X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הנה יושב לו בכלא הישראלי טרוריסט רוצח, שקיבל חמישה מאסרי עולם על שום שידיו מגואלות בדם ישראלים. האיש הוא מחולל מהומות סידרתי, מן הקיצונים במנהיגי הפלשתינים. יושב לו ברגותי הלז - וצוחק על כל העולם. מעניק ראיונות לעיתונות הערבית, מטפח תחושות שהוא הוא המשיח הפלשתיני ובא לפלשתין גואל
▪  ▪  ▪
ברגותי. משיח הפלשתינים

כאשר חוקקה הכנסת את חוק רמת-הגולן ב-1981, המחיל את השיפוט והמינהל של מדינת ישראל על חבל הארץ הצפוני, אמר ראש הממשלה דאז, מנחם בגין, כלפי המלעיזים מבית ומחוץ, כי "חוק רמת הגולן יישאר בתוקפו, אין כוח בעולם שיביא לידי ביטולו".
ואולם במשך 26 השנים מאז נחקק החוק לא התייאשו הסורים מלדרוש את "הגולן הכבוש" כולו, כתנאי להסכם שלום, ואילו בישראל לא חדלו ממשלות מלהשתעשע באפשרות של שלום עם סוריה במחיר החזרת הגולן כולו או חלקו.
שנה קודם לכן חוקקה הכנסת את חוק יסוד: ירושלים, המחיל את ריבונות ישראל ה"בלתי מעורערת" על עיר הנצח כולל כל שכונות העיר במזרח, בין יהודיות ובין ערביות, ומיתחם הר הבית. מאז הכל נשבעים בשם "ירושלים השלמה והמאוחדת, בריבונותה הבלעדית של ישראל, לעדי עד"... במפלגות השמאל, כולל במפלגת העבודה, לא מנעה עובדה זו דיונים חוזרים ונישנים באפשרות חלוקתה מחדש של הבירה, לפי קווים כאלה או אחרים, הכל לפי ההוגה והמציע.
באחרונה זלגו רעיונות חלוקתה של ירושלים אל תוככי מפלגת השלטון הנוכחי, שהעומד בראשה כיהן כזכור כראש העיריה של בירת ישראל ועמד על משמר שלימותה. אמנם, הדובר העיקרי בשם החלוקה הוא המשנה לראש הממשלה, שזה מקרוב הגיע אל קדימה מן השמאל ומנסה להטביע עליה את חותמו התבוסתני, אך כמעט לא שמענו קולות-שכנגד. במיוחד בלטה שתיקת החבר האישי אולמרט.
שני החוקים, חוק ירושלים וחוק רמת-הגולן, נחקקו למטרה אחת: למנוע בעתיד ולו אף אפשרות של דיון על מסירת שטחים בשני מקומות אלה לידי האויב. אבל נראה שהאויב, בין אם הוא פלשתיני ובין אם הוא סורי, מגחך בלבו. בדמשק וברמאללה יודעים היטב שחוקים בישראל כמוהם כחריטה על קרח. לא חוקים של כנסת ישראל ירתיעו אותם גם את המתונים שבהם לדרוש הכל, כלומר את החזרת הגולן עד הסמ"ר האחרון וחלוקת ירושלים על-פי קווי 1967.
אבל לא רק בחוקים טריטוריאליים מדובר. הנה יושב לו בכלא הישראלי טרוריסט רוצח, שקיבל חמישה מאסרי עולם על שום שידיו מגואלות בדם ישראלים. האיש הוא מחולל מהומות סידרתי, מן הקיצונים במנהיגי הפלשתינים. יושב לו ברגותי הלז - וצוחק על כל העולם. מעניק ראיונות לעיתונות הערבית, מטפח תחושות שהוא הוא המשיח הפלשתיני ובא לפלשתין גואל.
מכלאו, פועל ברגותי אולי ביתר יעילות מאשר אילמלא היו ידיו כבולות. וכל זה הודות למדינת ישראל, המאפשרת את הפארסה הבל-תאמן הזאת של בניית דמות המנהיג הבא של הפלשתינים במקומו של אבו-מאזן החיוור.
העובדה שבית דין צבאי ישראלי גזר עליו עונש, שלכאורה לא יאפשר לו עוד לפעול בזירה הפלשתינית, ימנע ממנו לחולל עוד אינתיפאדה, לשפוך עוד דמים של ישראלים - אינה מונעת משר נכבד בממשלת ישראל להצהיר כי ברגוטי הוא "הפארטנר הרלוואנטי לפריצת דרך מדינית, ויש לשקול לשחררו". כמובן - לא בלי תמורה , שמדברת ללב הרבה ישראלים, דהיינו, שיחרורו של החייל גלעד שליט.
יושבים להם אפוא מנהיגים ערבים ורק מגחכים על ישראל. חוקיה אינם חוקים, גיזרי הדין שלה אינם גזרים, ולכן אין פלא שאפילו מנהיג "מתון", שכסאו מתנדנד תחתיו, הגם שמוכן להיפגש שוב ושוב בסוכת אולמרט הנופלת, אינו רוצה להתפשר כהוא-זה על פחות מכל השטחים עד קווי 67, כולל כמובן בירושלים, שחצייה מזרחי עם הר הבית יהיו הבירה העתידית של מדינת החזון של בוש-אולמרט-לבני.
ואם חוקי ישראל זמניים המה בעיניהם, כי כך מרמז להם השלטון בישראל, מדוע שלא ישתעשעו במחשבה כי גם עצם קיום ישראל הוא זמני? מדוע שלא יכוונו בהתאם לכך את האסטרטגיה הערבית ארוכת-הטווח - נגד אותה מדינה, אשר ל"ישרא-בלוף" היא נדמית בעיניהם?

תאריך:  02/10/2007   |   עודכן:  02/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ל"ישרא-בלוף" נדמינו בעיניהם
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
אכן,יותר משיש לנו אויבים מחוץ
הניה  |  2/10/07 19:12
2
מאז שירושלים חרדית אפשר לוותר
תושב עיה"ק  |  2/10/07 19:15
3
שאלות נוקבות ליוסי אחימאיר
משה, עורך-דין  |  2/10/07 21:30
4
השמאל הקיצוני הרס את המדינה
משקרים לעצמנו  |  2/10/07 23:50
5
שקר השמאל והבל התבוסתן
אבי קרן  |  3/10/07 09:14
6
השמאל אוהב רוצחי יהודים
ע.ג1  |  3/10/07 09:58
 
- ומה אתה אוהב עג1 צבוע מתחסד?
מהציבור האיכפתי  |  3/10/07 12:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צלו רוזנברג
יוני בן מנחם
אין ספק שניצחון צבא לבנון על ארגון "פתח אלאיסלאם" ירתיע גורמי טרור נוספים הפועלים בלבנון אך מאידך-גיסא עלול הדבר להביא לתוצאה הפוכה ולדרבן את שרידי הארגון וגורמים נוספים המזוהים עם אל-קאעדה לבצע פיגועים נגד סמלי השלטון והצבא, ונגד גורמים מערביים בלבנון
יואב יצחק
מאז שהודיע היועמ"ש מני מזוז על החלטתו להורות למשטרה לפתוח בחקירה נגד אולמרט, בפרשת כרמיה, מתגייסים אישים נוספים לצידו    דיכטר קורא לעצור את החקירות    העיתונאים דנקנר וברנע, שפרסמו כזבים לטובת אולמרט, ברחו    עד כה הם טרם התנצלו בפני הקוראים
ד"ר יובל ברנדשטטר
הצעות מעשיות שרק הריבון הפוליטי יכול להציע
נמרוד איזיקוביץ
ממורשת אבות למורשת רבין
רשימות נוספות
הרמטכ"ל: השחרור "אינו ערכי"  /  הילה רפופורט
משרד רה"מ: מות א-דורה בוים  /  רותי אברהם
הנשיא פרס עיכב שחרור האסירים  /  עידן יוסף
הטיה והטעייה בתקשורת  /  יהונתן דחוח-הלוי
אפרטהייד ובאזוורדס אחרים  /  בועז מושקוביץ
השוואה מקוממת, זדונית ומרושעת  /  גורי גרוסמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il