X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכישלון המביש של ישראל בלבנון לא נגרם מכוח החיזבאללה, אלא - מפעילות ממושכת של משרתי האויב בממסד ובתקשורת הישראלים
▪  ▪  ▪

ב-31.07.07 פרסם ג'רוזלם פוסט ראיון עם מפקד בחיזבאללה שגילה את סוד "הניצחון האלוהי" בו מתפאר חסאן נסראללה. לדבריו, "ניצחון" זה היה הופך למפלה (למרות התקלות המבצעיות הקשות של צה"ל) - לו הקרבות נמשכו עוד 10 ימים, שבהם לוחמי החיזבאללה בדרום לבנון היו נשארים ללא מזון, מים ותחמושת, כשמפקדיהם הבכירים כבר ברחו צפונה. מה שהציל אותם - היתה הפסקת האש שנכפתה על ישראל, אחרי שתמונות "הטבח" הישראלי הופצו בעולם וגרמו לזעזוע המתאים להתערבות האו"ם, שהגיע לשיאו לאחר הפצת סרטון הטלוויזיה על "רצח הילדים בכפר קאנא".
שימוש בתמונות זוועה מפוברקות - לקשירת הידיים של צה"ל במלחמתו בטרור - היה חלק מפרדיגמה אותה אימצו ארגוני הטרור, והיא בלטה במיוחד מאז נחשף הבלוף של "רצח הילד מוחמד א-דורה" וצילום חייל צה"ל שעמד עם אלה מונפת מעל לראשו השותת דם של "צעיר פלשתיני על הר הבית" (בעמוד הראשון של הניו-יורק טיימס, כשהקרבן שותת הדם, במציאות, היה סטודנט יהודי שחייל צה"ל הציל מלינץ' במזרח ירושלים) - עם תחילת "אינתיפדת אל-אקצה בספטמבר 2000.
הסימביוזה של צלמים ערבים עם סוכני תקשורת זרים הפיצה בעולם תמונות נוגעות ללב של בתים מופצצים בלבנון כשעל-רקע ההריסות המפויחות שוכבות בובות של ילדים, שאף גרגיר פיח לא נדבק אליהן - הוכחה חד-משמעית לפברוק הצילומים לצרכי תעמולה.
עכשיו כבר ברור לכולם - שכל מה שפיקוד צה"ל היה צריך לעשות כדי שיוכל להשלים את ריסוק החיזבאללה בדרום לבנון - זה למנוע מהתעמולה הערבית מלהפעיל את הפרדיגמה של "צה"ל טובח בילדים", שהצליחה כל כך יפה במערכות הקודמות. לשם כך, היו צריכים דוברינו להסביר מהרגע הראשון - בעוצמה תקשורתית מכסימלית - כיצד ארגוני הטרור מביימים מחזות של אכזריות צה"ל, כדי לערב גורמים בינלאומיים להפסקת המתקפות עליהם. ויחד עם זאת - להציג במלא חומרתה את שיטת השימוש שלהם במגנים אנושיים חיים, כשהם ממקמים עמדות ירי בתוך אוכלוסיה אזרחית (פשע מלחמה בינלאומי, גם לפי גילוייו של אותו מפקד חיזבאללה). כל זה לא נעשה, ולא במקרה.
כשראש מטה חיל האוויר הופיע בטלוויזיה לאחר "טבח הילדים בכפר קנא", היו בידיו כל הנתונים בשביל להוכיח כיצד מביימים צלמי הטרור את מחזות "אכזריות צה"ל" - להפקת רווח אסטרטגי על-ידי גניבת דעת הקהל הבינלאומית לטובתם. במקום זה - הוא גמגם משהו על "סימני שאלה" בסרט שהפיץ החיזבאללה. נראה, שהוא ידע מאיזה צד מרוח הלחם שלו. כי לו יצא בתקיפות נגד מתקפת הצילומים המבוימים - היה זוכה לפוגרום של רצח אופי מידי משרתי האויב בממסד השלטוני והתקשורתי של ישראל, כפי שזכה כותב שורות אלו, כשחשף את הזיוף שבסרטון הטלוויזיה על "רצח הילד מוחמד א-דורה" (סרטון המזין עד היום את מערכת גיוס השאהידים באש"ף ואל-קאידה).
גם דוברת צה"ל לא העזה להרגיז את משרתי האויב, ושנים אחרי שטובי המומחים בתקשורת העולמית תפסו את הזיוף בסרטון של מוחמד א-דורה - הצהירה לעיתון הארץ: "לא התכוונתי לקבוע אם צה"ל אחראי או לא להרג א-דורה".
שום לקח לא נלמד מהכישלונות הנ"ל, ומתקפות צה"ל על ארגוני הטרור, בסיבוב הבא, יתנפצו ברגע המכריע - מול הפרדיגמה של סרטי "פאלליווד" או "חיזבאלליווד", המוגנת בנאמנות על-ידי משרתי האויב היהודים.

הכותב התמחה במחקר ותכנון אסטרטגי.
תאריך:  06/08/2007   |   עודכן:  06/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחשף סוד הכישלון בלבנון
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
דוריאל, תתחיל לספר את כל האמת
בועז מושקוביץ  |  6/08/07 11:38
 
- דוריאל, אין חצי אמת כפי שאין
נחום שחף  |  6/08/07 16:25
 
- עלילת הדם בכפר קנא
יוסף דוריאל  |  8/08/07 13:17
 
- טוקבקיסטים באינטרנט
מזל שיש   |  7/08/07 08:37
 
- תחקיר עלילת הדם בצומת נצרים
יוסף דוריאל  |  8/08/07 12:52
2
סוד הכשלון
ע.ג1  |  6/08/07 12:15
 
- צודק, המופרעים שביו"ש מפריעים
נה  |  6/08/07 13:28
 
- שוב התעוררו השקרנים
ע.ג1  |  7/08/07 05:57
 
- אתה עלוב נפש. המופרעים מישע
מיכאל ב  |  6/08/07 14:52
 
- ילדי גוש קטיף בלמו את אל קעידה
תגובה ל עג1  |  6/08/07 15:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בועז מושקוביץ
על חור המנעול, המפתח ותשובות מרגיעות    משהו על דרכי החשיבה של השמאל    עוד מזכרונות תש"ח
עו"ד דוד פייל
מאות אלפי ישראלים מבטחים את עצמם ואת בני משפחותיהם בביטוחים מפני תאונות, ומוציאים על כך מאות ואלפי שקלים בשנה, לאחר ששוכנעו כי ביטוחים אלה חיוניים לעתידם ולעתיד ילדיהם. מה שחברות הביטוח לא טורחות לספר למבוטחים הוא שפוליסות אלה עמוסות במלכודות ביטוחיות ובניסוחים פתלתולים המאפשרים לחברות הביטוח לחמוק מרובן הגדול של התביעות המוגשות נגדן
אביתר בן-צדף
רק בשנת 2011 יגיעו ניצולי השואה למלוא קצבתם בסך 260 ש"ח לאיש    קשה להבין את הזדון ואת רוע-הלב מאחורי ההחלטה המבישה    כאזרח, אני בוש במדינתי, שנפלה בידי בני-עוולה, העושקים דלים, יתומים, חולים, יתומים ואלמנות
דרור מרום
תקציב 2008 מציג תמונה עגומה ביותר של פגיעה נוספת בשכבות החלשות    פגיעה זו מתבטאת בהפחתת הבטיחות בדרכים, בפגיעה בנכי הפוליו ועוד    בצה"ל יכולים לעומת זאת להירגע, חבילת ההטבות שלהם רק גדלה והולכת
שי ברק
הצעת חקיקה - פיקוח ורישום עסקות נדל"ן בין יזם לרוכש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il