X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כירופרקטיקה היא חלק חשוב מהתהליך מקליטת ההריון עד הלידה כירופרקטיקה היא בשביל החיים שלך
▪  ▪  ▪

הריון יכול להיות תקופה מלאת לחץ גופני. בתקופה זו יכול להיראות טיפול אצל כירופרקט, מוזר ואולי אפילו בלתי אפשרי לאישה ההרה. אולם, טכנולוגיה מודרנית וטכניקות כירופרקטיות מאפשרים את הכיוונון הכירופרקטי, שנחוץ לכל אחד ואחת, חוויה נעימה, אפילו לאישה הרה בשליש השלישי של ההריון.
הריון יכול ליצור שלושה סוגי לחצים:
  • על מבנה גוף האם
  • על מערכת העצבים של האם
  • על העובר עצמו
כירופרקטיקה יכולה להקל ואף להעלים את כל הלחצים ומאפשרת לאישה באמת ליהנות מתקופת הזמן המיוחדת הזו של חייה.

לחץ על התינוק

באופן דומה, כל דבר רע שהאישה עושה לעצמה, פוגע בעובר. אוכל טוב, מועיל, דיאטה לא טובה, מזיקה. אימון גופני ומנוחה נכונה, יעזרו ליצירת יילד/ה בריא/ה.
האם לעתיד והעובר חולקים במשך תשעת החודשים האלו בכל, את הטוב ואת הרע, את המטיב והפוגע. מטרת הכירופרקט היא להסיר חסימות ממערכת העצבים ששולטת ומפקחת על כל תפקודי גוף האישה וגוף העובר המתפתח. כשגוף האישה כולו מתפקד כראוי, העובר המתפתח, שהוא באופן מיוחד חלק מגופה, יתפקד, יגדל ויתפתח טוב יותר, והלידה תהיה קלה יותר ויעילה יותר, ככל האפשר. אם כירופרקטיקה חשובה לכל אחד ואחת, וכך היא, אז היא חשוב פי שניים לאישה במהלך ההריון שלה.
טיפול כירופרקטי סדיר, חיוני לבריאות אופטימלית. מערכת עצבים מתפקדת כהלכה מאפשרת לגוף לתפקד במיטבו ולממש את הפוטנציאל הטמון בו בשיקום ושמירה על הבריאות, כמו גם בשיפור תחומי חיים אחרים, כמו תפקוד ותפוקה בעבודה, הצלחה אקדמית והישגים אתלטיים.
חוליה שיצאה במידת מה מאיזון, פוגעת בתפקודה התקין של מערכת העצבים (תת תזוזה), מערכת הריפוי הפנימית, המתקנת ומפקחת על כל תפקודי הגוף, אינה יכולה לתפקד כמו שהיא צריכה. דבר זה גורם לירידה באיכות החיים. כירופרקטורים מכוונים ומתקנים את תת התזוזות האלו.

לחץ על מבנה הגוף

גוף האישה נתון להרבה מאוד לחץ גופני, נפשי וכימי במהלך ההריון. אולם, גוף האישה מתוכנן להתאים את עצמו לכל הלחצים האלו באופן מתאים, בתנאי שכל המפרים והמכניקה, עובדים נכון.
כל המיבנים התומכים במשקל, חייבים להתאים את עצמם לגוף העובר המתפתח. דבר שנכון בעיקר לגבי עמוד השדרה, שתומך במשקל של כל הגוף, מלבד הרגליים.
אם אחת או יותר מעצמות עמוד השדרה יוצאת מאיזון (תת תזוזה חולייתית - תת"ח), אין כל דרך שבה גוף האישה בהריון יכול לתפקד באופן תקין, זה מנקודת מבט מיבנית. העלייה באחריות נשיאת המשקל, מצריכה התאמה מתמשכת, שיכולה להיות רק כשהשדרה מאוזנת כהלכה.

לחץ על מערכת העצבים

אפילו יותר משמעותי מהלחץ המבני, הן ההפרעות שיוצרות תת התזוזות האלו, על חיוניות מערכת העצבים של האם. כל שריר, רצועה, איבר ובלוטה מפוקחים ונשלטים על-ידי העצבים שיוצאים בין עצמות השדרה.
ישנם שינויים גופניים וכימיים, שקורים בגוף האישה ההרה, שמתחילים מרגע הקליטה של ההריון. חשוב מאוד ששינויים אלו יקרו, ושגוף האישה יתאים את עצמו, מהר ככל האפשר.
תת תזוזות חולייתיות (תת"ח), הגורמות להפרעות עיצביות, פוגעות במערכת התקשורת של הגוף ומשפיעות באופן משמעותי על התהליך הזה. חשוב מאוד שהאם לעתיד, תדאג ככל האפשר להבטיח את בריאותה במהלך כל ההריון. כירופרקטיקה היא חלק חשוב בתהליך מהקליטה עד הלידה.

ד"ר רונן מנדלזיס, כירופרקט, רשת המרכז הישראלי לבריאות הגב בתל אביב ואור עקיבא
תאריך:  20/06/2007   |   עודכן:  20/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
המעלה הראשונה של יצחק שמיר היתה הבנתו את הצורך למנוע קיטוב בעם. מעולם לא שמענו את שמיר משתלח, או מתנשא על חלק מסוים בעם. מעולם הוא לא התפתה לבחור בדרך של דמגוגיה או הסתה, או ספין, לצורך השגת רווח פוליטי, או לשם גריפת פופולריות
שבתאי עזריאל
במה מצדיקים יוזמי מצעד הגאווה את קיום המצעד בירושלים? ביריבות כביכול עם הדתיים? יש לירושלים קדושה ומסורת משלה, בלי שום קשר למתגוררים בה. זו העת להיזכר ברומנסרו הספרדי הנפלא של יצחק נבון, אודות זוהרה המופקרת שכיבדה את ירושלים
טל רבינוביץ'
בזמן הקצר שנותר עד לכניסתי לתוך חדר המורים, הרהרתי על המפגש המוזר עם הבנות; שהרי, מעולם לא ביקשו ממני חתימה בצורה כה נואשת... ובעצם, מעולם לא ביקשו ממני חתימה! מה בעצם כל כך הקפיץ אותי? שמא הייתי נוקשה מדי?
ד"ר צ'לו רוזנברג
אין גבול לציניות ולבושה. כל מי שרוצה להילחם במה שהוא מכונה כיבוש, מוזמן לעשות זאת מארץ הקודש. יפעל בכל הדרכים הדמוקרטיות כדי להשיג את מבוקשו. אך, כדי לגור בלונדון, להסתובב באוקספורד סטרייט, או ללגום קפה בפיקאדילי, ולקרוא לחרם על אקדמאים ישראלים, צריך להיות כסיל
רפי לאופרט
הבעיות החיצוניות אינן פשוטות, אבל הבעיות הפנימיות חמורות הרבה יותר. בוודאי שיש להיערך מול האיומים מבחוץ, אבל ראש ממשלה ראוי ורציני בישראל חייב היה לטפל בארבעה גורמי-יסוד קיומיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il