X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ארז תדמור מנכ"ל תנועת "אם תרצו"
במדינת ישראל 2007 מתקבל הסברם של החיילים כי הניחו לשוטרים מצרים לרצוח פליטים סודנים משום שחששו מתקרית עם המצרים כהסבר מתקבל על הדעת. יוסי שריד ויריב אופנהיימר לא יאהבו אולי לשמוע את ההסברים לאירוע ובכל זאת אציע כמה
▪  ▪  ▪

זה שנים מבקש השמאל הישראלי להסביר לנו את המקור לתחלואי החברה הישראלית. כל אייטם חדשותי מפעיל מיד במעין רפלקס פבלוב את מקהלת הפרשנים, סופרים, אמנים, נביאים ושופטים שמסבירים לנו את מקור הבעיה.
אלימות בכבישים ובמועדונים? "הכיבוש משחית! הצעירים חוזרים מהשטחים ופורקים את תסכוליהם". הירידה מהארץ? "הכיבוש משחית! אנשים לא רוצים לחיות במדינת אפרטהייד". מערכת החינוך רקובה? "הכיבוש משחית! כסף לחינוך ולא להתנחלויות".
פערים חברתיים והתרחבות העוני? "הכיבוש משחית! חושינו הפכו כהים, כשאתה מתעלם מסבל הפלשתינים אתה מאבד את המוסר. כסף לשכונות ולא להתנחלויות".
תפקוד צבאי דל ועלוב? "הכיבוש משחית! שנים שצה"ל עסוק בשמירה על מתנחלים במקום באימונים". תאונות דרכים? "הכיבוש משחית! כל הכסף הולך לסלילת כבישים למתנחלים".
וכך ביחס להשתמטות, לסמים, לאלימות במשפחה, לתרבות ולרווחה. עד 67 הכל כאן היה יפה, תמים, נאיבי. מאז? אתם כבר יודעים. בקיצור, אם רק נצא מהשטחים ונחזור לעצמנו, פרסי הנובל יתרבו בטור גיאומטרי, העניים יעברו למגדלי אקירוב, צה"ל ינצח מלחמות בשישה ימים ועבריינים יהפכו למלחינים. החיים אומנם פשוטים כשאתה בצוות המעקבים של 'שלום עכשיו', אבל המציאות מורכבת קצת יותר, ולמרות שבצפון תל אביב מאמינים באל אחד, אלוהי השלום, ושוטפים את מוחות כולנו לקדשו, הרי שלעיתים ישנם הסברים אחרים, חלקם ממש דברי כפירה.
כך למשל, כיצד ניתן להסביר את המתרחש בגבול מצרים לפני כשבועיים. על-פי הפרסום בערוץ 10 העידו חיילי צה"ל כי לאחר שהבחינו בשלושה פליטים סודנים שמנסים לעבור את הגבול לישראל החלו שוטרים מצרים לירות לעבר הפליטים. כתוצאה מהירי נהרג אחד מהם, השני נפצע ואילו השלישי הצליח להגיע אל גדר הגבול. החיילים סיפרו כי ניסו למשוך אותו אל מעבר לגדר אך כאשר המשיכו המצרים בירי, חששו מתקרית ועזבו את הפליט. לדבריהם, משכו המצרים את הפליט ורצחו אותו במקלות ואבנים.
חלף יום, חלפו שבועיים. אין איש מתרעם על ההסבר ואין קול הדורש חקירה. במדינת ישראל 2007 מתקבל הסברם של החיילים כי הניחו לשוטרים מצרים לרצוח פליטים סודנים משום שחששו מתקרית עם המצרים כהסבר מתקבל על הדעת. יוסי שריד ויריב אופנהיימר לא יאהבו אולי לשמוע את ההסברים לאירוע ובכל זאת אציע כמה.
אולי קשור הדבר להעלמות המוסר היהודי ממערכת החינוך ומהנורמות הציבוריות. בחינוך לציונים ולא לערכים. שהרי אם היו החיילים לומדים מה עשה משה רבנו כשראה שוטר מצרי מכה עבד היו חושבים שנית לפני שהיו מניחים לשוטרים המצרים לרצוח את הפליטים.
ואולי אם לא היו שוטפים את מוחם מזה שנים שאין דבר קדוש, מלבד כמובן השלום, היו מבינים שהאדם נברא בצלם, לא השלום. אך חיילי צה"ל הם תוצר של חברה, חברה שבה הפך השלום המזויף לערך עליון, קדוש ונעלה יותר מחיי אדם. זו הסיבה שחיילי צה"ל לא נשפטו בשבוע שעבר על-ידי המג"ד או המח"ט שלהם. זו הסיבה שהמג"ד והמח"ט לא נדרשים לתת הסבר לאלוף הפיקוד ולרמטכ"ל מדוע החיילים לא נשפטו. זו הסיבה ששר הביטחון לא מדיח את האלוף והרמטכ"ל שהתעלמו מהבושה ומביזוי המדינה היהודית. זו שמטיפה מוסר לעולם על התעלמותו מרצח היהודים בשואה.

הכותב הוא דובר תנועת אם תרצו הפועלת לחיזוק ערכי הציונות בישראל.
תאריך:  22/08/2007   |   עודכן:  22/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השלום משחית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מר תדמור, שלום. ההרס של הערכים
שאול אבידור  |  22/08/07 09:55
2
שלום/כיבוש משחית אנשים מושחתים
ניסן יואלי  |  7/09/07 11:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל לוטן
לפני ראיון הכרחי לעשות סימולציה מול הלקוח ולשאול את כל השאלות שהוא רוצה ושהוא לא רוצה לשמוע וללמד אותו להתכונן אליהן כדי שהכתבה הגדולה תצא הכי חיובית שאפשר
ראובן לייב
להקדים רפואה למכה ולתפור כיס פנימי במכנסים; לא לבלוט יותר מדי, לא לשאת דרכון ברחוב ולהמעיט בנשיאת כסף, והעיקר: כשזה כבר קורה - לא להתנגד. זה, פשוט, עלול לעלות ביוקר
פיצ'י דובינר
על הקשר בין היחס המחפיר לניצולי השואה ובין ההשתמטות מצה"ל
יהונתן דחוח-הלוי
גורם הזמן עשוי להשפיע על יכולת ההתערבות הצבאית הישראלית ברצועת עזה    קפיצת המדרגה בתהליך ההתחמשות של הצבא הסורי, איומי המלחמה החוזרים ונשמעים מדמשק, שיקום יכולות חיזבאללה והשגת יכולת גרעינית ע"י אירן, הינם גורמים, אשר ישראל תהיה חייבת לקחת בחשבון בהחלטה על פעולה צבאית שמטרתה לעקור את שלטון החמאס ברצועת עזה
אפרי הלפרין
אך אזני בית המשפט קשובות. אנא תפתח השרה את דלתה, ותכרה את אזניה לזעקתם של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים, פן תקבל בדלת האחורית, ובצדק רב, את חוק נהרי ב'
רשימות נוספות
אסטרטגיה ציונית כוללת  /  ארז תדמור
להציל את הדמוקרטיה  /  ארז תדמור
חינוך לסובלנות ולא לשנאה  /  ארז תדמור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il