X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רגע לפני עוד ישיבת ממשלה ומינוי עוד ועדה חדשה לבדיקת הנושא, שכנראה כמו גם קודמותיה לא תביא לפתרון המיוחל, להלן מספר דרכים פרקטיות העשויות לעזור לאלה שמופקדים על קבלת ויישום ההחלטות
▪  ▪  ▪

אלה שמשמשים בתפקידי "הנהלת המדינה" חייבים להפנים שהחלטות לא צריכות להיות תמיד פופוליסטיות ומותר להן להיות מכאיבות מאוד, כי לפעמים הן יכאבו הרבה פחות מהאלטרנטיבות, כמו קרבנות אדם הנהרגים יום אחר יום בכבישים ומשאירים אחריהם משפחות מרוסקות.
כמה מילים כבר נכתבו בנושא כאוב זה ושום דבר ממשי לא השתנה. מעבר להקמתן של ועדות בדיקה, חקירה ועוד ועדות מסוגים שכאלה שתוצאות מסקנותיהן מניבות בערך 0 תוצאות, לא נעשה שום צעד שיביא לצמצום משמעותי של מכת תאונות הדרכים ולכן חל גידול מתמיד בכמות הנפגעים.
הדרך החינוכית המועדפת להשגת מטרות צריכה להיות הענקת עידוד-הטבות- הקלות עבור ביצועים חיוביים. כבר הוכח שחינוך וטיפול מקדים קל, פשוט וזול בהרבה מטיפול בפתרון הבעיות אחרי התהוותן, אך לצערנו החינוך אינו בנמצא במחוזותינו. מה שנמצא ובמינון גבוה ולא נתפס הן התוצאות העגומות של חוסר החינוך וההתפשרות עם הוולגריות, חוסר ההתחשבות ההדדית וצפצוף על חוקים ונהלים. נראה שאין ברירה אחרת ועל-מנת לעצור את הסחף, יש לפעול בשיטות פחות ידידותיות ביד קשה ובנחישות, על-מנת להביא לשיפור מהיר בתחום זה.
אז רגע לפני עוד ישיבת ממשלה ומינוי עוד ועדה חדשה לבדיקת הנושא, שכנראה כמו גם קודמותיה לא תביא לפתרון המיוחל, להלן מספר דרכים פרקטיות העשויות לעזור לאלה שמופקדים על קבלת ויישום ההחלטות:
א) הקצאת משאבים לצורך הגברת מסיבית של האכיפה.
ב) הכנת תוכניות לימוד מתאימות ושילובן במסגרת החינוכית החל מכיתה א'.
ג) לעגן בחקיקה כי כל מי שייתפס עובר על אחד החוקים, כמו: חציית צומת מרומזר באור אדום, עקיפה תוך חציית קו הפרדה רציף, נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים, וכו' יופעל נגדו ובאופן אוטומטי "סל עונשים".
ד) "סל העונשים" יכלול: קנס כספי גבוה, שלילת רשיון הנהיגה למשך שנה והחרמת הרכב לתקופה של חצי שנה.
ה) לעגן בחקיקה כי לעבריינים אלה, לא תהיה אפשרות להגיע לעסקת טיעון.
ו) לפרסם באופן שוטף, כל ערב במהדורות החדשות המרכזיות בכל ערוצי הטלוויזיה את פרטי אותם פורעי חוק תוך צילום מכוניתם מובלת אחר כבוד למגרשי החנייה שיוכשרו לשם כך.
סביר מאוד להניח כי רק אימוץ שיטות שכאלה יוביל לפתרון המצב העגום. הפעלת הדרכים כמתואר תביא לתוצאות של שיפור התנהגותו של מר "ישראל ישראלי" וצפוי שאלה יורגשו תוך פרק זמן קצר יחסית.
בעוד שורות אלה נכתבות וכמו בתוך חזיון הזוי, מתנגן לו ברקע השיר "סע לאט" ומשמש תפאורה שחורה לעוד תאונת דרכים מיותרת שפרקה כמה משפחות אשר הצטרפו בין רגע לעולם שונה ולא מוכר של שכול וכאב עד אין קץ.

תאריך:  26/08/2007   |   עודכן:  26/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
כאשר באה הלשכה לחוות דעה בהצעות חוק הנוגעות לבתי המשפט וסדרי דין או בכל הצעה אחרת, מהו האינטרס העליון שעליו היא חייבת להגן? האם אין זה נכון שהלשכה חייבת להגן בראש ובראשונה על האינטרסים של חבריה? האם אין זה התפקיד שהועיד לה המחוקק?
רויטל גור אריה
הקשר בין מערכות אלחוט לרשת הארגונית בארגוני חירום, על-רקע הדרישות התובעניות והייחודיות של רשתות התקשורת הקשורות לאבטחת הציבור
יוני בן מנחם
אכן, חלון ההזדמנויות להסדר מדיני נפתח שוב אך אסור למהר. בערבית אומר הפתגם "החיפזון הוא מן השטן"
רחמים יפת
בכותרת הרשימה שכתב דנקנר שכותרתה "הפרעת אמונים", מלגלג הכותב על עבירת הפרת אמונים. לא רק הכותרת מלגלגת אלא גם שני האירועים המתוארים ע"י הכותב הובאו על ידו כהוכחה לכך שעבירת הפרת אמונים, ראוי לה להקרא "הפרעת אמונים".
סמדר כהן
טוני בלייר אמר לפני אומה שלמה של עיתונאים ואנשי תקשורת, כי "העיתונות היא כמו חיה אכזרית שבאה לעולם כדי לקרוע לגזרים את בני האדם וכבודם". הוא המשיך לומר את דבריו ברוגע וציטט חלק מדבריו של המשורר רודיארד קיפלינג שאמר באחד משיריו כי התקשורת נהנית "מכוח וחוזק ללא אחריות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il