X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תקציב 2008 מציג תמונה עגומה ביותר של פגיעה נוספת בשכבות החלשות פגיעה זו מתבטאת בהפחתת הבטיחות בדרכים, בפגיעה בנכי הפוליו ועוד בצה"ל יכולים לעומת זאת להירגע, חבילת ההטבות שלהם רק גדלה והולכת
▪  ▪  ▪
שר האוצר רוני בר און מציג את תקציב 2008

שר האוצר, רוני בר-און, טוב בסיסמאות. אנשי משרדו אומנם דאגו לכלול בספר התקציב פניני לשון כגון "שנת החינוך", או "אג'נדה חברתית", אך כל אלה לא מצליחים לכסות על הפגיעה המהותית שתיגרם - ניחשתם נכון - לשכבות החלשות. החלשות ביותר.
בר-און אמר כי באוצר החליטו לצמצם את הפערים בחברה הישראלית. העובדות: החשמל? יתייקר, המים יתייקרו ונשלם מעתה על ההתפלה, המשכנתאות? יוצאות משליטת הממשלה לשוק הפרוע; קצבאות הביטוח הלאומי יוקפאו, כולל קצבאות הנכות, העלאת שכר המינימום תידחה, ויוטל מס חדש על עקרות הבית הישראליות, שיהיו מעתה הרבה יותר נואשות.
חלק מה"עיזים" שכללו אנשי האוצר בספר התקציב אומנם לא צפויות לשרוד את משכן הכנסת והצבעותיה, אבל חטיבות חיילי האג'נדה החברתית הלכו והתמעטו כידוע, ואין ספק שחלק מהגזירות יסתנן אל האישור המיוחל וייכנס לתוקף. כך, לדוגמה, יתאדו להם כל איזורי עדיפות לאומית ב', ויוותרו רק תקציבי הסיוע לאיזורי עדיפות לאומית א'.
מכות שייפגעו בכולנו יגיעו מכיוון הפחתת הבטיחות בדרכים - תודות לקיצוץ של 150 מיליון שקל בתקציב הרשות לבטיחות בדרכים, קיצוץ בתקציב הרכבת, שטרם נשכחו התאונות הקטלניות שהתרחשו בכל רחבי הארץ עקב המחסור המשווע בהפרדות מפלסיות בין המתכות הקטלניות השועטות לבין כלי הרכב חוצי המסילות, וגם קיצוץ בתקציב המחלקה לעבודות ציבוריות - הלא היא מע"צ. שני הגופים האחראים על הגוף שלנו, הנהגים והנוסעים, יקוצצו ב-800 מיליון שקל.
וכן, תקציבו הראשון של בר-און כולל פגיעה גם באוכלוסיה האחרונה שעולה על הדעת שיש לפגוע בה, במדינות בעלות מודעות "חברתית" ואפילו סתם הומנית. מדינת ישראל תחסוך 200 מיליון שקל מקיצוץ המענקים שמקבלים נכי הפוליו.
בצה"ל, מקום שאליו לא מגיעים בדרך-כלל פגועי מחלת הפוליו, יכולים להמשיך לנוח על זרי ההטבות. שם יקבלו מענק מיוחד על ההתמודדות, לא ניצחון, במלחמה כושלת, ומי שיתעייף מהשירות, אפילו אם זה במגדלי ההיי-טק הצבאיים אשר נבנו מול מגדלי עזריאלי, יוכל לפרוש בנוחות בגיל ממוצע של 45 לקריירה שנייה מוקדמת, ברוב המיקרים בתעשיות הביטחוניות שהתפרנסו ממנו מעצמו עד לאותו רגע.

תאריך:  06/08/2007   |   עודכן:  06/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עקרות בית (ישראליות) נואשות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ביבי יסר בשוטים בראון בעקרבים ל"ת
מיכל מירושלים  |  6/08/07 09:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי ברק
הצעת חקיקה - פיקוח ורישום עסקות נדל"ן בין יזם לרוכש
סמדר כהן
זאת לא הפעם הראשונה ששדרים, פרשנים ואנשי תקשורת חסרי הבנה, ידע ורחמים חורצים את גורלם של אנשי ציבור ומנסים כל אפשרות אחרת ליצירת "אווירה" שתוביל לכותרות ולפסטיבל ובעיקר לרייטינג המיוחל והלא מוצדק
ראובן לייב
במקום שבו הגה היטלר את "הפתרון הסופי" יש היום חיי תרבות ובילויים יותר מבכל עיר אחרת בגרמניה, ויש גם נקודה יהודית שוקקת-חיים
אהוד פינקלשטיין
בתי החולים משתמשים בחומר הנקרא אתילן אוקסיד לעיקור פריטים שלא ניתן לעקר בחום. המשרד לאיכות הסביבה מסרב למסור פרטים על פליטות החומר ע"י בתי החולים השונים ועמידתם, או יותר נכון אי עמידתם בדרישות
עו"ד אלי דורון, עו"ד ינון צוברי, עו"ד אור שפר
מוניטין במכירה ורכישה של משרד רואה חשבון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il