X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אלוף אלעזר שטרן הוא אדם שנוא - בצדק - בגין מעשיו הנלוזים ובגין עמדותיו הוא אינו הראשון, שנכשל בתפקיד ראש אכ"א את וילנאי ואחרים לא האשימו בהתנכלות מתוך שנאה לחלק מהעם
▪  ▪  ▪

אלוף אלעזר שטרן, ראש אגף משאבי-אנוש (לשעבר - אכ"א) בצה"ל, אוהב שהדתיים שונאים אותו. כל שונא (מהצד ה"נכון") מקדמו לתפקיד דתי-המחמד של השמאל הישראלי, שהתפנה מאחר שאדון בורג הצעיר החליט ליטוש אותנו, תודה לאל, ולנפוש על חשבוננו כאזרח העולם.
שטרן הוא אדם שנוא - בצדק - בגין מעשיו הנלוזים ובגין עמדותיו. זה אינו מפריע לו. אדרבא. אפרת וייס דיווחה בשנים עשר באוגוסט, באתר Ynet, כי בשבת שעברה, חגגו ביישוב אלעזר שבגוש עציון לבתו של שטרן "שבע ברכות" לחתונתה. בטקס הותקפו שטרן ומשפחתו במלים קשות. יש סבורים, כי גם היו דחיפות בין אשת האלוף לבין שונאי משפחת שטרן. דובר צה"ל סבור, שאישה שאינה תושבת אלעזר, "החלה לצעוק לעברו ולעבר בני משפחתו. תושבי המקום ובני המשפחה הרחיקו את המתפרעת והמשיכו בשמחתם". והוסיף, "דובר צה"ל מוקיע התנהגות מעין זו, אשר היינו עדים לה מספר פעמים בחודשים האחרונים. יש לשמור את צה"ל ואת המשרתים בשורותיו מחוץ לוויכוח הפוליטי".
כיוון שצה"ל נזהר שלא להתרחק מלבה של העשייה הפוליטית הישראלית, וגאה בפשע המלחמה שביצע כשגירש יהודים מבתיהם ומאדמותיהם - יש יותר מצביעות בדברי הדובר, שיצא להגן בגבורה, בחירוף-נפש ובתעוזה על האלוף הבעייתי מאוד בלשון המעטה.
לעומת זאת, טען אחד ממתיישבי אלעזר, כי "במהלך כל השבת היה נראה האלוף שטרן לחוץ והתנהג כאילו רודפים אותו. הוא הרגיש שלא בנוח, ובעקבות מה שהוא עשה בהינתקות אני חושב שזה בצדק". לטענת מתיישב אחר, אלעזר שטרן ואשתו התנהגו בתוקפנות, ונמלטו מהמקום אחר חילופי דחיפות וצעקות. "הוגשה תלונה במשטרה [נגד אשת האלוף]". כך הוא כתב בתגובה 102 לידיעה, שזכתה במבול של 238 תגובות, שרובן עוינות לאלוף.
ברור לי, שהמשטרה תסגור את התיק "מחוסר עניין לציבור". שהרי לאלוף ולאשתו יש הזכות לעולל כל דבר (ואל נשכח, שניסו שחם קיבל לא מכבר קידום במשטרה... אז מה נלין על אנשיה. זה מה שנקרא, "דוגמה אישית").
להיפטר משטרן
צה"ל נמצא בבעיה גדולה - אם נאמין לו (ואיני מאמין לו כלל, כבר כמה עשרות שנים). הוא מתלבט בבעיית השתמטות, שהוא מעודדה; יש לו בעיה בתורת הלחימה, בבניין הכוח ובכל ההבטים, שנחשפו במלחמת לבנון השנייה. הוא מנסה להשתקם, תוך שאלוף שטרן מבעיר מדורות על כל גבעה רמה בשנאתו לחיילים הדתיים ולבני ישיבות ההסדר.
"לפום צערא - אגרא" (התשלום לפי הצער), אמרו חז"ל. מה שנקרא בשפת המחשבים, GIGO. שטרן עשה בכל מאודו כדי להקדיח את הקדרה. הוא אינו הראשון, שנכשל בתפקיד ראש אכ"א. הוא יכול להתייעץ עם סגן שר הביטחון, שנחל כישלון מהדהד בתפקיד הזה. אך את וילנאי ואחרים לא האשימו בהתנכלות מתוך שנאה לחלק מהעם.
לכן, ראוי, שבמסגרת ההיערכות החדשה של צבאנו הכושל, הוא ייפטר מהמשקל העודף, הנקרא אלעזר שטרן, ויפה שעה אחת קודם - לטובת כולנו.
גילוי נאות: לא אשתתף במניין עם אלוף שטרן, גם אם אהיה העשירי.

תאריך:  25/08/2007   |   עודכן:  25/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהומות אלעזר
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
צה"ל בנפילה מתמשכת בגלל הנהגה
שאול אבידור  |  25/08/07 11:49
 
- נפילה בגלל המתנחלים ל"ת
ע.ג1  |  25/08/07 20:59
 
- הערות לא ראויות.מסתתר/ת מאחורי
שאול אבידור  |  25/08/07 22:13
2
אתה מדבר על שנאה?
duducohn  |  25/08/07 11:52
 
- גם אני מתעב את שטרן
ניקולאי  |  25/08/07 12:36
 
- גם אני
וסילי  |  25/08/07 16:01
3
לא להפטר משטרן
ע.ג1  |  25/08/07 12:37
4
אני מתעבת את אלעזר שטרן
צלילה  |  25/08/07 21:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שבתאי עזריאל
משה הלוי (הלמו) תבע מספר שוטרים ומאבטחים ואת הנהלת בתי המשפט. התיק נמסר לניהולו של השופט יהושע רטנר, שהיה בעברו הקרוב פרקליט. הלמו, בהסתמך על כללי האתיקה החדשים, דרש שהשופט ייפסל. תגובת הפרקליטות נראית... קשה שלא להתפעל בכל פעם מחדש מיכולתם של משפטנים לקבץ יחד כזה אוסף של דברי איוולת ולצפות שמישהו יקנה את זה. השופט קנה. הידעתם שהכנס השנתי לפרס האבולוציה על שם דארווין מתקיים השנה בירושלים?
עו"ד יוסי דר
אם אתה לא נכד של דורנר כדאי, למשל, לספר לך שיש לנו מערכת משפט מצויינת, והיא היתה יכולה להיות ממש מושלמת - אם לא היו בה פה ושם איים של שחיתות ותחמנות
אפרי הלפרין
ובמקביל אפשר גם להרחיב את חובת הישיבה, של מבקרי השלטון
ראובן לייב
חשבון אותיות לפי ערכיהן המספריים הוא תחביב נפוץ בכל שכבות האוכלוסיה בארץ, ללא הבדל מין וגיל, וביניהם רבנים, עורכי-דין ורופאים
ראובן ימרום
תחילה מגלה האדם על עצמו שנמצא בבחינת שלא לשמה, ורוצה עתה לשנות את טבעו, אזי בזמן הלימוד מושך על עצמו את מאור התורה המחזירו למוטב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il