולם מתבצרים מאחורי הכישלון, כשהסוף ברור לכולם: באופוזיציה קדימה לא תשרוד.
אולמרט יודע: התפטרות תגדיל את הסיכוי לכתב אישום פלילי - מה שעלול להסתיים בבית הסוהר. האיש הנהנתן הזה מתעורר בלילה כשהוא מכוסה זיעה קרה. בסיוטיו, הוא עושה טיול בוקר בחצר הכלא, כשעבריינים עם אוריינטציה ימנית מקניטים אותו. הסיוטים האלה הם הסיבה שהוא לא מתפטר. לשכתו, היא המצדה שלו. מי אמר שמשעמם פה?!?
תאריך:  02/05/2007   |   עודכן:  02/05/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
שודדי המצודה מתבצרים במצדה
תגובות  [ 9 ]מוצגות  [ 7 ] כתוב תגובה 
1
גם המושחת ליברמן מתבצר מאותה
רונן גבאי  |  2/05/07 15:20
2
נתחשבן עם ליברמן וש"ס בבחירות ל"ת
ירדנה  |  2/05/07 23:05
3
כל מילה - אמת ויציב ל"ת
הראל  |  2/05/07 23:35
4
חזיונות נרי אבנרי
פיש מייקר  |  3/05/07 00:28
5
הבורדל הפוליטי עמוס לעיפה ל"ת
א מ רול  |  3/05/07 05:44
6
נרי תמיד תענוג לקרוא אותך ל"ת
תותחן  |  3/05/07 14:29
 
- מסכים איתך תותחן. ל"ת
כחול,,,כתום  |  3/05/07 15:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף דוריאל
השעיר לעזאזל היה תיש ששולח למדבר, ועליו עוונות ישראל. כך קיוו להשאיר את בעלי העוונות האמיתיים נקיים מאשמה
דב גולדפלם
מאיר שלו שוכח, כנראה, שבמשטר דמוקרטי הממשלה מייצגת את המפלגות שזכו לרוב בבחירות, לטוב ולרע
אלי קוקולייב
אני שמח על כך שגלעד שרון הגיע למסקנה שהשמאל הגיע אליה מזמן. הדרך לשמור על מדינת ישראל דמוקרטית היא הקמת מדינה פלשתינית לצידה אשר תהיה ביטוי לשאיפותיו הלאומיות של העם הפלשתיני - תגובה לגלעד שרון
אריק באך
מאה אלף ש"ח מענק לשוטר פשוט המצטיין במילוי תפקידו, אחת לכמה זמן, אולי יחסכו איזה ג'יפ יוקרתי אחת לשנה מאיזה בכיר שלא תורם לביטחון הציבור כלום, אבל יעודד שוטרים טובים ויתגמל אותם בדיוק כמו שהציבור כולו חייב להם
רו"ח אריאל פטל
חברת הראל טרם פרסמה רשמית את מסקנותיה באשר לדרך המעילה של המשנה למנכ"ל, גיא ויסמן, אך בהחלט יתכן שאת הכשלים המרכזיים ניתן היה לגלות הרבה קודם, לו מכלול הבקרות היו פועלות כפי שמצופה מהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il