X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ראש הממשלה הבטיח לא להפסיק עד שישיג את המטרות. אם כך, מה היו המטרות?
▪  ▪  ▪

עם תחילת מלחמת לבנון השנייה הבטיח לנו ראש ממשלת ישראל "לא נפסיק עד שנקבל את התוצאות המקוות". ו"אין לנו תיחום זמן, נמשיך בקור רוח ובאורך רוח".
אבל אולמרט כן הפסיק. 33 יום לאחר ההצהרה השחצנית קיבל אולמרט את הפסקת האש שהציע האו"ם למרות שאיש לא כפה עליו לעשות כן. בשלב זה יש בפני, כרופא המנתח את הארועים, שתי אפשרויות. האחת: ראש הממשלה שיקר. השנייה: המטרות של המלחמה היו ללא קשר למטרות המוצהרות, דהיינו, שבירת החיזבאללה, השבת החטופים ושינוי המצב בלבנון באופן בלתי הפיך.
בהנחה שאינני מאמין שראש ממשלת ישראל שיקר במצח נחושה לעם ישראל, הרי שהלחימה הופסקה מכיוון שהמטרות המקוות אינן קשורות כלל למלחמה. המלחמה לא היתה אלא מכשיר מדיני שיאפשר לראש הממשלה להשיג את התוצאות המקוות שלו, שאין קשר בינן לבין התוצאות שתושבי צפון ודרום הארץ מקווים להן. כדי להבין את חוסר המתאם בין תקוותיו של ראש הממשלה, לתקוותיהם של אזרחי ישראל יש לשוב אל הבחירות, לעמונה, אל תוכנית ההתכנסות.
ההתכנסות היא התוצאה שלה קיווה וייחל ראש הממשלה. זה מה שהבטיח לאשתו, לעיתונות, למדיה, לארצות הברית, ולתנועת "שלום עכשיו" שהיא עמוד התווך של מפלגת קדימה. זה הבטחה שעדיין לא מולאה, וברבות הימים תתמלא, כי זו תקוותו האמיתית של ראש הממשלה, וכל הממסד התומך בו.
ולמה? מכיוון שהאויב האמיתי של ראש הממשלה איננו החמאס בעזה וג'נין, או החיזבאללה בלבנון, ולבטח איננו הפת"ח בראמאללה. האויב האמיתי של ראש הממשלה והממסד התומך בו הוא חצי מיליון ישראלים החיים מזרחית לקו הירוק והאלפים שגורשו מביתם בחבלי עזה והשומרון. זה האויב המפחיד ביותר, כי זה הציבור הנאמן לרעיון הציונות. ציבור נאמן לרעיון הוא האויב הנורא ביותר לממסד שהבטיח שאין לו נאמנות לשום דבר, טבולה ראזה כמאמר השר מאיר שטרית. זה אויב אכזר שיש למגר, אם על-ידי שילוחו למחנות פליטים נוסח ניצן, פגיעה אנושה בתקציביו ואנשיו או שילוח אנשי אגרוף מוסווים כמשטרה כדי להרוס את בתיו ולפגוע בנבחריו.
אם כך ראש הממשלה לא משקר. הוא גם לא מפסיק לחתור לעבר התוצאות המקוות ללא תיחום של זמן. את ההתכנסות הוא יבצע, גם אם התוצאה הצפויה היא הגליה המונית של יהודים, במספרים הדומים לאלו של גטו ורשה, וגשם של קסאמים על ערי השפלה. ההצגה חייבת להימשך, הבטחות יש לקיים, עד הסוף המר.

המחבר הינו חבר הנהגת התקווה
תאריך:  12/07/2007   |   עודכן:  16/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
כאשר התפרסמו לראשונה הידיעות על "האלימות בכנסת" והסטירה שהעניק עו"ד דה הרטוך לח"כ כהן לא דאגתי במיוחד לגורלו של הסוטר. לו היה הדבר הפוך וח"כ כהן היה סוטר לעו"ד דה הרטוך היה מקום לדאגה גדולה הרבה יותר, שכן עו"ד דה הרטוך הוא מיקירי פרקליטות המדינה
עו"ד הילה פורת
שעה שרופאים מוסמכים קובעים כי אין העובד מסוגל להמשיך בעבודתו, רשאי הוא להתפטר, ודינו כדין מפוטר אף אם רופאים אחרים היו קובעים ממצאים שונים
עו"ד יוסי דר
הקביעות של השופט שמגר מדברות בעד עצמן. השופט שמגר פרש את המונח "הטרדת עד" באופן רחב ביותר, שכמעט אין רחב ממנו. וכפי שאנו גם רואים, יכולה עבירת ההטרדה להתקיים - גם אם ה' כלל לא ידעה ולא הבחינה שהיא נמצאת בסיטואציה של הטרדה
חיים שיבי
הם קרויים "אירגונים לשינוי חברתי" ו"עמותות" והם נעים על אנרגיה חיובית של אנשים ונשים בעלי מודעות ולעולם חסרי תקציבים נאותים. האינטרנט סיפק להם כלי יעיל לבניית קהיליות. הם מתקשרים באמצעות שפה חדשה שרחוקה מנאומים. מסיסמאות. מהבטחות
ד"ר מוטי גולן
מאמרנו ידון באחת מן השאלות שנשאלה ע"י פרשני המקרא, והיא: "מדוע התורה מונה מספר רב של "מסעות עם ישראל במדבר" [42 מסעות!]? מהי המשמעות של ציון ופירוט השמות של המקומות שבהם "נסעו" בני ישראל מיציאתם ממצרים ועד לכניסתם לארץ"?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il