X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
לפי הקצב של אידיאולוגיית עומק החקירות כעומק הנסיגות, הרי שמצפים לנו עוד ויתורים כואבים, עוד נסיגות וחתכים ואולי גם ויתורים על נתחים נרחבים בים התיכון לא יספיקו כדי לכסות על חקירותיהם של ראשי ממשלה
▪  ▪  ▪
ראאד סאלח

זו לא קדושת מסגד אל-אקצה שמביאה את ראאד סלאח לשלהב את הרוחות ברחוב הערבי, מסגד אל-אקצה הוא רק כלי למאבק שמנהלת התנועה האיסלאמית בישראל, נגד עצם קיומה של המדינה ולמען הפיכתה למדינת חליפות איסלאמית שבירתה אלקודס (ירושלים).
השימוש של ראאד סלאח בירושלים לגיוס תמיכה במאבקו בישראל אינו חדש, שימוש זה נעשה בעבר ע"י חאג' אמין אלחוסייני שבעקבותיו התרחש טבח חברון (תרפ"ט), ומכאן לקח ראאד סלאח את השראתו לשימוש בירושלים ככלי למאבק, ומה שהצליח בתקופת חאג' אלחוסייני בוודאי יצליח בימינו, שהרי האיסלאם הוא אותו האיסלאם והאידיאולוגיה הרדיקאלית זהה לשניהם, וירושלים תמשיך לעמוד במרכז המאבק הערבי ישראלי ותשמש מנהיגי הטרור האיסלאמי במאבקם נגד ישראל.
המהלכים המסתמנים כיום של נסיגה רעיונית ישראלית מקדושת שלמותה של ירושלים, מהווים הישג משמעותי וסיפוק בלתי יתואר לראאד סלאח ולעקביות מאבקו בריבונות הישראלית על ירושלים, ואף מסמן לו תוואי חדש להמאיס את ההנהגה מאבני הכותל ובעוד מספר שנים, עלול לקום רמון או ליברמן חדש שכפי שמערבתים את השמות העבריים של שכונות מרכזיות וחשובות בירושלים, כדי לבטל את הלגיטימיות להמשך הריבונות הישראלית עליהם בטיעונים דמוגראפיים.
כך גם יטענו בבוא העת שבגלל כמה אבנים שלא בטוח שהיו שייכות לבית המקדש נמנעה השגת הסכם שלום עם שכנינו? ועוד כאלה שכנים שלמדו מחבריהם בשמאל הצפון תל אביבי שחיים לצדך באותו הבניין עשור שנים ועדיין לא טורחים להגיד שלום.
המטרה של ראאד סלאח ואנשי התנועה האיסלאמית על שני פלגיה ידועה ונאמרה בריש גלי, אם בראיון של כמאל ח'טיב סגנו של סלאח בתוכניתו דאז של רזי ברקאי, ואם ע"י ח"כ איבראהים סרסור ששימשה לו דגל במערכת הבחירות לכנסת, אך מה שלא ברור היא המטרה של מנהיגי ישראל, לאן פניהם מועדות ומה תוכניותיהם לעתידה של ישראל, ומלבד ויתורים אחר ויתורים ונסיגות על גבי נסיגות, האם השאירו לעצמם זמן לנוח ולהביט במפה המצטיירת של ישראל? או ליתר דיוק למה שנשאר מישראל?
לפי הקצב של אידיאולוגיית עומק החקירות כעומק הנסיגות, הרי שמצפים לנו עוד ויתורים כואבים, עוד נסיגות וחתכים ואולי גם ויתורים על נתחים נרחבים בים התיכון לא יספיקו כדי לכסות על חקירותיהם של ראשי ממשלה, וישראל, סליחה נצטרך כנראה להתרגל לשם החדש ממלכת פלסטינה האיסלאמית, תהפוך לממלכת החליפות לה ייחל ראאד סלאח.
היעדר טיפול נאות בחציית הקווים האדומים שנעשים ע"י האוכלוסיה הערבית בישראל ובכלל, מאותת על פרצה שבמשך שנות קיום המדינה פרצה זו הלכה והתרחבה עד שהגענו למצב מולו אנו מתמודדים כיום, היה צורך לטפל ביד מברזל בכל חריגה ובכל חצייה מהקו האדום ועדיין לא חלף הזמן, אם כי לאחר שנות סלחנות העמידה על דקדוקי החוק תיראה כפגיעה בציבור שהתרגל לסלחנות, או כפי שהוגדר בשם המגונה סטאטוס קוו או שקט תעשייתי.
ולמרות זאת אין ישראל יכולה להרשות לעצמה חריגות אלה מהנורמה המחייבת כל אזרח במדינה דמוקרטית ברחבי תבל. לא רק בישראל יש מיעוט אתני כזה או אחר, לא רק בישראל המיעוט האתני מהווה מיעוט בתפקידי מפתח או בכל תחום אחר, אך רק בישראל המיעוט האתני כופר בעצם קיומה של המדינה, כופר בדגל ובהמנון ומבלי שיבוא על עונשו. רק בישראל המיעוט האתני הזה מונע מהרוב להיכנס לשטח כלשהו בתחומי ריבונותה של אותה מדינה, כך נעשה כאשר נסגרו שערי הר הבית בפני לא מוסלמים בסמוך לחתימת הסכם אוסלו.
דבר זה מעיד על חוסר הרצון הערבי לשלום אמת עם ישראל, ועניינם רק להשיג נסיגות סדרתיות שישראל מספקת להם מבלי לתת תמורה, כך ורק כך הם מאמינים שיצליחו להגיע למדינה פלשתינית עצמאית המשתרעת על רוב חלקי ארץ ישראל אם לא כולה.

תאריך:  25/10/2007   |   עודכן:  25/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל יהודית או מדינת חליפות
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
למה אתה חושב שלנו בשמאל אכפת?
ע.ג1  |  25/10/07 16:06
2
השאלה אינה יהודית או חליפות
ע. סובול  |  25/10/07 16:52
3
אל תתעצבן, תתארגן
דר יובל  |  26/10/07 22:33
4
ישראל יהודית בהגדרת חוק!!!
מוצא "פרנקית"  |  27/10/07 10:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי אחימאיר
חלחלה עוברת בגו רק למחשבה שרוצח ראש הממשלה עוד יתהלך יום אחד בחוצות העיר חופשי ככל האדם, אולי אפילו נישא על גלי הערצה של ציבור תומכי מעשהו הנפשע
ד"ר שמואל לוינגר
היות שבחלק מהמקרים מדובר במחלה תורשתית, כאשר סימניה מתגלים בבדיקה, מומלץ לבצע אבחון לכל בני המשפחה    1 מכל 1,000 ישראלים סובלים מקרנית דקה אשר גורמת להתפתחות המחלה
דניאל בלוך
הלובי בעד יגאל עמיר נחל תבוסה ניצחת - הוא חיזק את המחויבות של המחנות הפוליטיים למנוע כל אפשרות לשחרורו מן הכלא אי-פעם בעתיד. נעשה להם מעשה בלעם בהפוך על הפוך: הם חיזקו את זכרו של רבין במקום להחלישו ונכשל הניסיון ליצור זהות בין הרוצח לנרצח
אלעזר לוין
לפני חודש הרגיע את המשקיעים והודיע שעסקת ילמולי תושלם - הבוקר התברר שהעסקה התפוצצה ובוטלה    איך קרה ש"סוגיות משפטיות" הפכו ל"בעיה מקרו-כלכלית" שהביאה לביטול העסקה?!    מנכ"ל דלק נדל"ן - הנמצאת בשליטת יצחק תשובה - מתבקש לתת הסבר אמיתי, ולא פלפול
עו"ד עמית יפרח
השלטון המרכזי הבין כי התמודדות מול האגודות הינה קשה ומורכבת יותר עבורו בנוגע לזכויות בעלי הנחלות והאגודות ומנסה כל העת לכרסם בזכויות האגודה ובמנגנוני ההתאגדות ובכך להקל את מלאכתו בעניין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il