X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אין גבול לציניות ולבושה. כל מי שרוצה להילחם במה שהוא מכונה כיבוש, מוזמן לעשות זאת מארץ הקודש. יפעל בכל הדרכים הדמוקרטיות כדי להשיג את מבוקשו. אך, כדי לגור בלונדון, להסתובב באוקספורד סטרייט, או ללגום קפה בפיקאדילי, ולקרוא לחרם על אקדמאים ישראלים, צריך להיות כסיל
▪  ▪  ▪

סוף כל סוף אנו יודעים מי עומד מאחורי הקריאות להחרים את האקדמאים הישראלים באנגליה: כצפוי, יהודים, אפילו ישראלים. ואני שואל את עצמי מדוע לא מפליא אותי הדבר, ואפילו מן הכסא לא נפלתי? להלן התשובה, גם אם היא קצת ארוכה.
אם לא ידעתם עד היום, הרי לכם בשורה מרעישה שתרעיד את אמות הסיפין של כל יהודי: במשך ההיסטוריה היהודית ארוכת השנים, רבים היו היהודים שהיו מוכנים למכור את נשמתם בעבור נזיד עדשים. עוד משחר הקמתו של העם היהודי היו שהשחירו את פניו של העם: בגידות, הלשנות, הסגרות, ומה לא. אל יתפלא העם היושב בציון אם פרופסור זה או אחר עומד בראש הקוראים לחרם נגד היהודים. מזל שהם לא קראו לממשלת בריטניה להתערב צבאית כדי לעשות סדר באזור. הרי אין מקום מתאים מלונדון כדי לקרוא לחרם בגלל מדיניות הכיבוש של ישראל. לונדון היא בירת הממלכה הנאורה ביותר עלי אדמות. מעולם הבריטים לא היו כובשים, לכן יש לעודד אותם להילחם נגד הכיבוש בכל דרך אפשרית.
ישראל שלטה במשך מאות בשנים בעמים זרים. בריטניה, אשר נדמה לי שבירתה לונדון, היא בכלל יצור שירד מן השמים בבריאת העולם. האנגלים לא כבשו שום מדינה, שום עם. לכן הם המתאימים ביותר להילחם נגד הכיבוש. הבריטים אפילו עזרו לאותם היהודים, ניצולי השואה שהצליחו להישאר בחיים, לעלות לא"י ובלבד שלא יחזרו למקומותיהם באירופה שכה הסבירה פנים ליהודים בתקופת מלחמת העולם השנייה.
את מחנות העקורים, היינו ניצולי השואה הרצוצים, בקפריסין ובאיי מאוריציוס לא הבריטים הקימו, אלא כובשים מן המאדים. הלורד בווין, שר החוץ של הבריטי לאחר מלחמת העולם השנייה, סייע ליישוב היהודים בא"י. "תוכנית בווין" הידועה לשמצה, לא דיברה על פתרון העקורים היהודים באירופה אלא, תנחשו, בא"י. בריטניה אפילו תמכה בהקמת מדינה היהודית ב-1947, כאשר הנושא הועלה לדיון באו"ם.
כמובן שכל הדברים שלעיל הם פרי מדיניותה הקולוניאלית של בריטניה. אך מה זה חשוב כאשר אתה בונה את טיעוניך על בורות הקוראים.
ועוד פרט קטן: נדמה לי, אם זכרוני אינו מטעני, שלפני כמה שנים, לא רבות כל-כך, הצבא הבריטי יצא למלחמה ממש על הבית, היינו איי פוקלנד. ממש קרוב לבריטניה. לבטח היהודים הדגולים העומדים מאחורי החרם יאמרו שהיה זה מעשה לגיטימי לחלוטין, כי הרי איי פוקלנד הובטחו לבריטניה בברית החדשה!!!
אין גבול לציניות ולבושה. כל מי שרוצה להילחם במה שהוא מכונה כיבוש, מוזמן לעשות זאת מארץ הקודש. יפעל בכל הדרכים הדמוקרטיות כדי להשיג את מבוקשו. אך, כדי לגור בלונדון, להסתובב באוקספורד סטרייט, או ללגום קפה בפיקאדילי, ולקרוא לחרם על אקדמאים ישראלים, צריך להיות כסיל.
מה הקשר בין אקדמאים לבין הכיבוש? האם כל האקדמאים וכל הפרופסורים הישראלים הם בעד הכיבוש? המחרימים יודעים היטב את התשובה.
טוב יעשו הפרופסורים המכובדים המובילים את המאבק נגד ישראל אם יחזרו לעסוק בתחום התמחותם. בטוחני שהם יכולים להרים תרומה יותר גדולה לאנושות במחקריהם מאשר לעסוק בפוליטיקה זולה, אפילו מטופשת.
ולכשיסיימו את תקופת השתלמותם בלונדון, רצוי שיחזרו לישראל ויתעדכנו בנעשה. מן הסיטי של לונדון תמיד הדברים נראים אחרת מאשר מהר הצופים.

הכותב הוא היסטוריון ומתמחה בביטחון לאומי.
תאריך:  20/06/2007   |   עודכן:  20/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לונדון לא מחכה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
פרעסער עדי אופיר בזמן
פנחס  |  20/06/07 16:08
 
- זה כבר לא עשית צדק עם הפלשתיני ל"ת
שנאה חולנית לישרא  |  20/06/07 17:32
2
rosenbeg sold the atomic
dadis  |  20/06/07 21:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
הבעיות החיצוניות אינן פשוטות, אבל הבעיות הפנימיות חמורות הרבה יותר. בוודאי שיש להיערך מול האיומים מבחוץ, אבל ראש ממשלה ראוי ורציני בישראל חייב היה לטפל בארבעה גורמי-יסוד קיומיים
אסתר שניאורסון גרי
התקשורת בכללה קובעת את סדר היום הציבורי והקרב הוא על התודעה של ההמון, על יצירת דעת קהל, ולכן היא מפמפמת ללא הרף מה נכון וראוי ועובדת על האייטם הקבוע של מכירת המולדת בעסקה ששמה "שלום". כלב השמירה של הדמוקרטיה אינו אלא סרטן שפוזר בכל מקום והוא מכלה במהירות את המדינה. הוא נושך אותה למוות
יהונתן דחוח-הלוי
קריאת ארגון בצלם להנהגת החמאס ברצועת עזה: "לחקור את כל האירועים שהתרחשו במסגרת ההתנגשויות עם פתח", משולה לתרחיש שבו ארה"ב היתה קוראת לאל-קאעידה לחקור את אירועי ה-11 בספטמבר    קריאת בצלם מתעלמת מאחריות החמאס לרציחות בעזה ופוטרת אותו מאחריות
גורי גרוסמן
לאחר שהשלים החמאס את רצון בוחריו, וגירש את מושחתי הפתח לגדה, ובראשם הנשיא מרוט הנוצות אבו-מאזן. מה עושה ממשלת ישראל? חוזרת בדיוק על אותה איוולת שאפשרה ליאסר ערפאת בראש הטרוריסטים שלו, להימלט בעור שיניהם מבירות לתוניס, עד שברוב חכמתנו, השבנו אותם מהגלות על גלי הסכם אוסלו
עו"ד יוסי דר
כששמעון פרס הצעיר כיהן בתפקיד מנכ"ל משרד הביטחון, התקיימה שיחה בין משה שרת לבין הרמטכ"ל דאז מרדכי מקלף. משה שרת מספר ביומנו האישי, כי באותה שיחה תינה מקלף את צרותיו, ובין היתר קונן על כך ששמעון פרס (ציטוט): "חותר תחתיו בלי הרף ומתנכל לגזול ממנו ענפי פעולה ולהעבירם לרשותו".
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il