X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנחנו עם שעצר והתבלבל. אנחנו עם מבולבל שבחר במנהיגים מבולבלים. אין לתמוה ולשאול עצמנו איך יצאו מאיתנו מנהיגים מבולבלים שלא יודעים מימינם ומשמאלם? זה לא הם, זה אנחנו
▪  ▪  ▪

הדוח הונח על השולחן וכולם כאחד קפצו להאשים את רה"מ אהוד אולמרט ואת שר הביטחון עמיר פרץ. אין ספק כי אשמה גדולה רובצת לרגליהם. אין ספק ש"מנהיגים" אלו לא הנהיגו ולרוע מזלנו אף לא הונהגו על-ידי הדרג המישני (במקרה זה - הרמטכ"ל). אלא עשו מה שעשו בשביל כי היה ברור שצריך לעשות.
אם נביט שניה לכנסת שלנו, נבחרי העם שלנו נראה שלמעשה זוהי כנסת מרוסקת הבנויה מבלבול חושים. ראשית קדימה, מפלגה שכל מה שהצהירה על עצמה מיום שהוקמה ועד היום זה שהם מתאחדים מסביב למנהיג (זה או אחר, לא ממש חשוב מי) ללא שום כיוון. אין כיוון מדיני, אין כיוון ביטחוני, אין כיוון כלכלי. ישנם שם בליל אנשים ובליל דעות. זוהי קדימה.
הליכוד - התרסק בבחירות ואין מה להרבות במילים על כך. המערך כבר בא מרוסק מהבחירות הקודמות והפעם רק הצטמק עוד במעט. מפגלת הגימלאים - הלא היא מפלגת הפנסיה קיבלה 6 מנדטים. על מי ועל מה? על פנסיה בלבד הלכו להצביע? לא, הלכו להצביע כי מצביעים ולא היה למי, אז שמו גמלאים - כמו קדימה, הם לא הבטיחו דבר.
חלק ניכר מן ההצבעה, עם אחוזי ההצבעה הנמוכים ביותר מאז קום המדינה, היתה הצבעת מחאה. אם נוסיף את אלו שנהגו בעבר להצביע והפעם לא הצביעו נקבל תמונה עגומה עוד יותר.
העם אמר - "אנחנו לא נצביע למוכר לנו, אנחנו נבציע לחדש, לשונה, למוזר, לזה שלא אומר כלום (קדימה) או לזה שאומר מעט (גמלאים) ו... גם עושה מעט וכו'". זאת כנסת של בלבול, זאת כנסת שבה העם עצר.
עם שבחר בראש עיריה, שכולם העידו שנכשל בתפקידו, לראש ממשלה. עם שבחר באיש שכל הידע הציבורי שלו הסתכם בהשבתות המדינה, לשר ביטחון.
אנחנו עם שעצר והתבלבל. אנחנו עם מבולבל שבחר במנהיגים מבולבלים. אין לתמוה ולשאול עצמנו איך יצאו מאיתנו מנהיגים מבולבלים שלא יודעים מימינם ומשמאלם? זה לא הם, זה אנחנו.
עד שלא נחזור לעצמנו, למי שאנחנו כעם ישראל המחובר לכל מה שעם ישראל מחובר, זאת תהיה התוצאה. עד שהעם היהודי לא יתחבר במידה זאת או אחרת לארצו, למסורתו ולאחיו הנמצאים ניוותר מבולבלים.
לא צריך שכולנו נלך לסיירת מטכ"ל ולבסוף נסיים כרמטכ"לים בשביל להתחבר לארצנו - צריך גם אזרחים. לא צריך שכולנו נלך לגור בישוב קטנטן בגליל בשביל להראות שאנחנו פה - צריך גם עירוניים.
לא צריך שכולנו נהיה הרב הראשי לישראל, צריך גם כאלו שרק מריגישם יהודים ויגעו שם במעט. לא צריך שכולנו נלך לארגוני התנדבות, צריך גם אנשי עסקים.
צריך שכל אחד ואחד מאיתנו יהיה בו לפחות קצת מכל דבר ושכל אחד ואחת מאיתנו ירחוש כבוד לאלו המוסרים נפשם בחיבור העם, הארץ והמסורת. זה לא הם, זה אנחנו. כל אחד ואחד ואיתנו צריך לתפוס עצמו ומשפחתו בידיים זה יביא לשינוי המנהיגות, למנהיגות בעלת דרך ברורה ונכונה.

תאריך:  04/05/2007   |   עודכן:  04/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זה לא הם זה אנחנו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האמת הפשוטה למי שעיניו בראשו ל"ת
קורא ותיק  |  4/05/07 13:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר יובל ברנדשטטר
אמריקה מחממת יחסים עם אויבינו המושבעים. ממי הם למדו?
יואב לוין
עופר עיני חי בסרט. אולם נדמה שועידת ישראל לעסקים, בה הופיע עיני על תקן המשקיף הנייטראלי מהאו"ם, והבחירות הקרובות לראשות ההסתדרות הם רק הקדימון לסרט האימה הזה. סיקור הבחירות בהסתדרות, פרשנות ראשונה
נסים ישעיהו
הח"מ, כמנהגו מזה עשר שנים לפחות, לא השתתף בהפגנה ואפילו אינו קורא לראש הממשלה להתפטר. גם לא לשר הביטחון. בלאו הכי הם לא שומעים אותו, לא רואים אותו ולכן לא סופרים אותו
גל סער
זה ממש לא חשוב אם הוא ישולח לבית ברח' כ"ט בנובמבר או לבית ברח' כרמיה, אבל מה שברור הוא שהציבור הענק הזה המשמש פה לציבור נוסף בן מאות אלפים אזרחים ואולי אף יותר, איננו מוכן לראות את ראש הממשלה הכושל ואת שותפו למחדלים ולביזיונות, עמיר פרץ, נדבקים בכוח לכורסאותיהם, כאילו לא אירע דבר
מתי טוכפלד
לפני דוח וינוגרד אמרו ששלושת הימים הראשונים מפרסומו יקבעו את גורלה של ממשלת אולמרט. הוא שרד. כשהיה שרוי בפאניקה, הוא עוד חשש מלבני. היום הוא צריך להיות מוכן לצרות מכיוונה של מפלגת העבודה ומהתפתחותו של מרד חדש בקדימה. ואם יצלח גם את אלה, בקיץ יתפרסם דוח וינוגרד נוסף. אגם הברבורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il