X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דוח של חברת קספרסקי הסוקר את האיומים הבולטים באבטחת מידע: גניבת המידע הפכה לאיום המרכזי על ארגונים - אף יותר מוירוסים או חדירת האקרים
▪  ▪  ▪

גניבת מידע הפכה להיות האיום המרכזי על ארגונים ובכך מסכנת אותם אף יותר מחדירת וירוסים או האקרים שונים - כך עולה ממחקר שנערך לאחרונה על ידי חברת קספרסקי, המובילה בתחום פתרונות אבטחת מידע.
המחקר, שכלל 410 חברות וארגונים שונים ברחבי אירופה, בדק מהן הסכנות העיקריות באבטחת מידע ונעזר לשם כך במומחים מהתחום ובאנשי המקצוע של החברות עצמן. מומחים רבים מתחום ה-IT העלו את נושא גניבת המידע כאיום מרכזי, וציינו את הצורך באבטחת מקורות המידע מפני התקפות פנימיות, גורם שבהמשך מצביע על הצורך הגדל בשוק לפתרונות אבטחה ומודעות לבעיה.
כאמור, אחת המסקנות הבולטות שעלתה מהדו"ח היא כי 78% מהנשאלים ציינו כי גניבת המידע מהווה את האיום העיקרי באבטחת מידע, אף יותר מוירוסים או חדירת האקרים לארגון. כמו כן, רוב מכריע של 93% ממומחי ה-IT של החברות, אמרו כי תופעת זליפת המידע מהארגון מדירה שינה מעיניהם.
הסקר מצביע כי ערוצי הדלפת המידע העיקריים כוללים מכשירי איחסון ניידים, שליחת דואר אלקטרוני וערוצי תקשורת המבוססים על רשת האינטרנט. נתון נוסף המשקף את המצב בחברות האירופאיות הוא כי רק 11% דיווחו על תקינות במערכות אבטחת המידע שלהן אשר הצליחו למנוע חדירות במהלך השנה האחרונה. הדו"ח מצביע כי הכשל המרכזי במניעת דליפות אבטחת מידע הוא הסטנדרטים הנמוכים הקיימים בתעשייה.
על פי הנשאלים, הפתרונות המרכזיים הם הטמעת פתרונות תוכנה המונעים זליגת מידע, נקיטת צעדים שונים למניעת התופעה הכוללים מדיניות ארגונית ברורה ועקבית, פיקוח על גישת רשת חיצונית לארגון והעלאת המודעות של העובדים והכשרתם על מנת למנוע את הבעיה.
המשתתפים בסקר הביעו יותר דאגה לגבי נזק שעלול להיגרם למוניטין של הארגון ואובדן לקוחות כתוצאה מדליפת מידע, מאשר נזק כלכלי (ביחס של 5 ל-1).

חברת מעבדות קספרסקי הוקמה ב-1997, ומציעה מומחיות בכדי לספק הגנה מקצה לקצה נגד כל איומי הסייבר: יוצרי וירוסים, האקרים ודואר זבל (ספאם). היום יש לנו 10 משרדים אזוריים ושותפים במעל 50 ארצות אשר יוצרים רשת גלובלית אחת גדולה. צוות המחקר הבינלאומי של מעבדות קספרסקי מתעדכן ללא הפסקה, מעדכן את האוסף הקיים, ומפתח כלי התגוננות מפני וירוסים חדשים.
תאריך:  14/05/2007   |   עודכן:  14/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן גנור
קשה להאמין אך ייתכן שיש חברי כנסת חסרי הבנה יסודית מהי מהותה של דמוקרטיה, או גרוע מזה, יודעים אך מתעלמים. האם ח"כים משרתים את הדמוקרטיה, או שהם רואים בדמוקרטיה משרתת של מטרותיהם?
אלכס לוין
היכן תמצאו ממשלה שבה כל אחד עושה את אשר על דעתו, ממשלה שאין לה מנהל בדמות ראש הממשלה. כל מי שיושב בה עסוק בהישרדות פוליטית ולא יותר. אם כבר נעשים דברים גם הם בגלל הכרח ולא בתכנון ארוך טווח
גל סער
עדותו של דן חלוץ בפני ועדת וינוגרד חושפת את אחד הכשלים החמורים ביותר בפוליטיקה הישראלית. הכובע הכפול והמשולש אותו חובשים מנהיגי המפלגות המרכיבות את הקואליציה
יואב לוין
ביום שישי האחרון דווח, כי עמותת אומ"ץ הגישה תלונה ליחידה לחקירות הונאה נגד יו"ר ההסתדרות עופר עיני. החשד: עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. על בחירות בצילן של עבירות, ולמה יש לשים פתק לבן בקלפי
ד"ר גיא בכור
במרבית הפרמטרים הביטחוניים חלה החודש הסלמה, כאשר נקודת המבחן, כפי שהיא נראת עכשיו, תהיה בראשית חודש אוגוסט, כאשר ארצות הברית תצטרך להחליט האם היא יוזמת מהלך צבאי נגד אירן    מה הציון שמעניק מדד האיומים הביטחוניים החודש?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il