X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בן-לאדן הצליח בהופעתו הטלוויזיונית המחודשת רק במשימה אחת להזכיר לעולם כי למרות פרס ה-50 מיליון דולר על ראשו לא הצליח עד עכשיו שום אדם או שום ארגון ביון כלשהו ללכוד אותו
▪  ▪  ▪

אוסאמה בן-לאדן לא מחמיץ שום הזדמנות להזכיר לאמריקנים את הטבח הנורא שעשו אנשיו במגדלי התאומים בניו-יורק לפני שש שנים. בן-לאדן נעלם ממרקעי הטלוויזיה ואת מקומו בשלוש השנים האחרונות תפס סגנו איימן אל-זוואהירי, בעקבות כך נפוצו שמועות כי בן-לאדן חולה במחלה קשה או אפילו מת. לכן את הופעתו המחודשת של אוסאמה בן-לאדן בסוף השבוע על המרקעים, באמצעות קלטת הווידאו ששלח, יש לראות בראש ובראשונה כמסר לכל פעילי אל-קאעדה בעולם כי בן-לאדן חי וכי לא נטש את משימתו להשליט את האיסלאם בכל רחבי העולם.
אוסאמה בן-לאדן לא השמיע שום מסר חדש בקלטת הוידיאו החדשה שהפיץ. התוכן היה אותו התוכן המוכר, שמטרתו להשפיע על דעת הקהל האמריקנית בדיוק ביום השנה השישי לציון הפיגועים במגדלי התאומים בניו-יורק. הוא קרא לאמריקנים להמיר את דתם לאיסלאם ותקף את השיטה הקפיטליסטית.
את המטרה הנוספת של בן-לאדן בהופעתו המצולמת אפשר לראות בעיתוי פרסומה של הקלטת. בן-לאדן מנסה לשכנע את האמריקנים כי המלחמה בעירק היא לשווא על-רקע הוויכוח המתלהט בין הנשיא בוש לדמוקרטים על הטעם בהמשך שהייתו של הצבא האמריקני בעירק. האם הציבור האמריקני יושפע מקלטת זו באופן שבו רוצה בן-לאדן להשפיע עליו? להערכתי לא.
הצילומים החדשים של אוסאמה בן-לאדן רק יעוררו מחדש את הזיכרון הקולקטיבי של האמריקנים ויגרמו להזדהות לאומית עם ממשל בוש שהציב כמטרה ראשונה את המלחמה בטרור העולמי ולכידתו של בן-לאדן. הנשיא בוש עשוי לזכות בנקודות נוספות בדעת הקהל האמריקנית, בעקבות פרסום הקלטת.
בוש טוען כבר תקופה ארוכה כי ארה"ב ממשיכה במלחמה בעירק כדי לבלום את ארגון אל-קאעידה וכי אם החיילים האמריקנים לא יילחמו בארגון הזה על אדמת עירק הרי שבתוך זמן קצר הם ייאלצו להילחם באנשיו על אדמת ארצות הברית. הנשיא בוש זוקף לזכותו את העובדה שבמשך שש השנים האחרונות לא הצליח ארגון אל-קאעידה לתקוף מטרות בארצות הברית וכי הוא נלחם בחיילים האמריקנים רק בעירק ובאפגניסטן.
בן-לאדן הצליח בהופעתו הטלוויזיונית המחודשת רק במשימה אחת להזכיר לעולם כי למרות פרס ה-50 מיליון דולר על ראשו לא הצליח עד עכשיו שום אדם או שום ארגון ביון כלשהו ללכוד אותו. המשימה הזו עדיין מונחת על סדר היום הלאומי האמריקני וספק רב אם הנשיא בוש יצליח לפרוע את החוב הזה לפני שיסיים את כהונתו בבית הלבן.

תאריך:  10/09/2007   |   עודכן:  10/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן-לאדן חוזר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הקישור לאתר של בן-מנחם שבור
מעריץ  |  10/09/07 11:01
2
ומה עם הטבח הנורא המבוצע ע"י
עלאם עאקל  |  10/09/07 22:25
 
- אם ה"עולם עגול", אז מגיע להם!!
הניה  |  11/09/07 18:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריה דרוקמן
מזווית הראייה של אירן ושלוחותיה, מסוריה, דרך החיזבאללה ועד החמאס ברצועת עזה, שעת ה-ש חייבת לקרות עכשיו. בשבועות הקרובים. לאחר מכן תתחיל ישראל לסגור את הפרצות הרבות שאותרו בצבא
אהרון רול
נירפות המעש, אזלת היד והשיקול התועלתי האישי הם המדריכים את "נבחרינו" על פני האינטרס הציבורי הקיומי
ד"ר אברהם בן-עזרא
מומחה צד לדיון לעומת מומחה בית המשפט
שאול בן נתן
מדוע מצפה ממני התורה לשמוח בסוכות ולהתאבל בתשעה באב? ואם יש לאדם מצב רוח מרומם דווקא בתשעה באב – האם עליו להכריח את עצמו להתאבל? והלא מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד! חגי ישראל מסמלים תחנות פנימיות בלבו של האדם, בדרך לדבקות בבורא העולם
יוסי מטלון
את הכיכר המוגבהת שנבנתה בשנת 1976 יש להרוס, לשטח, ליישר ולהתאים למפלסים הקיימים שמסביב. צריך לחשוף את היופי שיש בחזיתות המבנים שמסביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il