X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התקשורת בכללה קובעת את סדר היום הציבורי והקרב הוא על התודעה של ההמון, על יצירת דעת קהל, ולכן היא מפמפמת ללא הרף מה נכון וראוי ועובדת על האייטם הקבוע של מכירת המולדת בעסקה ששמה "שלום". כלב השמירה של הדמוקרטיה אינו אלא סרטן שפוזר בכל מקום והוא מכלה במהירות את המדינה. הוא נושך אותה למוות
▪  ▪  ▪

החדשה האחרונה בתחום התקשורת מספרת על כוונה רצינית להוציא עיתון יומי חדש בישראל. עיתון שאמור לספק חדשות אמיתיות ואולי תקווה חדשה לשינוי פני העיתונות והתקשורת בכלל.
שלדון אדלסון, יהודי אמריקני שעושרו נאמד במיליארדי דולרים, מבקש לעשות זאת בישראל. הוא נחוש להוציא עיתון ולחלקו להמונים כבר בחודש יולי הקרוב, דבר שכבר מביא לבהלה של ממש בקרב המו"לים הגדולים בישראל: מוזס, נמרודי, שוקן- ודאגתם ברורה, אחרי הכל, עיתון שיספק חדשות מהימנות ולא עיתונות של שקר, ארס, ופוסט ציונות, עלול לפקוח להמונים את העיניים ולהביא לחיסולם של העיתונים הגדולים.
זה מכבר אין הבדל בין קול ישראל לקול ישמעאל. ספרו של ג'ורג' אורוול "חוות החיות" מזכיר את המתרחש אצלנו. בסיפור מתבצע מרד של החיות בשלטונו של בעל החווה השנוא, החיות כובשות את החווה ומנהיגות שלטון של החיות, כעבור זמן משתלט החזיר נפוליאון על העניינים ומשליט דיקטטורה חזירית, כאשר החזירים שוברים את החרם על האדם. תמונת הסיום- החיות שהקיזו דם במהפכה, רואות את החזירים מסבים לשולחן עם בעלי האחוזות בידידות רבה והן מביטות מן האדם אל החזיר ולהיפך, הפוקוס מטשטש ואין להבחין כבר מי הוא מי, הכל נראים אותו דבר, ממש תואמים.
התקשורת אצלנו מזוהה לחלוטין עם האויב עד שאיבדה את זהותה והפכה לאויבת. היא שכחה שעליה לספק ידיעות אובייקטיביות, מדויקות, אמינות, על המתרחש, כפי שתקשורת מדווחת בכל מקום בעולם,גם אם זו תקשורת המשרתת דיקטטורה במדינה לא דמוקרטית. אפילו תקשורת כזאת עדיין תהיה לויאלית ותדאג לאינטרסים של מדינתה. אצלנו קיימת תקשורת שאין עוד כמוה בעולם כולו, המדינה היחידה שבה קבוצה קטנה של מיעוט שמאלני קיצוני, פוסט יהודי, השתלט על התקשורת הכתובה והאלקטרונית ושולט בה ביד רמה בשרתו את ההשקפות של האויב, את טענותיו, את דרכו, כשהוא נותן לו בימה חופשית ורחבה לתעמולה שמעודדת את הטרור.
התקשורת כה שונה ואחרת עד שרק אצלנו היא אפילו מעל שלוש הרשויות, זו המחוקקת, מבצעת, שופטת, והיא מותירה אותן הרחק מאחור, לפי שרק לרשות הרביעית, זו התקשורת, יש סמכות על בלתי מוגבלת והרשויות האחרות מתנהלות לפיה, יראות ממנה, ומתיישרות ע"פ תכתיביה.
גם תחנת גלי צה"ל, זו שמייצגת את הצבא פוליטית למהדרין, הגם שנאסר על פוליטיקה בצבא. בתחנה זו מכשירים את הכתבים לצעוד בדרך השמאל ובכספי המסים שלנו משדרים השכם והערב דמורליזציה ותבוסתנות, ובכלל במה תורמת תחנה זו ללחימה? התקשורת בכללה קובעת את סדר היום הציבורי והקרב הוא על התודעה של ההמון, על יצירת דעת קהל, ולכן היא מפמפמת ללא הרף מה נכון וראוי ועובדת על האייטם הקבוע של מכירת המולדת בעסקה ששמה "שלום". כלב השמירה של הדמוקרטיה אינו אלא סרטן שפוזר בכל מקום והוא מכלה במהירות את המדינה. הוא נושך אותה למוות.
אם נחזור לתקופה של לפני הסכמי אוסלו הרי הדעה הרווחת היתה שאין מה לדבר על נסיגה כאופציה מדינית מציאותית והיא נראתה כמשהו דמיוני של השמאל היותר קיצוני. היה קונצנזוס והסכמה לאומית שעם אש"ף לא מנהלים משא-ומתן וכמובן שלעולם לא תוקם כאן מדינה פלשתינית, כי זו הסכנה הגדולה ביותר למדינת ישראל.
אלא שבמהלך השנים, ע"י שליטה מוחלטת של השמאל במוקדי הכוח של העיתונות והתקשורת, הצליחו לשכנע את דעת הציבור להאמין ברעיון הפרוע כמו מסירת שטחי יש"ע, הפקרת ישובים, טרנספר של יהודים, הכרה באש"ף, הקמת מדינה וצבא לפלשתינים יכולים להיות מחשבה נורמלית ולא חולנית, שטיפת המוח עבדה שעות נוספות על דעת הקהל והצליחה להרחיק אותו עד לקצה הקיצוני, זה של רק"ח.
היום הפכו רוצחי הפת"ח לערבים הטובים, המתונים ואפילו החמאס כבר לא כל כך מפחיד, עובדה שישראל עמדה על כך שישתתף בבחירות מתוך הנחה משונה שזה ימתן אותו והוא יפסיק עם הטרור. כמו מכבש לחצה התקשורת על מסע התעמולה השקרי של אוסלו, שאנו רק עושים ניסיון לא מסוכן, מבוקר ותחת שליטה ומכאן שהענקת מחסני נשק שלמים לאויב הם צורך מתבקש וכלל לא מזיק. וכך הצליחה במשימתה כפי שהצליחה בגירוש יהודי גוש קטיף ולא נחה עד שהכריזה על חבל עזה כנקי מיהודים, האם קודם היה מלוכלך?
היא אינה חדלה לדבר על כיבוש, אפילו במלאות 40 שנים לשחרור ירושלים ומחוזות התנ"ך, הטילים שנוחתים מדי יום אינם מרשימים אותה כלל והיא ממשיכה עם-"תג המחיר הידוע" של רמת הגולן, בלא להקשיב לקולות המגיעים משם, בלא לקרוא את שנכתב שם, בלא לראות מה קורה סביבה. הדבר היחידי שמעניין אותה הוא איך לקצר את מימדיה, כאותה מחלת נפש המכונה אנורקסיה שכל תכליתה הוא איך להצטמק ולהתכווץ כדי למנוע העלאה במשקל.
לכן כדי שנזכה סוף סוף לתקשורת יהודית, פתוחה, אמינה והוגנת, שתייצג באמת את כל הדעות וההשקפות בציבור, דרושים בדחיפות בעלי יוזמה שיביאו עיתונות וטלוויזיה מסוג אחר ואזי נוכל להשיב את התקשורת לבעליה האמיתיים, אזרחי מדינת ישראל.

תאריך:  20/06/2007   |   עודכן:  20/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הם נושכים למוות
תגובות  [ 25 ] מוצגות  [ 25 ]  כתוב תגובה 
1
אסתר כדרכה צודקת הוגנת ישרה...
טוהרת המידות  |  20/06/07 10:45
 
- ל-----ת בטח שאני זוכרת
אסתר  |  20/06/07 12:13
 
- לא אין חדש, עדיין לא הצלחתי.
טוהרת המידות  |  20/06/07 12:51
2
העם שטוף ב"רעל התקשורת"
מיכל מירושלים  |  20/06/07 10:54
3
אסתר, מאמר חזק ! הנושא הזה
שאול אבידור  |  20/06/07 11:03
 
- שאול אני מקווה שיהיה שינוי
אסתר  |  20/06/07 12:12
4
רעיון מבריק לשלב את החזירים.
שונא תשקורת  |  20/06/07 11:12
5
תקשורת מסואבת שכולה מיקשה1 ל"ת
חנה מ  |  20/06/07 11:21
6
מצוין
יואל מועלמ  |  20/06/07 11:46
7
מאמר תוקפני
עליזה קורן  |  20/06/07 12:13
 
- עליזה קראתי כמה פעמים את המאמר
טוהרת המידות  |  20/06/07 20:05
8
התקשורת ברובה ימנית
גלעד מתל אביב  |  20/06/07 12:19
9
יישר כח
גורי גרוסמן  |  20/06/07 12:38
 
- תודה.אתה כותב מצוין. ל"ת
אסתר  |  21/06/07 01:36
10
אכן התקשורת משתפת פעולה
יואל נאור, הרצליה  |  20/06/07 13:56
11
מאמר מבריק, כל הכבוד
אבי שלום  |  20/06/07 18:04
12
התקשורת מרפה את ידינו
ורדה  |  20/06/07 18:10
13
הפרטים בתקשורת מסואבים ל"ת
א מ רול  |  20/06/07 19:07
14
מאמר מעולה.היטבת לתאר.כל מלה
ארנון מירושלים  |  20/06/07 21:40
 
- ארנון אתה לא עובד במקרה בערוץ
אליאל  |  21/06/07 08:34
15
מעולה.נתניהו מנסה לעשות את
רוחמה בן יעקב  |  21/06/07 00:28
16
מאמר מכונן שיזעזע את אמות הסיפ ל"ת
דניאל סבלדי  |  21/06/07 00:54
17
שירי מחאה
דר פליסר  |  21/06/07 01:10
18
אחלה.כל כך נכון ,איך עושים
לילי מהוד השרון  |  21/06/07 01:45
19
אסתר שניאורסון גרי המאמר מעולה
ז.זבוטינסקי  |  25/06/07 00:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
קריאת ארגון בצלם להנהגת החמאס ברצועת עזה: "לחקור את כל האירועים שהתרחשו במסגרת ההתנגשויות עם פתח", משולה לתרחיש שבו ארה"ב היתה קוראת לאל-קאעידה לחקור את אירועי ה-11 בספטמבר    קריאת בצלם מתעלמת מאחריות החמאס לרציחות בעזה ופוטרת אותו מאחריות
גורי גרוסמן
לאחר שהשלים החמאס את רצון בוחריו, וגירש את מושחתי הפתח לגדה, ובראשם הנשיא מרוט הנוצות אבו-מאזן. מה עושה ממשלת ישראל? חוזרת בדיוק על אותה איוולת שאפשרה ליאסר ערפאת בראש הטרוריסטים שלו, להימלט בעור שיניהם מבירות לתוניס, עד שברוב חכמתנו, השבנו אותם מהגלות על גלי הסכם אוסלו
עו"ד יוסי דר
כששמעון פרס הצעיר כיהן בתפקיד מנכ"ל משרד הביטחון, התקיימה שיחה בין משה שרת לבין הרמטכ"ל דאז מרדכי מקלף. משה שרת מספר ביומנו האישי, כי באותה שיחה תינה מקלף את צרותיו, ובין היתר קונן על כך ששמעון פרס (ציטוט): "חותר תחתיו בלי הרף ומתנכל לגזול ממנו ענפי פעולה ולהעבירם לרשותו".
נרי אבנרי
תומכיו של רמון יכולים להגיד אלף פעם ביום: "בעבירה שחיים הורשע בה, אין קלון"! אבל הם לא יכולים להגיד אפילו פעם אחת, ש- "חיים רמון לא עבריין מין". ואם ימונה לשר אוצר, אפשר יהיה לומר, שבממשלת אולמרט מכהן עבריין מין, ושבזכות הרשעתו הוא שודרג
יואב עציון
צה"ל נחלש משמעותית בעשרים השנים האחרונות ותוכנית עשר הנקודות המנוסחת בצורה תמציתית ככל הניתן באה לתקן את הדברים המהותיים בתקוה שכאשר אלה יתוקנו הסתדרו גם כל הדברים הקטנים הנובעים מהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il