X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
איסמעיל הנייה, כמו אהוד ברק, הגיע לכורסתו בזכות הצבעתם של פלשתינים עוינים. הפלשתינים שפואד גייס, עוינים את השלטון היהודי, ומצביעים למפלגות ערביות, והפלשתינים שהצביעו לחמאס, עוינים את אבו-מאזן, ורואים בו משת"פ
▪  ▪  ▪

אחת ההנאות המפוקפקות שיש לו לבנאדם, היא ללעוג ליריבים. הלעג מכיל בתוכו תחושה: אני יותר טוב. מאוד הייתי רוצה ללגלג על הדמוקרטיה של השכנים, אבל התחושה שאצלנו המצב לא יותר טוב-בולמת אותי.
חמאסטן היא תוצאה של הדמוקרטיה הפלשתינית המעוותת, ואהוד ברק הוא תוצאה של הדמוקרטיה במפלגת העבודה בעיניים. מבלי להיכנס לשאלה אם מר ברק מתאים או לא, העובדה שהוא שם, מכילה בתוכה השלמה עם הליך דמוקרטי בלתי תקין.
אלמלא חשש מגרימת נזק בלתי הפיך, היה ח"כ עמי איילון הופך עולמות כדי לנקות את ה"בית המלוכלך שלו" ("מפלגת העבודה היא הבית שלי, והבית שלי מלוכלך"). מחאה רפה מול מצלמות הטלוויזיה, ותלונה למבקר המדינה, לא ישנו את התוצאות, שהרי במסורת עסקינן.
תזכורת: בספטמבר 2001, אחרי הניצחון המלוכלך של אברום בורג על פואד, הכריז מזכ"ל העבודה דאז רענן כהן מול המצלמות: "הדמוקרטיה במפלגה ניצחה"! הוא עשה את זה כל כך מצחיק, שחיקוי שלו בתוכניות סאטירה, היה פחות מצחיק. אח"כ היו תלונות במשטרה על זיופים, המעטפות נבדקו, והתוצאות נפסלו. שלושה חודשים אחרי הפדיחה, נתקיימו בחירות חוזרות. פואד ניצח את אברום, ונדרש ע"י חבריו להושיט את צווארו למאכלת של הקיבוצניקים. מול עמרם מצנע, הקיבוצניקים שחטו אותו.
המנהיגים שהתקשורת הישראלית חפצה ביקרם תמיד מגיעים לשלטון בקומבינה. אהוד ברק של נילי פריאל, הוא לא הראשון, ולא האחרון. קדם לו אהוד ברק של נאווה, שהגיע לשלטון ב-99, בשיטה שמבקר המדינה לשעבר אליעזר גולדברג סיכם כ-"רמיסת החוק ברגל גסה". את העבודה המלוכלכת עשו למענו הצמד: טל זילברשטיין ויצחק בוז'י הרצוג. ואלמלא שמרו השניים על זכות השתיקה מול חוקרי משטרה, יתכן שמר ברק היה מסיים את הקדנציה הקצרה שלו- עוד יותר מוקדם.
חבר המפלגה עו"ד חיליק גוטמן כתב על הפריימריז האחרונים בעבודה: "לא דמוקרטיה, ולא נעליים" (מעריב /21.6.07). ואני חש דחף לתקן: "לא דמוקרטיה, ו...כן נעליים"! משום העובדה שאת המאמר שלו, יכול חיליק גוטמן לפרסם תמיד, תמיד, תמיד אחרי בחירות במפלגת העבודה.
בפריימריז הקודמים, שמעון פרס (בטרם ערק לקדימה) לא הסיר את המועמדות שלו מול פרץ, בעיקר בגלל שקיבל תרומות בלתי חוקיות (שלוש מאות ועשרים אלף דולר), והיה חייב "לבזבז" אותן. לעומתו, אהוד ברק ניבהל ממראה הסבלים, שהכניסו לבית-המפלגה ארגזים עם מעטפות של מתפקדים - והסיר את מועמדותו. הפעם הזאת לא נבהל, בעיקר משום שפואד הסכים לעשות למענו את העבודה המלוכלכת.
איסמעיל הנייה, כמו אהוד ברק, הגיע לכורסתו בזכות הצבעתם של פלשתינים עוינים. הפלשתינים שפואד גייס, עוינים את השלטון היהודי, ומצביעים למפלגות ערביות, והפלשתינים שהצביעו לחמאס, עוינים את אבו-מאזן, ורואים בו משת"פ.
ואם אהוד ברק חייב את ניצחונו לקומבינה שעשה פואד עם קבלני קולות פלשתינים, הרי שאיסמעיל הנייה חייב את ניצחונו דווקא ליהודים: אריאל שרון ואהוד אולמרט. אבא של עמרי חיזק אותו כשעקר את גוש-קטיף בלי הסכם עם אבו-מאזן, ואולמרט טעה כשאפשר לחמאס השתתפות בבחירות. שתי טעויות היסטוריות, שמוכיחות (גם) עיוורון מדיני.
אלה מבין מנהיגנו, שחשבו שחמאס זה סתם - הביאו עלינו את חמאסטן. עכשיו המנצחים הגדולים אהוד ברק ואיסמעיל הנייה על מסלול התנגשות. ומי שראה בטלוויזיה את מנוסת הקורבנות משדרות ועזה, חושש שזה "היומן" לסרט הדוקומנטרי שמכינים לנו באירן. תחי הדמוקרטיה...

תאריך:  25/06/2007   |   עודכן:  25/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדמוקרטיה ניצחה בעזה ובעבודה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
נרי אתה מטעה
אבנר סעדיה  |  25/06/07 18:11
2
נרי אבנרי אתה מבולבל
ח.רמון  |  25/06/07 18:29
 
- האם יש לך משהו לעצם הענין? ל"ת
קורא ותיק  |  26/06/07 00:55
 
- על מאמר ריק מתוכן אי אפשר ל"ת
להגיב לענין  |  26/06/07 01:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר יובל ברנדשטטר
המריבה על שמה של תחנת הרכבת בלהבים היא רק דוגמא לחוסר המתאם היסודי שבין היהודים לערבים בנגב
ד"ר יוחאי סלע
עם כניסתו של אהוד ברק לתפקידו החדש הוא יצטרך להתמודד עם האתגר התרבותי של צה"ל, שכן לא די בטקטיקות צבאיות שנבנו במכללות הצבאיות, אלא דרוש גם סוג מסוים של תרבות צבאית שתמלא את הטקטיקות האלה בתוכן אמיתי וקפדני
דני דנקנר, יו"ר
דני דנקנר שיגר מכתב לעובדי בנק הפועלים, עם אישור מינויו ליושב-ראש הבנק (יום א', 24.06.07)    "לבי נרגש מן האתגר הגדול הכרוך בהובלתו של הבנק הגדול והמוביל במדינה"
שבתאי עזריאל
אזרח החולק על החלטת פקיד, לא פונה אל "בית משפט" אלא אל "ועדת-ערר"    ערכאה שיפוטית זו היא אדירת ממדים, אבל, אופס...איש לא יודע אילו ועדות ערר פועלות בישראל ומיהם אלפי השופטים המכהנים בהן    תופסים!? לפני שנה שילמתי אגרה לקבלת מידע, וטרם קיבלתי תמורה    תחקיר
עו"ד אבי אודיז
התשובה לשאלה מדוע לגוף כל כך גדול ויוקרתי כמו לשכת עורכי הדין אין שום מעמד וכבוד בסיסי, נובעת מאיכות הייצוג של העומדים בראשו של ארגון זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il