X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קומו אתם מוגי הלב מהעיתונות, המדיה, האקדמיה והמשפט, גלו אומץ ויושר אישי, טלו קורה מבין עיניכם והודו קבל עם ישראל ועדה אודות כשלונכם הקולוסלי
▪  ▪  ▪

התמונה אכן מתבהרת ברצועת עזה, החמאס הביס את הפתח והוא שולט ללא עוררין בכל מרחב הרצועה. משונה, אך נראה כי אנו חיים בסרט חוזר, ב"דה-ז'אוו" ריטואלי. האם לא שמענו את תסריט זה השכם והערב משך השנתיים האחרונות מאז החליט "שמש העמים" שרון ירום הודו באורח חד-צדדי ובמנותק מכל כלל ישראלי-דמוקרטי תקין (כן, כן ידוע, בג"צ שפוט שמאל אישר זאת, נו, חוכמה גדולה) לגרש (לטרנספר) את גוש קטיף.
מעל כל גבעה ותחת כל עץ רענן, כפי שרעננים היו עצי גוש קטיף, עמדו מטיפים הזוהים, מנותקים מהמציאות, פרגמטים ימנים עלובים והעזו להטיף לנו, חכמי הדור, את משנתם הבזויה כי מה שאנו חווים כיום הוא אשר צפוי ולבטח יקרה (כולל מאמרי מלפני שנתיים ואילך), איך הם העזו לזלזל בתבונתנו אפופת אדי "דת השלום" ההלניסטית והספוגה בניחוחות נרקוטיים, שמאלניים למהדרין?
כעת באים אותם מאורות הדור, עילויי השמאל הכושל והמכשיל, להשכילנו כי האשמה בכל אשר קורה אינה למעשה אשמת החמאס, אותם ילדים מבולבלים המשחקים במשחקים נפיצים בחצרות עזה, אלא, ואיך לא, האשמה נעוצה בנו כמובן. ככלות הכל הרי כל ריב חמולות בעזה, כל תאב שילטון בינהם המשסף גרונו של יריבו, כל רודף בצע מהם המנצל המצב למילוי נוסף של כיסיו וודאי כל משכב זכר שם הינו באשמת ישראל, האם לא כך?
מאורות השמאל באים כעת להטיף לנו את משנתם החדשה-ישנה בדבר הצורך של ישראל לפשר בין הניצים הפלשתינים ולא, רחמנא ליצלן, עוד יבולע לנו. כאשר כל כוונתם היא לכסות את ערוותם, טפשותם, חסכם האינטיליגנטי, חוסר יושרם האקדמי, חוסר הבנתם הבסיסי בתהליכים אסטרטגיים גאו-פוליטיים אשר ברורים קבל עם ועדה ואך לא להם.
הם אלו שהכשילו את כל עם ישראל (עקב שליטתם במדיה ובמערכת המשפט) ועתה מתנערים ומשליכים כשלונם על כל עם ישראל. קומו אתם מוגי הלב מהעיתונות, המדיה, האקדמיה והמשפט, גלו אומץ ויושר אישי, טלו קורה מבין עיניכם והודו קבל עם ישראל ועדה אודות כישלונכם הקולוסלי. "מודה ועוזב ירוחם", אנו נסלח לכם (בניגוד לנקמנותכם כלפינו-אנו החוזים נכונה), אנו נקבלכם וביחד ננסה לתקן את שהחרבתם. כוחנו הוא באחדותינו, אנו נזקקים לכם ואתם לנו. יחדיו נוכל לכול, פרודים נפסיד כל היקר לנו.

המחבר הינו יועץ אירגוני ודירקטור ניהול פרויקטים בכיר לחברות ואירגונים בענף המחשבים
www.aaronroll.com
תאריך:  19/06/2007   |   עודכן:  19/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אל תשליכו כשלונכם עלינו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
והם ממשיכים באיוולתם
אבי קרן  |  19/06/07 09:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בועז מושקוביץ
כמעט 60 שנה עברו - ועדיין לא נתגלתה כל ראיה שלמנחם בגין היתה תוכנית למרד    בן-גוריון נתן לבגין "קזוס ביילי" - מדוע בגין לא השתמש בו?    בירור פרשת "אלטלנה" אינו שאלה של "אמונה"
עו"ד שרון, הורנשטיין
לא רבים מודעים לכך כי גם מכירת דירת מגורים בחו"ל (ולא רק בישראל) עשויה ליהנות מפטור מלא ממס. ברשימה זו ייסקרו התנאים בהם יש לעמוד לצורך דרישת הפטור
רפאל רוזנסקי
תהליכי ההפריה ותנאי הכניסה להריון הינם מורכבים    האישה צריכה להיות מאוזנת מבחינה הורמונלית, הזרע של הגבר חייב להיות איכותי, וזמן ההפריה צריך להיות מותאם לביוץ
ד"ר יובל ברנדשטטר
ציר פילדלפי מונע את בריחת הערבים לערב. יש לפותחו ומיד
ד"ר יוחאי סלע
כבר 7 שנים ישראל מכלה את כוחותיה במלחמת התשה ממושכת ואכזרית. איך שלא נביט על מהלכם של האירועים, מאז שפרצה מלחמת טרור המתאבדים בשנת 2000, ישראל שרויה במלחמת התשה. ודומה הוא, כי "כוחות השחור" סוגרים אט אט מסביבנו בדמותם של סוריה, אירן, חיזבאללה ותנועת החמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il