X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ביניש וארבל מובילות את השחיתות במערכת המשפטית הן נגועות בפרשות שוחד רק סילוקן יוכל לרפא ולחזק את אמון הציבור במערכת השיפוטית
▪  ▪  ▪
ביניש, שוחד רודף שוחד

נתונים מדאיגים מסקר עולמי חדש המתייחסים למערכת בתי המשפט בישראל מצביעים על חוסר אמון במערכת. 24% מהנשאלים בישראל סבורים כי יש לשחד גורם כלשהו במערכת המשפט על-מנת לזכות במשפט הוגן. מהם 43% סבורים כי יש לשחד שופט ו-36% כי יש לשחד עורך דין כדי לזכות במשפט. זו תמצית סקר מקיף שערך הארגון הבינלאומי. ממצאיו קשים ביותר. הם נותנים גושפנקה למה שמסתמן כבר זמן רב במערכת המשפטית בישראל.
הארגון הבינלאומי Transparency-International (TI), הוא הגוף המוביל בעולם במאבק לשקיפות ולמלחמה בשחיתות. חברות בארגון מאה מדינות בעולם. בישראל הוא מיוצג על-ידי שבי"ל - שקיפות בינלאומית. בשל מעמדו המכובד ועוצמתו הרבה, לא ניתן לבטל ממצאיו, וגם לא להתגולל על אותם חוקרים שביצעו את מלאכת איסוף המידע וניתוחו. מכאן חשיבותו הרבה.
ממצאי הסקר הפתיעו רבים וטובים, לכאורה. כתבתי לכאורה, שכן הכתובת הייתה על הקיר, וכל מי שלא אטם את אוזניו מלשמוע או סימא את עיניו מלראות, יכול היה להיווכח, בזמן אמיתי, כי שופטים בכירים "תרמו" להשחתת המערכת, בכך שביצעו מעשים פסולים ואסורים. לכן אין פלא, כי חלק ניכר מהציבור בישראל סבור שכדי לזכות במשפט הוגן, צריך לשחד שופט.
ייאמר כאן: המגמות השליליות נראות כבר זמן רב. הסקר המקיף שנערך בתקופה האחרונה על-ידי גורם נטול פניות ואובייקטיבי, מבטא זאת באופן חד וברור. מדובר בממצאים חמורים ביותר, המחייבים עתה הסקת מסקנות. לכן אין פלא כי כמה מפרשני התקשורת, לפחות בעיני עצמם (כמו פרופ' ירון אזרחי), המקורבים לבכירי מערכת המשפט, מתגייסים שוב כדי להטעות את הציבור. לגישתם, הסקר מבטא את הדימוי של המערכת בגלל ההתקפות עליה. לגישתו של אזרחי, מדובר בדימוי שלילי בלבד שאינו מסתמך על עובדות, ולכן אין לומר כי במערכת המשפט אכן דבקה השחיתות.
אנחנו כאן נצביע על העובדות. נטען כי "הדג מסריח מהראש". לגישתי: כאשר כמה שופטים בבית המשפט העליון נגועים בשחיתות, הם מבאישים את ריחה של כל מערכת המשפט, פוגעים ביוקרתה, וחמור מכך: הם פוגעים בשמם-הטוב של כל אותם שופטים - ומדובר במאות - שעושים מלאכתם מבוקר עד ליל, באמונה, במסירות וביושר. נהוג לומר כי כאשר תפוח אחד רקוב, הוא עלול לגרום לריקבון בכל הארגז. וכאן יש לנו, למרבה הצער, לפחות שני תפוחים רקובים, וזאת בארגז שיש בו בסך-הכל עשרה תפוחים.
ברשימה שלהלן נזכיר כמה מקרים הנוגעים לשתי שופטות - דורית ביניש ועדנה ארבל, מקרים המעידים על הריקבון והשחיתות, שכבר עתה פוגעים במערכת המשפט. כמו-כן נזכיר את פרשת הורביץ שבטיפולה כשלה המערכת השיפוטית.

דורית ביניש

השופטת ביניש, כיום הנשיאה, היא אחד הגורמים שהשחיתו את המערכת המשפטית. מערכת היחסים שקיימה עם עו"ד נאוה בן-אור, אז מנהלת המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, מעלה חשד לעבירות שוחד: עו"ד בן-אור קלטה את בתה של ביניש, דניאלה ביניש, כמתמחה, ולאחר מכן כפרקליטה בפרקליטות. כל זה נעשה ללא מכרז כדין.
בתקופה האחרונה פעלה ביניש בעבורה כדי למנותה לכהונת שופטת בית המשפט המחוזי. ביניש לא פסלה את עצמה, וממש ביום פרסום דוח שבי"ל בנושא השחיתות, היא התעקשה להשתתף בדיון הוועדה לבחירת שופטים, ולא רק להצביע "בעד" בן-אור, אלא להילחם בשבילה בתוך הוועדה. ביניש אף לא בחלה בהטלת דופי בחברי ועדה אחרים (כמו השר פרופ' דניאל פרידמן וח"כ גלעד ארדן), שהביעו הסתייגות ממינוי בן-אור. המטרה, לדידה, קידשה את האמצעים. שוחד כבר אמרנו?
ביניש פעלה כפי שפעלה בידיעה ברורה: איש לא יעמיד אותה לדין, גם אם מעשיה דומים במהותם למעשיו של ח"כ צחי הנגבי, נגדו הוגש כתב אישום בגין מינויים שיסודם, כך על-פי כתב האישום, בתופעה פסולה של "יד רוחצת יד".

פרשת ביניש

עו"ד יחזקאל ביניש ביצע עבירות מס חמורות בפרשת התזמורת הסימפונית ירושלים. רשויות המס החליטו להגיש נגדו כתב אישום בגין אי העברת ניכויים. ביניש, שחש שהטבעת מתהדקת סביבו, אץ-רץ ופנה לעזרת החברים: הוא פנה לבית המשפט המחוזי בירושלים, בבקשה לעכב הגשת כתב אישום נגדו בפרשת הניכויים (שהיא חלק מהפרשה הכוללת).
ביניש קיבל את מבוקשו: השופט דוד חשין הוציא במעמד צד אחד צו שעיכב הגשת כתב אישום. רק בדיון שהתקיים במעמד שני הצדדים, "נזכר" חשין, ומכל מקום הוא קיבל את עמדת התביעה במס הכנסה, לפיה אין לו כלל וכלל סמכות לדון בבקשת ביניש.
חשין נאלץ אפוא למשוך ידיו מתיק זה, לא לפני ש"המליץ" לגורמי התביעה: לאפשר לביניש שימוע בטרם יוגש כתב האישום. מיותר כמעט לציין, כי דבר זה תקע את ההליך כולו. ביניש הצליח לגרום סחבת, כמה גורמים נוספים התגייסו לחלצו, ובסופו של דבר נמנעה הפרקליטות מהגשת כתב אישום נגדו בסוגיית הניכויים (למרות שהדבר נעשה חדשות לבקרים נגד רבים אחרים). תיק העבירות החמורות יותר שביצע בפרשה זו, עדיין מטופל אצל היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז. בניגוד למנהגו, היועמ"ש נרתע, מטעמים שונים ומשונים, מהכרעה ומהחלטה על הגשת כתב אישום. התוצאה: הסחבת נמשכת כשנתיים.
ביניש יודעת היטב לגמול לחברים. במיוחד לאלה שנחלצו לעזרת בני משפחתה. היא עשתה זאת לטובת עו"ד בן-אור, ועכשיו היא עושה זאת לטובת השופט דוד חשין, שטירפד הגשת כתב אישום נגד בעלה. עכשיו פועלת ביניש למנות את השופט חשין למשרה הרמה: שופט בית המשפט העליון. שוחד כבר אמרנו?

עדנה ארבל

מינויה של עדנה ארבל לבית המשפט העליון הושג על חודו של קול. ארבל נחשבת ידידה אישית קרובה ביותר לביניש. השתיים עושות דרך ארוכה יחד. כולל מעשי שחיתות. ארבל החזיקה ברשותה את המידע שהובא אליה על עו"ד ביניש, בתפקידה כפרקליטת המדינה, ונמנעה מהעברתו לגורם אחר שיטפל בעניין. ארבל סייעה גם בקליטת דניאלה ביניש בפרקליטות, ללא מכרז כחוק.
ביניש נאבקה רבות למען מינוי ארבל, למרות הכתמים השחורים הרבים. ביניש הצליחה לכופף אפילו את הנשיא דאז, אהרן ברק, שביטל את התנגדותו ובסופו של דבר שינה עמדתו והצביע בעד מינוי ארבל. הנה כמה מהכתמים השחורים בעברה הלא רחוק של ארבל:
  • בעת שכיהנה בתפקיד פרקליטת המדינה, ועמדו בפניה כמה תיקים רגישים (כולל פרשת עמותות ברק), היא פנתה אל ראש הממשלה דאז, אהוד ברק, וביקשה ממנו לפעול למינוי בעלה לכהונת דירקטור;
  • במקביל פנתה ארבל אל ח"כ לימור לבנת, כשזו כיהנה כשרת התקשורת, וביקשה ממנה למנות את בעלה לכהונת דירקטור בחברת בזק או בחברות אחרות שהיו כפופות לשרה;
  • ארבל קיבלה מהמדינה, במרמה ובתחבולה, 200 אלף ש"ח כפיצויים בגין פרישה, למרות שמעולם לא פרשה מהשירות הציבורי וכספים אלה לא הגיעו לה. את הכסף לא החזירה עד היום, למרות שמבקר המדינה, אליעזר גולדברג, קבע מפורשות כי הכספים ניתנו לה באופן בלתי תקין;
  • ארבל כיזבה במשך שנים רבות, כאשר טענה שהיא בעלת תואר שני במשפטים. כך עשתה בהודעות מטעמה: הן בקורות חיים מטעמה, שהופצו על-ידי דוברות משרד המשפטים; והן בניירות הרשמיים שהוגשו לוועדה לבחירת שופטים. כשחשפתי פרשה זו היא הכחישה שמסרה את אותן הודעות. ובמילים פשוטות: כזבנית עם קבלות.
המקרים הנ"ל, המצביעים על השחיתות של ביניש-ארבל, מלמדים, יותר מכל, כי הסקר שנערך בדין יסודו. הדימוי של המערכת המשפטית אכן ירוד, ולא בגלל הביקורת, אלא מחמת המעשים הפסולים והבלתי חוקיים שביצעו כמה מבכירי מערכת זו, ובראשם ביניש וארבל. רק סילוקן מהתפקיד יוכל לתקן את הדימוי החמור שנוצר למערכת השיפוטית.

משפט הורביץ

שופט בית המשפט העליון, תאודור אור, נמנע מלפסול את עצמו במשפטו הפלילי של התעשיין, אלי הורביץ, למרות שהורביץ שכר את שירותיו של ידידו האישי ומקורבו, עו"ד פנחס רובין. שכירת עורך הדין נעשתה לאחר שנקבע הרכב לתיק הורביץ, ולאחר שדווח כי השופט אור יישב בתיק זה.
פניתי בזמנו, בכתב, לנשיא בית המשפט העליון, אהרן ברק. דרשתי את פסילתו של השופט אור, כמתחייב מכללי האתיקה. הנשיא סירב לעסוק בכך וגלגל את תפוח האדמה הלוהט לידיו של השופט אור. יותר מכך: הנשיא ברק והשופט תאודור טענו כי כללי האתיקה שגובשו בזמנו של הנשיא הקודם, מאיר שמגר, אינם מחייבים... במצב זה, השופט אור נמנע מלפסול עצמו.
עתרתי לבית המשפט העליון. לאחר מאבק שחלקו לווה בתקשורת, הוחלט: השופטים קיבלו את עמדתי וקבעו שכללי האתיקה מחייבים את השופטים. יחד עם זאת, הם השאירו את ההחלטה לשיקול דעת של שופט, ובמקרה דנן נמנעו מלפסול את השופט אור. כך החמיצו הזדמנות גם לעשות צדק וגם להראות לכל אזרח במדינת ישראל, כי הם יכולים לעמוד בלחצים ובמבחנים קשים גם כאשר מדובר בעמיתם לשפיטה.
השופט אור עמד במריו. בסופו של דבר הוא כתב פסק דין שזיכה את הורביץ. מאז נלמד באקדמיה פסק הדין בשאלת פסלותו של אור. ולא בזכותו. סטודנטים שואלים: כיצד ייתכן מצב כזה, דווקא בבית המשפט העליון; וכיצד ייתכן שעמיתיו של אור, שחוכמתם רבה, לא השכילו לבצע את המוטל עליהם ולתמרן את השופט אור אל מחוץ לתיק הורביץ. מיותר כמעט לציין, כי הורביץ אומנם זוכה, אך זיכויו לעולם יהא נגוע בחשד בכך שהושג באופן מושחת. לא בכדי מוזכר מקרה זה כנקודת שפל לחובתה של המערכת השיפוטית.

תאריך:  26/05/2007   |   עודכן:  26/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כן. בגלל השוחד של ביניש וארבל
תגובות  [ 171 ] מוצגות  [ 170 ]  כתוב תגובה 
1
מדוע לא מועשת נגדם תביעה ....
ישראלי דואב  |  26/05/07 11:30
2
פשוט מדכא. אין מילה אחרת. מדכא ל"ת
חילוני הורס הכל!  |  26/05/07 11:33
3
מזעזע מפחיד ומייאש. ל"ת
.  |  26/05/07 11:34
4
ארבל לא רק מושחתת היא גם כשלון
666  |  26/05/07 11:38
5
למרות שהכלל "אמת דיברתי" אמור
משפטן ותיק  |  26/05/07 11:38
 
- עצה טובה
ל "משפטן הוותיק"  |  26/05/07 19:36
 
- למר/גברת עצה טובה
משפטן ותיק  |  26/05/07 22:34
6
ביניש ארבל צדיקות שומרות עלינו
מרשעים כ י.יצחק  |  26/05/07 11:48
 
- ונניח-האם ביניש לכן נקיה? ל"ת
א מ רול  |  26/05/07 12:09
7
כל מערכת המשפט הישראלית רקובה
שושי  |  26/05/07 11:52
8
לירוק על השופטים
יש משהו אחר ?  |  26/05/07 11:57
9
אני מעריך את אומץ לבך, אך...
יהודי גאה,  |  26/05/07 11:59
10
י"י: א"א להאמין לאן אתה מוביל
מיכל מירושלים  |  26/05/07 12:01
 
- מערכת המשפט לא מושחתת..??
אביעד ש  |  26/05/07 12:38
 
- מיכל מירושלים - פקחי עיניים
יודעת דבר מבפנים  |  26/05/07 13:23
 
- למיכל מירושלים
מדוד בתל אביב  |  26/05/07 19:46
 
- אתה הוא הדיקטטורה המחשבתית
מיכל מירושלים  |  26/05/07 21:03
11
לא נורא
עו"ד  |  26/05/07 12:03
 
- צא ולמד על שוחד ...
su  |  26/05/07 12:34
12
יואב יצחק, תודה!!!
יצחק ג'קי אדרי  |  26/05/07 12:06
 
- אברג'ל אמר להרים נשק!!!
מוסררה  |  26/05/07 12:52
13
לעניים לא משנה !!
su  |  26/05/07 12:08
14
למה אף אחד לא מדבר עלי ? ל"ת
אבישי רביב.  |  26/05/07 12:08
15
מזלו הטוב של יואב יצחק
כרמלה יוספי  |  26/05/07 12:21
 
- נראהלי שהיא לא תעשה זאת מפני..
אביעד ש  |  26/05/07 12:44
16
היהודים מושחתים מעל הממוצע?...
ביבי1  |  26/05/07 12:24
 
- השמאלנים הם באמת תתרמה
אביעד ש  |  26/05/07 12:50
17
מנוי לנשיאות
אלביס  |  26/05/07 12:30
18
יואב יצחק- עיתונאי יחיד בסדום
אזרח מודאג   |  26/05/07 12:31
19
יורי גיארון ושלמה יחד עם גרטנר ל"ת
שוחד בלשכת עוה"ד   |  26/05/07 12:40
20
ומה על המיליונים שנעלמו
פנחס  |  26/05/07 12:42
21
י"י: א"א להאמין לאן אתה מוביל
מיכל מירושלים  |  26/05/07 12:54
 
- בניגוד לעיתונאים רבים שטומנים
משה ישראל  |  26/05/07 13:50
 
- השחיתות במערכת המשפט אינה
מוטלת בספק  |  26/05/07 14:11
 
- אני אומר לך מה שלא מוטל בספק
מיכל מירושלים  |  26/05/07 15:59
 
- מה שכתבת זה מאד נכון !
אביעד ש  |  26/05/07 19:42
 
- לא הבינות את תגובתי.
מיכל מירושלים  |  26/05/07 21:09
 
- אני אמרתי ששופטים מושחתים.
אביעד ש  |  27/05/07 00:41
 
- אז למה בג"ץ מאמין להם?
פנחס  |  27/05/07 00:33
 
- בג"ץ להוכחה צריך "לקלף" שכבות
מיכל מירושלים  |  27/05/07 09:09
 
- המשך לתגובתי למיכל. תגובה 21.
רן-תוספת.  |  27/05/07 01:58
 
- מיכל- דברייך מאד רציניים בעיני
רן.  |  27/05/07 01:19
 
- מיכל-ממש נגעת בשורש הבעיה.  ל"ת
צודקת מאה אחוז  |  27/05/07 07:59
22
מערכת המשפט היא מרכז הרוע..
אביעד ש  |  26/05/07 12:59
23
מקור הרע הוא היועמ"ש מזוז
כפתור ופרח  |  26/05/07 13:10
24
וואללה? ואת ההוכחות שלי פרסמת?
נסים גבאי  |  26/05/07 13:14
25
מאז פרישתו של השופט שמגר החלה
טוהרת המידות  |  26/05/07 13:32
 
- השופט בדימוס שמגר "פיצה" אותנו
סדומאי  |  27/05/07 23:07
26
עצוב,,פשוט עצוב.
אמנון לוי  |  26/05/07 13:34
27
עיכוב פסקי דין-בייניש
אליק חדרה  |  26/05/07 13:52
28
לא מקובל לומר: נשים הורסות
החינוך תחילה  |  26/05/07 13:58
29
יואב יצחק הגן על נמרודי העברין ל"ת
כי קיבל ממנו כסף!  |  26/05/07 14:29
30
ממקורותינו: : "מצח אישה זונה" ל"ת
חץ  |  26/05/07 14:29
31
ומה על הקשר בין אורי ארבל ודוד
קישקה  |  26/05/07 14:33
32
יצחק יוצר פרובוקציות על ביניש
וארבל ששותקות....  |  26/05/07 14:34
33
גם דרגי השיפוט הנמוכים מושחתים
אזרח רגיל  |  26/05/07 14:42
34
האם מזוז נשאל בקשר לבעלה של  ל"ת
ביניש,מדוע העכוב?  |  26/05/07 15:00
35
על מה הוא מדבר?
רועי11  |  26/05/07 15:04
36
למה נדמה לי שיואב יצחק מגעיל
והאתר שלו עושה...  |  26/05/07 15:04
37
NFC נובח כבר שנה על שחיתות
והשיירה עוברת  |  26/05/07 15:10
38
יואב יצחק בעצמו המושחת שיוצר
כותרת שיקרית?!  |  26/05/07 15:15
39
עובדות ופרשנות
כבוד הרב  |  26/05/07 16:03
40
האתר.למה אין מידע-הירשזון והמס
חיימקה.  |  26/05/07 16:24
41
יואב יצחק. למה החמלה על הולנדר
טדי.  |  26/05/07 16:30
42
מסכים. ל"ת
הלוחש למושחתים  |  26/05/07 16:31
43
על כל הקופה
duducohn  |  26/05/07 16:36
44
יואב יצחק אתה תותח על
דוד קורנליוס  |  26/05/07 17:24
45
למה שיטרית בחר בביניש ?
שושפ  |  26/05/07 17:39
46
הכלבים נובחים, והשיירה עוברת..
הניה  |  26/05/07 17:39
 
- לא לתמיד, יש התקווה
יובל ברנדשטטר  |  26/05/07 19:01
47
הערות חשובות לכתבה הנפלאה.....
מגן הדמוקרטיה IL  |  26/05/07 17:57
 
- תגובה מעולה, כל הכבוד!!! ל"ת
אהוד הקטן  |  26/05/07 18:38
48
טוב שיש את יואב יצחק
יהודה ס  |  26/05/07 18:47
49
ממשיך במסע הצלב האינטרסנטי
יוני2000  |  26/05/07 18:55
 
- ללא כל בסיס???
מירב מגבעתיים  |  26/05/07 21:20
50
כל עם בכול מדינה דמוקרטית
וועלוואלע טרוקס ב  |  26/05/07 19:20
51
התחליף האולטימטיבי לסל המחזור
Windows XP  |  26/05/07 21:11
 
- בעלה של ארבל מכה שנית ל"ת
א מ רול  |  26/05/07 21:46
52
יואב יצחק מאמין בשיטתו של גבלס
יופיטר  |  26/05/07 21:19
53
יש לך אומץ, חזק ואמץ.
יובל ג  |  26/05/07 21:24
54
בצער מתבקשת המסקנה כי האתר הזה
נדיה  |  26/05/07 21:24
 
- נדיה, מוטב לך ללקק גלידה מאשר
סניטר  |  26/05/07 21:40
 
- ללחכך ולא ללחחך-בור ועם הארץ ל"ת
דקדקן  |  26/05/07 22:31
 
- דקדקן? היכן היית בשיעורי כתיב?
מורת נבוכים  |  27/05/07 08:05
 
- כמובן, יש להקשיב רק למכונת  ל"ת
התעמולה השמאלנית  |  26/05/07 21:54
 
- נדיה, מוטב לך ללקק גלידה
סניטר  |  26/05/07 22:16
 
- קרן אור בחשכת התישקורת השמאלני ל"ת
דרור 10  |  26/05/07 22:17
 
- חידלו לסתום פיות
יובל ג  |  26/05/07 23:19
55
יואב יצחק מתנהג כמו אמנון יצחק ל"ת
ג.מרכז  |  26/05/07 22:04
56
המשטרה לא חוקרת כי...
מישי  |  26/05/07 22:05
57
תגובות מגוייסות מצד הכנופייה
טל שחר  |  26/05/07 22:08
 
- הרי זה ברור שמדובר במלחכי
סניטר  |  26/05/07 22:22
 
- לא מגויסות ולא בטיח. מה לעשות
יופיטר  |  26/05/07 23:33
 
- בגלל זה יש כלכך הרבה תגובות
אביעד ש  |  27/05/07 01:02
 
- ספור את תגובות ה"חזק ואמץ"
אריה   |  27/05/07 08:42
 
- יופיטר
והאובססיה של יואב  |  27/05/07 04:00
58
הבעייה היא ששופט עליון הוא כמו
מסמר ללא ראש  |  26/05/07 22:21
59
אחת מן השתיים
חשין  |  26/05/07 23:13
 
- אתייחס לדבריך גם אם נכתב בשם
מיכל מירושלים  |  27/05/07 15:37
60
בשרות עברינים מורשעים
ע.ג1  |  26/05/07 23:44
 
- ואיךזה לאכול מידו של נוני מוזס
פנחס  |  27/05/07 00:27
 
- כן אתם כלכך צדיקים
אביעד ש  |  27/05/07 01:08
 
- בינתיים יואב יצחק אוכל ומאכיל
האום קבע, לא יואב  |  27/05/07 07:36
 
- ההוכחה
ע.ג1  |  27/05/07 19:59
 
- להאשים נאנסת שהיא לא בתולה?
לאורי ארבל  |  28/05/07 15:26
61
כן יואב יצחק אימץ את שיטת השקר ל"ת
ועוד צוחק עלינו!!  |  26/05/07 23:53
62
יואב יצחק, יישר כח ל"ת
כנען  |  27/05/07 00:20
63
אולי עכשיו אחרי
oom2000  |  27/05/07 00:41
64
פשוט גיבוב של שטויות
שי7  |  27/05/07 00:42
 
- חוץ ממך כולם מאמינים אפילו
השופטים עצמם  |  27/05/07 01:58
 
- "יואב יצחק מתנהג כמו אדם רדוף!
דני  |  27/05/07 08:35
65
מינויים מפוקפקים בעליון
שכרי  |  27/05/07 00:45
66
פרקליטות מחוז דרום
טורגיב  |  27/05/07 01:15
67
תיפסק עריצות השיפוט
מורא  |  27/05/07 01:37
68
אילו לא היה מדובר בשופטים
רימה ותולעה  |  27/05/07 01:42
69
HOW LUCKY WE ARE WE HAVE YOU
BELL  |  27/05/07 03:54
70
קול אמיץ שראוי שינשא ברמה ל"ת
כל הכבוד ליצחק  |  27/05/07 06:08
71
יואב יצחק, כל הכבוד. חזק ואמץ ל"ת
גיל רונן  |  27/05/07 06:34
72
כל הכבוד - חזק ואמץ!
שפינוזה  |  27/05/07 07:43
73
ש.ש.ש.שקרים שטויות ושטינקריי
איתי  |  27/05/07 08:46
 
- הסלע הכי קשה מתפורר מטפטוף
המים - הכלבות כבר  |  28/05/07 02:11
74
כל הכבוד ליואב יצחק
JJ  |  27/05/07 08:51
75
שימו לב שיואב יצחק ובן-דרור
אשכנזי לשעבר  |  27/05/07 09:41
 
- נכון,ולזה קוראים:"תגר,עם זחוק" ל"ת
זקן ותימני  |  30/05/07 16:32
76
העלבת עובד ציבור ואין כ. אישום
צדיק תמים  |  27/05/07 09:56
 
- כנראה שאין כאן הוצאת דיבה! ל"ת
JJ  |  27/05/07 18:25
77
האומץ שלך יואב יצחק מרשים
שמעון מהצפון  |  27/05/07 11:06
 
- שכחת את ה"חזק ואמץ" המסורתי ל"ת
יופיטר  |  27/05/07 11:54
78
יואב אתה גיבור ישראל, עוד כמוך ל"ת
יואב אומץ מדהים  |  27/05/07 12:02
79
לשלוח את המאמר לבתי המשפט
אקטיביזם אזרחי  |  27/05/07 13:25
80
יואב יצחק, אל פחד, אתה אמיץ. ל"ת
ירמיהו  |  27/05/07 14:37
81
שחיתות
יחי  |  27/05/07 15:55
82
כל כך מטומטם - לעג לגולשים! ל"ת
ג'ק השחור  |  27/05/07 17:15
83
ביניש הביתה
בוקובזה  |  27/05/07 17:52
84
מובילי השחיתות.
צבי טל  |  27/05/07 19:01
85
התפוררות שלטון החוק.
פטריוט ישראלי  |  27/05/07 19:10
86
קול דממה דקה האומר דרשני:
לא עו"ד !  |  27/05/07 19:39
87
בייניש וארבל צוחקות עלינו
נחום שחף  |  27/05/07 20:39
 
- לא התקשורת אשמה. אנחנו אשמים ש
נתין מדמנת ישראל  |  27/05/07 22:58
 
- כלב השמירה של האוליגרכיה
ג. אביבי  |  29/05/07 09:03
88
ומה עם ברק?
מורדי  |  27/05/07 22:32
89
יואב תזהר
אריק11  |  27/05/07 22:45
90
איך ביניש הצביעה בעד בן אור?!
מה הפלא  |  28/05/07 01:01
91
עוד חצי שנה של כתבות החושפות
את האמת והכלבות  |  28/05/07 02:20
92
שחיתות וגזענות נגד אבות
אבא של דוד   |  28/05/07 14:25
93
פרשת הולנדר חמורה מביניש וארבל
שחר.  |  28/05/07 16:39
94
סיפורי אלף לילה ולילה
צוחק מיצחק  |  28/05/07 21:49
 
- הבננו אותך, יחזקאל ל"ת
מוסיקאי בתזמורת  |  29/05/07 14:13
95
חזק ואמץ יואב יצחק. ל"ת
צדק צדק תירדוף!  |  29/05/07 09:57
96
בבל"ת
עזריה  |  30/05/07 00:13
 
- מצטרפת לדעתך בעניין י' בייניש
מיכל מירושלים  |  30/05/07 12:36
97
היכולת האדירה של יואב יצחק
טוהרת המידוֹת  |  30/05/07 01:47
 
- מאד מחוכם להוסיף חולם לשמך.
טוהרת המידות  |  30/05/07 09:11
 
- שם-בדוי או שם-עט או פסאודונים
וועלוואלע טרוקס ב  |  30/05/07 10:28
 
- לכן התקוממתי ומיהרתי לתקן את..
טוהרת המידות  |  30/05/07 11:51
 
- לא די בזאת
רימה ותולעה  |  31/05/07 01:45
 
- אכן צודקת, צריך להיות עניניים
טוהרת המידות  |  31/05/07 07:39
 
- זה הצנעני שבו.
זקן ותימני  |  30/05/07 16:20
98
כולם כותבים, מדברים, מגיבים
רימה ותולעה  |  30/05/07 09:07
99
ניסיון להכניס רמיזות שפלות....
טוהרת המידות  |  30/05/07 09:29
100
יואב יצחק היחיד שלא מפחד מהאמת
צודק תמיד  |  30/05/07 12:10
 
- אתה עוד לא יודע
הגשש  |  2/10/07 15:59
101
חושף אמיתי צריך לחשוף הולנדר.
קלנר.  |  30/05/07 18:45
102
כתבות כאלה גורמות לאנשים שאינ
למערכתNFC  |  31/05/07 20:10
 
- מי שיודע ויש לו אמצעים מתאימים
קורא מזדמן  |  5/06/07 17:01
103
האמת שמאחורי הכתבה
צדק  |  31/05/07 20:32
104
מה נותר לעשות מלבד להתעצבן
ע.סובול  |  5/06/07 14:47
105
מערכת השחיתות
gili  |  18/06/07 09:37
106
חומר נוסף למחשבה
מירב מגבעתיים  |  4/07/07 09:30
107
היש אפשרות שפרשנותך לארועים
ליואב יצחק  |  11/08/07 23:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
ראובן לייב
עו"ד משה מכנס
מערכת המשפט אינה מושחתת, אך היא-עצמה אשמה בתחושת הציבור, שחלק גדול ממנו סבור, על-פי הממצאים בסקר עולמי, כי היא כזו
אברהם (פריצי) פריד
איילת פישביין
איש העסקים אלפרד אקירוב, נשיא אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב, הקים מכון על-שמו באוניברסיטה, אבל את השליטה על הכסף הוא שומר אצלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il