X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כשפסק בג"צ, שיש למגן את בתי-הספר בשדרות עד תחילת שנת הלימודים, הוא שגה, כיוון שלא פסק, שיש להעביר למשרד הביטחון לוח שנה, על-מנת שיידעו שם מתי מתחילה שנת הלימודים ילדיה של השרה יולי תמיר אינם לומדים בשדרות, ולכן, השרה אינה מודאגת
▪  ▪  ▪
תמיר. לא מודאגת

די מפתיע, אך השנה - היום שאחרי 31 באוגוסט יהיה רק השנה, לשם שינוי, אחד בספטמבר, שבו משבעת ימי בראשית נפתחת שנת הלימודים במדינת היהודים.
זה מפתיע, וזה מהמם.
בארצנו הקטנה והמתפתחת, המוקפת באויבים אכזריים ושופעת שרים טיפשים, גם מופתעים כשקר בחורף ומטפטף. ולא נדבר על ההפתעה האסטרטגית, כשחם אצלנו בקיץ.
כשפסק בג"צ, שיש למגן את בתי-הספר בשדרות עד תחילת שנת הלימודים, הוא שגה, כיוון שלא פסק, שיש להעביר למשרד הביטחון לוח שנה, על-מנת שיידעו שם מתי מתחילה שנת הלימודים.
כצפוי - וכאן אין שום הפתעה - המיגון לא יהיה מוכן לפתיחת שנת הלימודים - גם כשנדחתה ביום. כידוע, תמיד לא היו שכפ"צים לחיילים כשהיו צריכים אותם; גם לא היה אוכל ומים ללוחמים; גם לא יהיו אותות מלחמה לחלק לחיילים ... שום דבר לא היה אצלנו בזמן ובכמות הנדרשת. זו המסורת, שטיפחנו במקומותינו. ואל נלין על כך.
כפי שאומר הקריין המשעשע והמטורף (רובין ויליאמס) בסוף הסרט "בוקר טוב, ויטנאם!": "ותודה למשרד הביטחון... שהביאנו עד הלום ..."
נשיאת בית המשפט העליון, דיווח אתר Nfc, חוזרת בה מפסיקתה בעתירת הורים לתלמידים משדרות ומן ההוראה, המחייבת את הממשלה למגן את כל הכתות בעיר עד לתחילת שנת הלימודים. אין לה, למיטב ידיעתי, ילדים במערכת החינוך של שדרות.
האם היו מעזים לעולל זאת לתושבי טלבייה, או לאנשי רמת-אביב ג'? ודאי שלא. מה שמותר לעשות לאנשי הפריפריה ("ישראל השנייה") בלתי ראוי לעשות לטובי העיר והארץ.
האם הצדקנית יולי תמיר מנסה להטעות את הציבור? השרה יולי תמיר אמרה בתום מפגש עם אנשי שדרות, כי אין סיבה, שמערכת החינוך בשדרות לא תחל בפעילות במועדה. היא צודקת. ילדי השרה אינם לומדים בשדרות, ולכן, אינה מודאגת.
השרה תמיר סבורה, כי אין לילדים סיבה לעזוב את מערכת החינוך בשדרות. והשרה, כמובן, צודקת. כאם, היא לא תחיה בפחד מתמיד פן מחדלי הממשלה, שהיא חברה בה, יהרגו את ילדיה בדרכם לבית-הספר, או במהלך לימודיהם.
אסור, שטיל אחד, או שניים (או אלפיים), יסיטו אותנו מיעדינו. ואכן, שרת החינוך הבטיחה בביקורה בשדרות, כי שישה בתי-ספר חדשים ייבנו, המקלטים ישודרגו, ותחנות הסעה ימוגנו. היא לא סיפרה לשומעיה מתי ייעשה כל זה. וכמו שתמה, כבר בתחילת שנות השישים, לוי אשכול, שר האוצר, "אסור להבטיח?!"
בשדרות מבינים את השרה, ומעריכים אותה. לכן, דיווח אתר nrg, "בוועד ההורים לא ממש מכירים בפתרון הזה, ובתגובה להודעה [של השרה] אמרו: 'מדובר בניסיון של השרה להטעות את הציבור. עד כה אף אחד מארבעת התנאים שהצבנו לא התקבל, וכל עוד הנתון הזה לא השתנה - שנת הלימודים בשדרות לא תפתח'".
חברים, לא הגזמתם? ידוע, שלשרת החינוך יש קושאן על הצדק, על היושר ועל האמת. איך אנחנו יכולים להתייחס אליכם ברצינות כשאתם יכולים לטעון, שהצדקנית יולי תמיר מנסה להטעות את הציבור?!

תאריך:  26/08/2007   |   עודכן:  26/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפתעה אסטרטגית
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
יולאייה טאמירה. זה שמי האמיתי. ל"ת
שרת החינוך  |  26/08/07 16:21
2
יולי תמיר - לאן ...?!
הרשלה  |  26/08/07 16:47
3
מרצה במכון הטכנולוגי בחולון
סטודנט בדימוס  |  26/08/07 18:44
 
- בענין הפזילה נראה שאתה מדבר
גם אני מהמכון  |  27/08/07 11:07
4
אביתר צודק חלקית בלבד
משה, עורך-דין  |  26/08/07 18:53
5
פרושי צדף
חבצלת השרון  |  27/08/07 09:59
6
Ben-Zedef is smart
David Moonshine  |  27/08/07 16:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
אהוד אולמרט לכוד בתוך הכישלון שלו. ברור לו מה תהיינה המסקנות הסופיות של ועדת וינוגרד. הוא משחק על זמן פציעות. במצבו, רק נס יציל אותו. מדי לילה, בטרם יירדם, הוא רואה את הנשרים חגים מעל גווייתו הפוליטית. ובטרם יתעורר מזיע, הוא רואה בחלום את עצמו עושה סיבוב בוקר ב"מעשיהו"
דניאל בלוך
עמי איילון יכול עוד להציל את כבודו הכמעט אבוד אם יוביל עכשיו את המאבק נגד התקציב האנטי-חברתי ונגד חוק ההסדרים, אם ייאבק נגד השחיתות, בעד שלטון החוק ונגד המגמות ההרסניות של אולמרט, בראון ופרידמן - איש, איש בתחומו
בועז מושקוביץ'
"זו ארצנו" לא היתה צריכה להיעלם אלא להתעצם, להתבגר ולהתייצב אל מול השמאל במקומות, שהוא נמצא בהם. עדיין לא מאוחר
גל זיו
בחירת מדביר מזיקים יכולה להיות תהליך מורכב    יש גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים מומחה בעל שם להדברת מזיקים
אילן נשרי
רגע לפני עוד ישיבת ממשלה ומינוי עוד ועדה חדשה לבדיקת הנושא, שכנראה כמו גם קודמותיה לא תביא לפתרון המיוחל, להלן מספר דרכים פרקטיות העשויות לעזור לאלה שמופקדים על קבלת ויישום ההחלטות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il