X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האם זהו העיתוי המתאים לעשות דמוניזציה ליו"ר ארגון עובדים, במהלך שביתה שמחברי הכתבה כאילו מצדדים בה? זהו לעג לאינטליגנציה של הקורא, כך נוהגת תקשורת בולשביקית המשמיצה את אלה המעזים לצאת בפומבי נגד ממשלת זדון
▪  ▪  ▪

פה פעור בצווחה, עיניים מזרות אימים, פרצוף מעוות בשנאה, זהו צילום השער המרוח במלוא כיעורו במגזין 7 ימים של ידיעות אחרונות. צילום המתחרה בפורטרטים זכורים לשמצה של דיקטטורים מתועבים.
כך מציג העיתון הנקרא ביותר במדינה, את יו"ר ארגון המורים העל יסודיים רן ארז, מנהיגם של 44 אלף מורים, האחראי להשבתתם מלימודים של 600 אלף תלמידים, שהם קוראים יקרים, שלא במקרה גם ילדינו היקרים מפז.
למען הגילוי הנאות אינני מורה, אשתי פרשה מהוראה לפני כ-20 שנה בשל החופשות הארוכות, שעות העבודה המצומצמות, השכר הגבוה, והעבודה הנוחה בכיתה מאוכלסת ב-40 תלמידים מנומסים ומסורקים.
את רן ארז אני מכיר אך ורק מהופעותיו בתקשורת, ומרצח האופי שעשו לו אמיר שואן ואמירה לם בכתבה שלהם תחת הכותרת "חינוך רע".
אינני יודע מה הניע אותם לשחוט את רן ארז דווקא בעיצומה של השביתה, האם כדי לסייע למורים בשביתתם? שלמען הכסת"ח הם מצהירים שאין בכתבה משום הבעת עמדה נגד מאבקם של המורים לשיפור שכרם ולשדרוג תנאי הלימוד. הם אומרים זאת במשפט רפה בטל בשישים, הטובע בכתבה רוויה רעל וארס, המשתרעת על פני 6 עמודים גדושים. זוהי אמירה צבועה ומתחסדת מאין כמותה, כאשר מחד-גיסא שופכים את דמו של מנהיג השביתה- ומאידך-גיסא מצדדים בה ברמז מגומגם. על כך נאמר "שמור אותי אלי מאוהבי-משונאי אשמר בעצמי".
הדה-לגיטימציה שנעשית לרן ארז בעיצומה של השביתה, מזכירה את הכתלבלבים שומרי האתרוג השופכים קיתון של רותחין על ראשם של מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס ועל החשב הכללי ירון זליכה.
אפילו וחלק מהגילויים שבכתבה נכונים, ראוי לציין כי רן ארז נבחר ברוב מוחץ בשלוש קדנציות, כך נכתב בכתבה המורעלת, הרי הוא פועל בשליחותם של מורים בעלי תואר שני, עם ותק של 20 שנות הוראה, המשתכרים לבושתנו 6,500 ש"ח ברוטו לחודש.
האם זהו העיתוי המתאים לעשות דמוניזציה ליו"ר ארגון עובדים, במהלך שביתה שמחברי הכתבה כאילו מצדדים בה? זהו לעג לאינטליגנציה של הקורא, כך נוהגת תקשורת בולשביקית המשמיצה את אלה המעזים לצאת בפומבי נגד ממשלת זדון.
מחברי הכתבה משסים את המורים במנהיגם הנבחר מציגים אותו כדיקטטור נקלה, תאב פרסומת, מהיר חימה אלים וצרחן: "הנהנה מהכנסה שהמורים אותם הוא מייצג לא חולמים עליה". זאת הם כותבים בגלגול עיניים צדקני, כאילו נחתו ברגע זה מן החלל ואינם יודעים מהו שכרם ותנאי עבודתם של יו"ר ארגוני עובדים בישראל.
וכדי להוסיף לרן ארז חטא על פשע, הם מגלים שהוא בסך הכול רק מורה להתעמלות שהשתלט בדרכים אפלות על הארגון, ושיש לו רחמנא ליצלן למופעי הטלוויזיה "קולקציית חולצות תכלת מתחלפות".
מה שמעורר בחילה בכתבה המגויסת הזאת שרוב ההשמצות מצוטטות מילה במילה ממכפישים אנונימיים המכונים: "אנשים ממשרדי האוצר והחינוך שנכחו במקום... אומר בכיר במשרד החינוך... מעיד אחד הנוכחים באירוע... אחד מהנוכחים נזכר... אמרו לנו השבוע בכירים באוצר... להערכת אנשי האוצר הקמפיין האחרון שעשה עלה מיליונים... חברי הארגון מספרים... גורמים במשרד החינוך אמרו השבוע... תלמיד שסיים אצל ארז ב-2003 סיפר... מי שעובד לצדו של ארז בארגון המורים שנים ארוכות סיפר השבוע... "
אפשר אולי להבין את חששותיהם של מורים להתבטא בשמם המלא, אך ממי מפחדים בכירי האוצר ובכירי משרד החינוך? זוהי עיתונות לא מקצועית הראויה לכל לשון של גינוי, המתבססת על רכילות אנונימית בשיטה המגונה של "אישה אחת אמרה".
אכן רן ארז אינו טלית שכולה תכלת, כפי שחשף בזמנו הכתב החוקר מרדכי גילת, שגילה כי ארז הוציא מהמדינה כספים בטענות שווא, בסך של 70.000 ש"ח אותם נאלץ להשיב לאוצר, אולי הוא חסר נימוסים, חולה פירסום, שתלטן המדכא את מבקריו? אולם מכאן ועד לדמוניזציה של המנהיג הנבחר של המורים, בעיתוי אומלל של שביתה, כשהוא מוביל רבבות מורים מקופחים, כאילו ואמרו למורים: נאמר לכם מי מנהיגכם ונאמר לכם מי אתם...
זוהי כתבה שתכליתה לשבור את רוחם של המורים, ואם חלילה ייכנעו וישובו אל הכיתות מתוסכלים ומושפלים ללא השג משמעותי, אבוי לילדינו אותם יחנכו וילמדו מורים שכאלה.

תאריך:  21/10/2007   |   עודכן:  21/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דמוניזציה למנהיג שביתת המורים
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע! תודה ל"ת
מורה  |  21/10/07 12:43
2
תודה, גורי, תודה ל"ת
מורה  |  21/10/07 13:12
3
מאבק המורים
מורה  |  21/10/07 14:50
4
את מי משרתת הכתבה??
שומר החינוך  |  21/10/07 15:34
5
המטרה של הכתבה הזדונית
טיטו  |  21/10/07 15:39
6
תןדה לגורי- ל"ידיעות" בזיון!
דליתה  |  21/10/07 15:59
7
גורי, כל הכבוד! אבל אין דאגה
דרדק  |  21/10/07 16:27
8
התקשורת נגד מאבק המורים
מורה ומרצה  |  21/10/07 16:30
9
ידיעות מומחה בלכלך ולהתממם  ל"ת
עו"ד  |  21/10/07 16:34
10
אכן,בכתבלבים מדובר,שומרי אתרוג
הניה  |  21/10/07 18:05
11
כל הכבוד לכותב
דוד כהן-צמח  |  21/10/07 19:42
12
לעשות חרם קונים על ידיעות אחרו ל"ת
ירדנה  |  22/10/07 03:05
13
תקשורת מטעה
מורה  |  22/10/07 09:55
14
התקשורת מגמתית
מורה  |  22/10/07 13:01
15
תודה רבה לך גורי,
אסתי. ב  |  24/10/07 19:26
16
כתבה מצויינת שליבה מבטא את דעת
לילי בן עמי  |  9/11/07 10:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
אם להעריך את התקדמותו של ברק לשיקום מעמדו בדעת הקהל הישראלי בפרק הזמן שהוא פועל כשר ביטחון, בהשוואה לזה של ביבי בתקופת היותו ראש האופוזיציה, דומה שברק גובר בנקודות באופן ברור
אריק באך
לדעתי, וינוגרד צריך להשיב רק ביום ה-11, לכל המוקדם, כדי להבהיר לבג"צ מי הוא בעל הבית, ולהזכיר לבג"צ שהוראותיו בעיני הציבור, הם כמו הוראות החוק בעיני בג"צ: המלצות בלבד
אורן פרנק
חשיפת "שיטת גינת": המטרה של גינת הייתה ברורה: בוא נזיק לאורן פרנק כמיטב יכולתנו וכל האמצעים כשרים. מדוע? כי הוא העז לכתוב נגד כלבוטק
עו"ד משה גולדבלט
הסדר חוקי נכון הוא הסדר חוקי אשר לא ישלול פיצוי ממי שנהג ללא ביטוח עקב תקלה או שכחה. ניתן להגיע להסדר חוקי כזה וכן ניתן על-ידי סדרה של הסדרים משלימים לצמצם מאוד את תופעת הנהיגה ללא ביטוח, על-מנת לצמצם את מספר המקרים בהם הנהגים שהקפידו לרכוש ביטוח יסבסדו את אלו שלא עשו כן
אדמונד חסין
תרח יוצא למסע ארוך לארץ ישראל אך נתקע בדרך. את דיוקנו של תרח כמודל ציוני רואים פעמים רבות במהלך ההיסטוריה. מנהיגים מקומיים שהכריזו 'לך-לך' ונתקעו בניו-יורק, טורונטו ופריז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il