X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב יוצאת לדרך חדשה עם מינוי עודד קטש למאמן ומינוי צביקה שרף למנהל מקצועי, עיתונאי ספורט ופרשנים מסוימים כבר חושפים שיניים וממתינים...
▪  ▪  ▪

מיד לאחר סיום עונת הכדורסל וזכייתה של מכבי תל אביב באליפות החלו עיתונאי הספורט להפציץ בידיעות אלו ואחרות אודות מינוי מאמן למכבי תל אביב, בלאט כבר היה סגור לפי מעריב ופיני על הכוונת לפי ידיעות אחרונות, שמות כמו רפשה ודרוקר צצו ועלו באתרי הספורט באינטרנט, סכומי עתק נזרקו לחלל וכבר אפשר היה לראות בדמיון את בלאט צוחק כל הדרך אל הבנק עם מיליון דולר.
ואז הוטלה הפצצה של מכבי תל אביב, עודד קטש בן ה-33 מונה למאמן הקבוצה עם חתימה לשלוש שנים וצביקה שרף כמנהל מקצועי. מובן שאיש מהעיתונאים לא היה בתמונה ואפילו רמז למינויים הללו לא פורסם או עלה בשום אתר ספורט אפשרי.
ניתן להבין שכל אותן ידיעות הן פרי דמיון והשערות של אותם עיתונאים שעדיין "לא גמרו" וכבר רצים לספר לחברה, מהשתלשלות העניינים בקבוצת מכבי תל אביב בעשור האחרון ניתן להבין שכל מהמר על מינוי זה או אחר במכבי לוקח על עצמו סיכון מקצועי גדול, מכבי תל אביב לא מתנהלת בדיוק כפי שמתנהל עולם הספורט החובבני בארץ ולכן מכבי נמצאת בפסגות של אירופה בכל שנה. גם שמות שחקנים המיועדים כביכול לשחק במכבי נזרקים לאוויר בכל רגע ללא קשר למציאות, גם כאן בדרך כלל מפתיעה מכבי תל אביב בהבאת שחקנים שכלל לא עלו בבורסת השמות שהפריחו העיתונאים והעוסקים בתחום.
אין מאמן בליגה הישראלית הזכאי להרוויח מיליון דולר, עם הרכב השחקנים ששיחק במכבי בשנים האחרונות בהן אימן פיני כמו שאראס, וויציץ פארקר ובסטון גם קטש היה זוכה בכל תואר אפשרי, במכבי מבינים שמוטב להשקיע את הכסף בשחקנים טובים ומתאימים מאשר במאמן בעלות מיליון דולר שיטען לאחר מכן שלא היו לו כלים לבצע את תוכניותיו כפי שנטען בעונה שהסתיימה. דן שמיר שהיה עוזר במכבי ומונה למאמן הפועל ירושלים היה רחוק 2.2 שניות מדאבל ולא קשה לנחש ששכרו לא מתקרב לסכומים המטורפים הללו.
משום מה רבים בעולם הספורט בארץ מחכים למכבי תל אביב בפינה ורוצים לראות בקריסתה של האימפריה. חוקים בלתי הגיוניים נחקקים על-מנת לנשל את מכבי מהצלחותיה, חוק בריסקר והגבלת זרים, ניסיונות לקבוע תקרות שכר ושיטת פיינל פור קלוקלת שאינה נהוגה באירופה או ארצות הברית. פרשנים עסקנים ועיתונאים רבים מחפשים בכל רגע נתון להכפיש, לפגוע ולהכשיל את מכבי, הם מנצלים כל במה אפשרית על-מנת לנסות ולנגח את מכבי תל אביב אבל את התשובות נותנת מכבי בסופו של דבר על המגרש.
מכבי זכתה בארבעים ושבע אליפויות בליגה, שלושים ושישה גביעים וחמישה גביעי אירופה, המחויבות למועדון של כל העוסקים במערכת היא מעל הכול, המסורת והניהול הנכון מביאים את הקבוצה להישגים שאין להם אח ורע בעולם כולו.
מכבי תל אביב יוצאת לדרך חדשה עם קטש כמאמן חדש וצוות מקצועי מחוזק בצביקה שרף, בוודאי תוכלו לראות ולשמוע בימים הקרובים את כל אותם עיתונאים ופרשנים מחפשים בראיונות עם השניים לתקוע טריז בין צביקה לעודד ולחפש כותרות, את הכותרות של הימים האחרונים שהתבררו כברווזים עיתונאיים יעדיפו לשכוח ולהשכיח כמו גם את כל אותן פרשנויות על אובדן האליפות ושקיעתה של האימפריה.

תאריך:  07/06/2007   |   עודכן:  07/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האימפריה צהובה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע
צהוב בנשמה  |  7/06/07 13:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן סובול
בעקבות מאמרו של עו"ד משה גולדבלט "מסע הסתה נגד שר המשפטים" (6.6.07 ,Nfc)
ד"ר יובל ברנדשטטר
ריבונות משמעותה שליטה ביבשה בים ובאוויר, ביחוד באוויר
שבתאי עזריאל
ביום 7.6.07, יתקיים בלשכת עורכי הדין כנס הדן בתוצאות סקר השחיתות במערכת המשפט. עיון ברשימת המרצים מבטיח גינוי גורף לציבור    כל הסיכויים, שביום זה הציבור יפוטר
עו"ד נורית פיש
יש שני סוגי מאבקים משפטיים שהם הכי קשים, בין היתר משום שהם אינם מושפעים דווקא מנימוקים רציונאליים, אלא טומנים בחובם הרבה פעמים מלחמות אגו, רגשות וסיפורים בלתי גמורים    האחד הוא גירושין והשני הוא ירושות
צילה שיר-אל
כל מחצית השנה הקרובה עומדת להיות רגישה מאוד ורוויה באלימות    ייתכן מאוד כי לא נזכה באהדה עולמית ומה שיחזק אותנו הוא ההבנה והידיעה כי "עם ישראל ערבים זה לזה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il