X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למופתעים תמיד, צאצאיהם הגנטיים של אלו שהופתעו הפתעה אחרונה, כיוון שאחרי מקלחות תא הגזים לא חיכו תה ועוגה כמובטח, נכונה הפתעה נוספת: מצרים וירדן ייכבשו בתוך קדנציה אחת של בחירות (כ-10 שנים) ויהפכו למדינות האחים המוסלמים, תאומי החמאס
▪  ▪  ▪

לאחרונה אנו שומעים הערכות מלומדות מפי פרשנינו הרדודים, אנשי מודיעין ושב"כ, עלובים לא פחות ופוליטיקאים, מהאפס המוחלט. ההערכות מדברות על שתי מדינות פלשתיניות, האחת ביהודה ושומרון, פתחית ובעזה חמאסית.
אז להלן עיקרי ההפתעה הבאה: כשמסתכלים על תוצאות הבחירות ב-2006 ולוקחים בחשבון את היחסים בין הפתח לחמאס בלבד הרי שברצועת עזה, מכלל קולות הפתח והחמאס, החמאס קיבל 15 והפתח 6, כלומר החמאס קיבל 71% מסך קולות הפתח והחמאס, בעוד שביהודה ושומרון החמאס קיבל 30 מול 11 של הפתח, כלומר 73%.
לא צריך להיות מדען גרעין, או זוכה פרס נובל, כדי להבין שלמרות שהחמאס בשנת 1996 לא השתתף כלל בבחירות וגרף ב-2006 את כל הקופה, התהליך של עזה יחזור גם בשומרון ויהודה וגם במצרים וירדן.
בשנת 2005 היו במצרים בחירות "חופשיות". מתוך אוכלוסיה של 77 מיליון נפש, יש כ-30 מיליון מצביעים, שמהם הצביעו רק 7 מיליון! כלומר 23% מסך המצביעים. בבחירות מתוך 164 מקומות קיבלו "האחים המוסלמים", תאומי החמאס, 34 מקומות שהם מעל ל-20%! זאת בבחירות ראשונות שבהן הותר להם להשתתף. שוב לא צריך להיות מזרחן מבריק או פרופסור למדעי המדינה הערבית, כדי להבין שבעוד עשר שנים בבחירות, האחים המוסלמים יוכלו להביא 20-30% מכלל הבוחרים לקלפי ונגמר הסיפור של מצרים "הדמוקרטית", "אוהבת" ישראל.
בשנת 2003 תפסו האחים המוסלמים 18 מקומות מתוך 110 בפרלמנט בירדן, שמהווים יותר מ-10%. עם 58% הצבעה. גם פה לא רחוק היום שהאחים המוסלמים יתפסו את השלטון. הבחירות הקרובות, השנה, צפו להפתעה! בוודאי יגיע לפני הבחירות קצין בכיר מאמ"ן מחקר - אגף ההערכה ויגיד שלהערכתו האחים המוסלמים יקבלו 20% וביום שאחרי הבחירות יתברר שהם קיבלו 50% או יותר ואז הקצין הבכיר יקודם, כמקובל בצבא המפיק לקחים... לא נכונים.
למופתעים תמיד, צאצאיהם הגנטיים של אלו שהופתעו הפתעה אחרונה, כיוון שאחרי מקלחות תא הגזים לא חיכו תה ועוגה כמובטח, נכונה הפתעה נוספת: מצרים וירדן ייכבשו בתוך קדנציה אחת של בחירות (כ-10 שנים) ויהפכו למדינות האחים המוסלמים, תאומי החמאס. נראה שגם נשיא המדינה, זוכה פרס נובל לשלום, לא יצליח לשכנע אותם שטובה רמת חיים של ג'וק ומלחמה בכופרים, מרמת חיים סבירה והושטת יד לכופרים.
מבין מבול האפסים, שנופחים אוויר חם, המכונה דיבורים, מעניינים הם דבריו של אלוף-משנה זוהר פלטי שאמר לפני הבחירות (2006) של המרצחים המוסלמים החיים הגדה המערבית ובעזה, כי "הערכה באמ"ן היא שהפער בתוצאות הבחירות יהיה של כשבעה אחוז לטובת תנועת הפת"ח". האיש מקבל שכר לא נמוך כדי לתת הערכות וכנראה שיקודם בדרגה.
כשזה יתרחש לנגד עיניהם המופתעות תמיד של הפרשנים, האלופים והפוליטיקאים למיניהם, ייראה מגוחך וחסר אחריות הסכם השלום, שהביא "קורבן השלום" יצחק רבין, קצת לפני שנרצח. בהסכם זה, מסר לירדנים 50 מיליון קוב של מים חיים לשנה תמורת.. ?
מים אלו יגיעו בתוך מספר לא גדול של שנים לפיות האנשים שיצביעו בעד "האחים המוסלמים", תאומת החמאס, מפלגה שחרתה על דגלה את השמדת ישראל.

תאריך:  28/06/2007   |   עודכן:  28/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מצעד האיוולת של המופתעים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
לצערנו התופעה דומה בישראל
קורא ותיק  |  28/06/07 19:06
2
אורי בחיית- אתה יותר מדי רציני
דורון ט  |  28/06/07 23:03
3
הפתעה רבתי גם לאורי נטע
משה, עורך-דין  |  29/06/07 00:48
 
- סייג לחכמה
אבי קרן  |  29/06/07 09:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גרשון אקשטיין
אהוד ברק יביא בשבוע הבא בפני מרכז מפלגת העבודה הצעה לפרוש מהקואליציה לאחר פרסום הדוח המלא של ועדת וינוגרד. אישור ההצעה יהיה התחלה של דינמיקה במערכת הפוליטית, שיכולה להוביל לבחירות כלליות כבר ב-2008
נרי אבנרי
שנים אני מתבונן בהתפעלות - לעיתים אפילו בקנאה - ביכולת של אחי מהשמאל לסלוח לפלשתינים שגרמו לריסוקם בקלפי. זה מוכיח - מחלת, סליחה - גדלות נפש. הדיבורים האלה על שחרור הרוצח מרוואן ברגותי, גרמו לי לבחון מחדש את סלידתי מיגאל עמיר, שגם הוא, פגע אלקטוראלית במחנה שאליו אני משתייך
איתן גנור
כבוד ראש התביעה, עסקת הטיעון המדוברת עם נשיא המדינה המואשם בעבירות חמורות היא הפרת אמון חמורה שלך כלפי המתלוננות בראש ובראשונה, וכלפי הציבור בכלל. עסקת טיעון כזו גם תעודד פשע ואלימות, בכך שתרתיע נפגעות תקיפה מלהתלונן. אני רק מקווה שימצא מי שיגיש בג"צ שיחסום עסקה זו
ד"ר יובל ברנדשטטר
הממסד אוהב את אבו מאזן. זה מקרה קלסי של אהבת המן ושנאת מרדכי
עו"ד אברהם פכטר
"בהצהרת" בר-אילן של היועץ המשפטי לממשלה, היתה נימה של חשש לפירוק המערכות השלטוניות בישראל, בבחינת ובימים אלה אין מלך בישראל, איש הישר בעיניו יעשה. גם אם זה נכון, האם היועץ של הממשלה יכול לשבת איתה ובתוכה, ולהישאר בתפקידו, תמהני. היועץ איננו "המצפון הלאומי" ולא נביא הזעם והתוכחה ועדיף שיפעל בד' אמות תפקידו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il