X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ככל שנמשיך בקונספציית השלום השגויה ככה אנחנו מקרבים את המלחמה הבאה שתהיה קשה ועם הרבה הרוגים, כדי לעשות שלום צריך להיות חזקים כל כך שהאויבים שלנו ירצו את השלום הזה
▪  ▪  ▪

מאז הסכם אוסלו פומפמה לציבור ע"י התקשורת וע"י ממשלות ישראל השונות קונספציית ה"שלום". כמובן השימוש בתעמולת ה"שלום" הינו מתוחכם ונעזר בכמה עזרים פרסומים על-מנת לשווק אותו, לדוגמא טרמינולוגיה.
השימוש במילה שכנים כלפי הפלשתינים הינו מבוקר וקטלני (לצד היהודי). שכנינו הפלשתינים צועקת התקשורת, האמת היא ששכנינו הורגים בנו ללא רחם, הם הורגים במכוון זקנים נשים וילדים. "שכנינו" לעולם לא השתנו, הם אותה גברת בשינוי אדרת, מאז הסכם אוסלו הם רק הגבירו את פעולתם הטרוריסטית ואת יכולתם לבצע אותה.
מובן שעם "שכנים" קשה מאוד להלחם, הם הרי לא אויבים הם רק טועים זמנית, ומובן שאם נדבר עם שכנינו הם יחזרו לעצמם ויהיו שכנים טובים שמעולם הם לא היו. ובכן קריאת מציאות: אין "שכנים" לידינו, יש אויבים.
השימוש בצמד המילים "תהליך השלום" הוא גם מוזר ובעייתי, ככל שהוא נמשך, והוא נמשך כבר הרבה זמן, כך נראה שהשלום הולך ומתרחק מאיתנו והמלחמה הכי נוראית בתולדות ישראל הולכת ומתקרבת.
אולם ראו מה עשו ממשלות ישראל בגלל צמד המילים ההזוי הזה: נתנו רובים לאויבים, ברחו מלבנון ללא הסכם, נתנו לחיזבאללה להתקרב עד לגבול, כפי שאומרת ועדת וינוגרד, צה"ל לא התכונן, התאמן ונערך למלחמה, "התנתקנו מגוש קטיף" ובתהליך גרשנו יהודים מביתם. והתוצאה יותר קאסמים יותר איום ופחות כוח הרתעה.
ולא רק בטרמינולוגיה עסקינן אלא במעשים שנבעו מתוך אותה קונספציה ועדיין מתבצעים בשטח. הבאנו הנהגה רצחנית של אש"ף לישראל,נתנו להם רובים, נתנו להם שטחים, עזרנו להם כלכלית. והתוצאה: החמאס בשלטון, החיזבאללה על הגבול אחרי שהפסדנו במלחמה שאנחנו יזמנו, ואירן מהווה איום קיומי.
והמסקנה המתבקשת היא שככל שנמשיך בקונספציית השלום השגויה ככה אנחנו מקרבים את המלחמה הבאה שתהיה קשה ועם הרבה הרוגים, כדי לעשות שלום צריך להיות חזקים כל כך שהאויבים שלנו ירצו את השלום הזה.
כן כאן הפרדוקס ככל שנהיה יותר חזקים, נלחם, נחזיק בשטחים כך אנחנו מקרבים את השלום וככל שנהיה הומניטאריים יותר, קשובים יותר ומאופקים יותר, כך אנחנו מקרבים את סופה של מדינת ישראל.

תאריך:  28/05/2007   |   עודכן:  28/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביב ירון
בימים האחרונים חשבתי לעצמי, אם הייתי חבר מפלגת העבודה למי הייתי מצביע בפריימריז הקרב ובא? עליבותה של מפלגת העבודה ועליבותם של אותם אלו שמתמודדים על "כס המלכות" זועקת לשמים
עידן סובול
"תחת חיטה ייצא חוח ותחת שעורה באשה" [איוב ל"א, 40]
ראובן לייב
מקצועות מיוחדים, תכונות-אופי, שאיפות כמוסות ולחשים נגד "עין הרע" - מפארים את שמות המשפחה של יהודי ספרד והמזרח
אלעזר לוין
התשואה על ההשקעה עומדת לכאורה על 8.8%, אך בניכוי הפסדי ניהול היא יורדת ל-7.9%    דמי השכירות נמוכים בהרבה מפרסומים קודמים    ויש גם חובות לבנק לאומי
יוני גולדבלט-לבב
המטרה האמיתית של הטרור היא לזרוע פאניקה ופחד בלבותיהם של האזרחים, תחושת חוסר ביטחון וחוסר אונים. מסיבה זו פחות חשוב לחמאס מספר הישראלים אותם הוא מצליח לרצוח, ויותר חשובים המראות המגיעים מערי האוהלים (מחנות הפליטים) שמארגן גאידמק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il